קופות גמל: תשואות אוקטובר 2012

פורסם:

היום עדכן משרד האוצר את תשואות חודש אוקטובר בקופות הגמל. עם פרסום תשואות אוקטובר על ידי משרד האוצר עולה, כי שוק קופות הגמל הניב בשנים עשר החודשים האחרונים תשואה ממוצעת של כ-7.58%. ממוצע שלוש השנים האחרונות הינו כ-5.74% לשנה ובחמש השנים האחרונות, הניבו קופות הגמל כ-3.79% לשנה בממוצע.

בניתוח הנתונים נראה כי, השנה החולפת היא בהחלט השנה של חברת אלטשולר שחם. הצלחה זו הושגה בעיקר בשל אסטרטגיית פיזור השקעות בחו"ל , קופות הגמל של אלטשולר שחם הניבה תשואות עודפות ברמה גבוהה מעל הממוצע והיא החברה המובילה בגיוסים. בשנה האחרונה, גדל היקף הנכסים של אלטשולר שחם בכ-3.5 מיליארד שקלים חדשים ונכון לסוף אוקטובר חברת הגמל מנהלת למעלה מ-15 מיליארד שקלים חדשים.

מיד אחרי אלטשולר שחם, ניתן לראות את חברת ילין לפידות הנהנית גם כן ממומנטום גיוסים של למעלה מ-2 מיליארד שקלים חדשים בשנים עשר החודשים האחרונים . גיוסים אלו הביאו את חברת הגמל של ילין לפידות לנהל היקף נכסים של כ-8.7 מיליארד שקלים.

במבחן התוצאה של 12 החודשים האחרונים ראוי לציין מלבד אלטשולר שחם וילין לפידות גם את חברת הראל גמל, פסגות גמל ומיטב גמל אשר הצליחו להניב תוצאות גבוהות יותר ממוצע השוק.

חברת מגדל גמל, דש גמל ואקסלנס גמל הניבו תוצאות קרובות לממוצע בשנים עשר החודשים האחרונים.

קופות הגמל של חברת תמיר פישמן, הפניקס, אנליסט, הלמן אלדובי ואיפקס ניהול קופות גמל הצליחו להניב תשואת חסר משמעותית אל מול ממוצע השוק בשנים עשר החודשים האחרונים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם