למה חשוב לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

פורסם:

באמצעות רכישת ביטוח בריאות פרטי תוכלו ליהנות מכיסוי רפואי מורחב לכם ולכל בני משפכתכם בעלות חודשית הוגנת המותאמת לכל אחד ואחת מכם.

על פי חוק, כל אזרח במדינת ישראל מבוטח בביטוח בריאות ממלכתי מטעם המדינה, וזאת במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי אשר נכנס לתוקפו בשנת 1995. ביטוח רפואי זה מעמיד לרשות אזרחי המדינה מספר שירותים רפואיים בסיסיים הנכללים בסל הבריאות הממלכתי.

לצערנו, סל השירותים הרפואיים המוענק במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי, אינו כולל מגוון נרחב של שירותים רפואיים מצילי חיים, לרבות, תרופות המגודרות כמצילות חיים אשר אינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי ומימון טיפולים רפואיים מורכבים ומסובכים במיוחד.

שירותי שב"ן זה לא ביטוח בריאות פרטי

מצד שני, עומדת בפני כל אזרח תושב ישראל האפשרות להצטרף לשירותי שב"ן (שירותי בריאות נוספים), המוענקים על ידי קופות החולים הפועלות במדינת ישראל. שירותי השב"ן אינם מוגדרים כתכנית ביטוח בריאות, אף על פי שבחלק מהמקרים הם משווקים לציבור הרחב כביטוחים משלימים, וקופות החולים המשווקות את מוצרי השב"ן מעניקות לקהל הלקוחות את הכיסוי הרפואי תמורת גביית התשלום בגין הטיפולים השונים.

הבעיות העולות וצצות עם מוצרי השב"ן השונים הן שעל פי החלטת ממשלה נאסר על קופות החולים לכלול בשירותי בריאות אלו את התרופות המוגדרות כמצילות חיים, וכמו כן, בחלק מהמקרים רצונו של המטופל בקבלת טיפול רפואי מסוים מתנגש עם רצון קופות החולים הפועלות בחלק מהמקרים למזעור הוצאות רפואיות.

ביטוח בריאות פרטי- הכיסוי המושלם!

האלטרנטיבה היחידה העומדת בפני אזרחי מדינת ישראל המעוניינים להבטיח לעצמם זכאות מלאה לכיסוי שירותים וטיפולים רפואיים היא באמצעות רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית המשווקת על ידי חברות הביטוח השונות.
ביטוח בריאות פרטי מבטיח לכל אחד ואחת מרוכשי הפוליסה, מספר נרחב של כיסויים רפואיים בעת הצורך.

הכיסוי הרפואי המוענק במסגרת ביטוח בריאות פרטי כולל בין היתר: 

  •  ביצוע ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל,
  •  ביצוע השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל,
  •  הליך שיקום לאחר מחלה קשה,
  •  ביצוע ניתוחים על ידי רופאים פרטיים,
  •  מימון וסיוע כספי לצרכי רכישת תרופות מצילות חיים,
  •  קבלת קצבה חודשית או פיצוי כספי במקרים של גילוי מחלה קשה ואובדן כושר העבודה.

ברוב המקרים, ובהתאם לתנאי הפוליסה אותה אתם רוכשים, ביטוחי הבריאות הפרטיים, מתמקדים גם בכל הקשור להופעת מחלות וגם בכל הקשור להליך האשפוז הנדרש. מבוטחי הפוליסה ובני משפחותיהם זכאים למגוון נרחב של כיסויים רפואיים, החל ממתן פיצוי כספי בגין הוצאות רפואיות, דרך ביטוחי מחלות קשות או ביטוח נכות ועד לביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוחי שיניים כחלק מסעיפי הפוליסה.
לסיכום, ביטוח בריאות פרטי הוא למעשה הביטוח האיכותי והמקיף ביותר המוענק לאזרחי מדינת ישראל, והוא מיועד לכל אחד ואחת מאזרחי המדינה. ביטוחי הבריאות הפרטיים מעמידים לרשות המבוטחים מסגרת רפואית כוללת המספקת להם מענה רפואי הולם, איכותי ומקיף בעת מחלה או במסגרת אירוע רפואי אשר אין לו כיסוי במסגרת ביטוחי הבריאות הממלכתיים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח רפואי פרטי עושים רק עם המומחים

ב-"מרכז הישראלי לחיסכון", תמצאו מחלקת בריאות המתמחה בהתאמת ביטוחי בריאות פרטיים לצרכים ולדרישות של כל לקוח ולקוח. איתנו תוכלו להשיג את המעטפת הביטוחית הטובה והמתאימה ביותר עבורך ועבור בני משפחתך.

זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המקצועיים המוענקים בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים

 לקבלת הצעה ייחודית לביטוח בריאות פרטי המתאים בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור " לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם