תשואות ספטמבר: קופות הגמל הגדולות ממשיכות להוביל

פורסם:

חודש ספטמבר האיר פנים לקופות הגמל הגדולות אשר ממשיכות להניב תשואה חיובית. מתחילת השנה נרשמו חודשיים בלבד של תשואות שליליות (מאי ויוני) וכל משך השנה קופות הגמל הצליחו להניב תשואה חיובית.

קופות הגמל – לפי סדר תשואה חודשית:

קופות גמל תשואה חודשית

התשואה הממוצעת שהניבו קופות הגמל הגדולות – מעל מיליארד שקל- בחודש ספטמבר הייתה 1.86%. התשואות בקופות הגמל בחודש ספטמבר נעו בין 2.43% בקופה המצטיינת 'אלטשולר שחם גמל כללי' לתשואה חיובית של 0.61% בקופה הגרועה של חודש ספטמבר 'אקסלנס יסודות'. כזכור, קופת גמל אקסלנס יסודות הובילה בתשואות בשנת 2011.

קופות הגמל – לפי סדר תשואה מתחילת שנת 2012:

קופות גמל תשואה מתחילת 2012

שיעור התשואה הממוצעת שהניבו קופות הגמל מתחילת השנת 2012 היא 7.28%. קופות הגמל של 'אלטשולר שחם גמל כללי' (10.5%) ו'אלטשולר שחם גמל קלאסי' (8.92%) ממשיכות להניב תשואה מרשימה מתחילת השנה ולהוביל את שוק קופות הגמל. על פי הדיווחים האחרונים קופות הגמל של 'אלטשולר שחם' דיללו את אחזקותיהם בחו"ל והעלו את אחזקותיהם בארץ – שינו אסטרטגיה שנבעה כתוצאה מאמונה כי שוק המניות יעלה יותר בארץ מאשר בחו"ל .

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

קרן השתלמות – לפי סדר התשואה החודשית:

קרנות השתלמות תשואה חודשית
קרנות ההשתלמות הניבו תשואה ממוצעת של 2.08% בחודש ספטמבר. התשואות קרנות ההשתלמות נעו בין 2.62% בקרן המובילה של אנליסט והגרועה של חודש ספטמבר היתה אקסלנס פלטינום עם תשואה של 1.52% בלבד.

קרן השתלמות – לפי סדר התשואה מתחילת שנת 2012:

קרנות השתלמות תשואה מתחילת 2012

 

שוק קרנות ההשתלמות הניבו תשואה ממוצעת של 6.99% מתחילת השנת 2012, קרן השתלמות המובילה את השוק מתחילת שנת 2012 היא של אלטשולר שחם עם 10.34%.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם