תוכנית חיסכון לילדים – כך תעשו זאת נכון

פורסם:

אם אתה הורה צעיר או אפילו מנוסה, אחד הדברים שבוודאי הטריד אותך הוא סכומי הכסף האדירים שאתה נידרש להוציא במהלך חייך על מנת לספק לילדיך רמת חיים טובה. כולנו נשמח שביום בו הילד או הילדה שלנו יגדלו ויגיעו נרגשים לספר לנו שהם מתחתנים, או התקבלו לתוכנית לימודים נחשקת בחו"ל, אך גם קצת נדאג.

כיצד נממן את כל זה?

כדי להגיע מוכנים לרגע הנכסף, מומלץ לחשוב על חיסכון לילדים כבר בשלב האולטרסאונד. אבל גם אם לא פתחתם תוכנית חיסכון ביום שבו נולד ילדכם, עדיין אפשר ובעיקר כדאי לתקן.
בבואנו לחשוב תכנית חיסכון לילדים עלינו להגדיר קודם כל את המטרה שלשמה אתם חוסכים לילדים (השכלה גבוהה, חתונה,רכישת דירה), ובהתאם לכך תוכלו לדעת כמה כסף אתם צריכים לחסוך, לאורך איזה תקופה היכן מומלץ לחסוך ואיזה מסלול חיסכון הוא הכדאי ביותר.

השכלה, לימודים אוניברסיטה!

מחקרים מראים כי לרוב ההורים אין מטרה מוגדרת מראש לחיסכון לילדים. המלצתנו היא להפנות את תכנית החיסכון לילדים להשכלה גבוהה. אין החזר השקעה בילדים שמחזירה את עצמה טוב יותר מאשר התשלום על השכלה גבוהה ולימודים. כושר השתכרות והצלחה בלימודים יעזרו לילדיכם לעזור לעצמו הרבה יותר מנכס שתרכשו עבורו.

כמו כן, מחקרים מראים שסטודנטים שמשקיעים את כל כולם בלימודים ולא עובדים באופן משמעותי תוך כדי לימודיהם – מצליחים יותר בלימודים וכושר ההשתכרות שלהם לאחר מכן גבוה יותר. כמו כן, הסטטיסטיקה מלמדת שאנשים שמשקיעים בלימודיהם נוטים לבחור לעצמם בני זוג משכבה סוציואקונומית דומה ויחד הם מצליחים כלכלית יותר מאנשים שלא למדו.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

כמה כסף לשים בצד?

לשם מימון תואר ראשון, על כל ההוצאות הנלוות, אנו נידרש ל-192 אלף שקל בממוצע, שהם 64 אלף שקל לשנה, כולל הוצאות מגורים, מחיה וכו'.

במקרה שהתחלנו לחסוך מהיום הראשון, עד שהילד בן 22 (הגיל שבו בד"כ מתחילים בלימודים גבוהים בישראל), נצטרך להפריש מדי חודש 750 שקל לטובת מטרה זו. במקרה שהתחלנו לחסוך כשהילד בן 6, הרי שיש לנו 192 חודשים לחסוך, ונצטרך לחסוך 1,000 שקל מדי חודש באופן ריאלי, צמוד למדד המחירים לצרכן.

חיסכון לילדים - ילד מחזיק קופת חיסכון ואחוריו בועות של דמיון של דברים שהוא רוצה להגשים בסוף החיסכון

לקבלת הצעה משלמת במיוחד לחיסכון לילדים – לחצו כאן >>

תוכנית חיסכון לילדים – להתחיל עוד היום!

לכן רצוי להתחיל לחסוך מוקדם ככל הניתן בתוכנית חיסכון לילדים, כל עשירית אחוז שתקבלו בריבית על החיסכון משמעותית מאוד. הסיבה לכך היא אפקט הריבית דרבית, הריבית בכל שנה מחושבת על הסכום שכולל גם את הריבית משנה שעברה. תוספת של 1% בריבית לתקופה של 20 שנה על הפקדה חודשית של 200 ₪ יכול לבוא לידי ביטוי בהפרש של למעלה מ 10,000 ₪.

מדובר בסכומים גבוהים, אולם אם נרצה לממן השכלה איכותית לילדינו – פחות מזה פשוט לא יספיק. זכרו שעוד משחק, ארוחה במסעדה או בגד ממותג אולי ישמחו את ילדיכם, אבל לא יסייעו לו להצליח בחייו הבוגרים. לכן עדיף כבר בשלב מוקדם לחשוב על סדר העדיפויות המשפחתי ולא לדחות את הטיפול בחיסכון לילדים.

תוכנית חיסכון לילדים – המרכז הישראלי לחיסכון

כדי להבטיח את עתיד ילדיכם חשוב לתכנן זאת עם איש מקצוע מיומן בעל רישיון בתחום הפיננסי. לנו במרכז הישראלי לחיסכון יש את הניסיון ואת הידע מקצועי להבטיח לכם תכנון תוכנית חיסכון לילדים באופן אישי ואיכותי. צרו עמנו קשר כדי להבטיח את עתידם הכלכלי של ילדיכם עוד היום.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם