תיק השקעות וירטואלי – מה זה?

פורסם:

אנשים רבים מבקשים להתחיל לסחור בשוק ההון, אך חוששים להתחיל. חלקם לא בטוחים שיש להם את הראייה הנכונה והידע המתאים להחליט החלטות בזירת המסחר, אחרים חוששים לסכן כסף אמתי בזמן אמת ויש גם מי שמעדיף להשאיר את זה לאנשים שמבינים. בדיוק בשביל זה נוצר תיק השקעות וירטואלי, פעילות המדמה תנאי אמת בשוק המסחר.

חושבים להשקיע בעצמכם בניירות ערך? תתחילו מתיק וירטואלי!

לתיק השקעות וירטואלי שתי מטרות עיקריות, הראשונה מתמקדת ביצירת סביבת למידה המאפשרת להתנסות בפעולות מסחר בזמן אמת ולא פחות חשוב, לבדוק כיצד מגיב התיק ביחס לשוק, לאור פעולות אלה. במילים אחרות, אתם זוכים להחליט את ההחלטות ולראות אם עשיתם כסף.

לתיק וירטואלי יתרון עצום בעקומת הלמידה שלכם, קודם כל בצבירת ביטחון. כשמדובר על יבש, אתם פחות חוששים לטעות, לוקחים יותר סיכונים, מיישמים את מה שאתם יודעים או נראה לכם הגיוני ומתאים להתפתחות השוק, מה שמביא לתוצאות טובות יותר. ברגע שאתם משתפשפים ורואים שהשד לא כל כך נורא, הסיכוי שתשקיעו באמת גדול יותר.
אם אתם כבר מנוסים ומכירים את המפה, תיק ווירטואלי, יכול לסייע לכם ליצור תיק ביקורת, במקביל לתיק המתנהל באופן, כך שתוכלו להתנסות במספר רחב של אמצעי מסחר, בו זמנית ולשנות תוך כדי תנועה.

מה אפשר לעשות בתיק וירטואלי?

מדובר למעשה בתיק שמתנהל ומגיב ממש כמו תיק השקעות אמתי, בסביבת מסחר רגילה. ניהול תיק כזה מאפשר להתנסות בביצוע פעולות מסחר שונות כמו קנייה ומכירה של ניירות ערך, ניתוח פעולות השקעה וחשיפה מלאה ליתרות, תנודות וכל מה שצריך לדעת על מנת להשקיע בחכמה.

כשאנו מנהלים תיק השקעות אמתי מדובר בדרך כלל בתיק אחד, המרחב הווירטואלי ניתן לנהל מספר תיקים בו זמנית, כך שניתן לבחון מספר פעולות באותה סיטואציה ולראות מה עובד הכי טוב. תארו לעצמכם שבזמן אמת, במקום להחליט על טקטיקה אחת, הייתם יכולים לעבור ניסוי ותהייה ולבחור את מה שבדיעבד עבד הכי טוב.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

תיק השקעות וירטואלי – איך זה עובד?

כיום ישנן מערכות מסחר שונות, המאפשרות לפתוח תיק וירטואלי ולפעול בזירת המסחר בצורה אותנטית. אתם מפקידים מזומן ווירטואלי, נחשפים למידע וכלים בזמן אמת ומבצעים פעולות מכירה וקנייה. מעבר לפעולות ביצוע, דימוי מלא של תיק אמתי, מאפשר לכם להבין את הדקויות הקטנות שמרכיבות את התמונה הגדולה כמו תשלום עמלות וכדומה, ככה זה עובד מ- א-ת כשאתם ניגשים לבחור מערכת, חשוב להבין איזה כלים היא נותנת, כמה היא קלה לתפעול וכמה נגיש וזמין המידע ביחס לסביבה וביחס לתיק שלכם בפרט. האם יש מערכת התראות, אפשרות לצפייה וניתוח דוחות כולל ייצוא דוחות לאקסל, תצוגה ויזואלית נוחה של סך ההשקעות בתיק, באמצעות גרף נוח, מקום לתעד פעולות והתלבטויות, כך שכאשר תפתחו תיק אמתי, תוכלו להבין מהם המניעים שהביאו אתכם לפעול ולהחליט את ההחלטה הזו וחידושים נוספים המדמים סביבת מסחר אותנטית.

תיק השקעות עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

מעוניינים לנהל את כספכם בתיק השקעות? יופי! כדי לבחור את האפיקים הטובים ביותר בשבילכם ורמת הסיכון התואמת את אופי ההשקעה שאתם מעוניינים, בואו לנהל את תיק ההשקעות עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מכיל מנהלי תיקי השקעות מהמובילים בשוק ההון ומלווים את הלקוחות צעד אחר צעד בבחירת בית ההשקעות והתנאים המוצעים וכן את אופי ההשקעות ורמות הסיכון. תמיד טוב יותר שיש מישהו מקצועי שמפקח על בתי ההשקעות וחברות הביטוח ואם כבר מישהו מקצועי, אז שיהיה מהמרכז הישראלי לחיסכון!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם