איך בוחרים קרן השתלמות טובה?

פורסם:

קרן השתלמות, המהווה את אחד ממכשירי החיסכון האפקטיביים ביותר לטווח הקצר או הבינוני, היא למעשה ערוץ החיסכון היחידי הפטור ממס, וזאת לאחר רפורמת המיסוי אשר נערכה בשוק ההון הישראלי.

כיום, עומדת בפני כל אחד ואחת מכם, בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים במשק, האפשרות לבחור את קרן ההשתלמות במסגרתה תוכלו לחסוך את כספכם לטווח הקצר או הבינוני.

היצע קרנות ההשתלמות העומד לרשותכם כיום, מחייב אתכם לפעול בצורה שכלתנית ויעילה בכל הקשור לבחירת אופי הקרן ואופי החיסכון, ולהפקיד לבחור קרן השתלמות טובה המותאמת הן למצבכם הכלכלי והן לאופי ההשקעתי שלכם.

קרן השתלמות – כך תשוו ותבחרו בין קרנות ההשתלמות השונות

אחד הכלים העומד לרשותכם לבחירה אפקטיבית של קרן ההשתלמות בה תחסכו את כספכם, הוא באמצעות השוואת קרנות ההשתלמות השונות המוצעות לכם. בין יתר הנקודות הנלוות להליך ההשוואה תמצאו:

תשואה- כיום, תוכלו לקבל נתונים מדויקים אודות תשואת הקרן במהלך השנה האחרונה, שלוש השנים האחרונות ואף חמש השנים האחרונות. בדיקת התשואה באופן רטרואקטיבי מסייעת לכם לבחון את מדד התשואה לאורך זמן, וכפועל יוצא מכך, לבחור בקרן ההשתלמות בעלת מדד התשואה הרצוי לכם.

רמת הסיכון- בדומה לכל ערוץ חיסכון אחר, גם במסגרת בחירת קרן השתלמות אתם נדרשים לבחון את רמת הסיכון ההשקעתי בהתאם לאופי ההשקעתי שלכם ובהתאם לתקופת ההשקעה המתוכננת.

דמי ניהול- אחד הכלים ההשוואתיים המרכזיים בכל הקשור לבחירת קרן ההשתלמות מתקשר לסכום אותו תדרשו לשלם בגין דמי ניהול הקרן. תשלום זה עומד כיום (על פי חוק) על סכום של 2% מגובה הקרן, וכמו כל תשלום בגין שירות פיננסי, הוא ניתן למיקוח לצורך הפחתת תשלום דמי הניהול.

שירותי הניהול- פרמטר נוסף אותו יש לבחון במסגרת הליך ההשוואה בין קרנות ההשתלמות השונות הוא הנושא השירותי המוענק לכם ממנהלי הקרן. בדקו האם השירות המוצע לכם מספק אתכם ברמה האישית ותואם את ציפיות השירות שלכם.

השוואת קרנות השתלמות

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לקרן ההשתלמות שלכם לחצו כאן >>

משיכת כספים מקרן ההשתלמות

במידה וגם אתם שוקלים הצטרפות לקרן השתלמות כזו או אחרת במסגרת העמדת חיסכון לטווח הקצר או הבינוני, חשוב שתדעו מהם התנאים למשיכת כספי הקרן. קרנות השתלמות מאפשרות לכם למשוך כספים (בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים) בהתאם לתנאים הבאים: משיכת כספים מייד עם סיום 6 שנות חיסכון בפעילות הקרן, משיכת כספים לאחר 3 שנים מיום ההצטרפות לקרן (וזאת במידה והגעתם לגיל פרישה), משיכת כספים לאחר 3 שנים וזאת במידה ואתם מעוניינים לעשות שימוש בכספי הצורך לצרכי השתלמות. כמו כן, מתאפשרת משיכת כספים על ידי בני משפחתו של העמית בקרן במקרים של פטירת העמית במהלך תקופת החיסכון.

במידה ואתם מעוניינים לדעת יותר על אופן התאמת הקרן לאופי ההשקעתי שלכם ולמצבכם הכלכלי, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים מטעם המרכז הישראלי לחיסכון.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

קרן השתלמות טובה בוחרים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

רוצים להשוואות  ולבחור קרן השתלמות טובה בשבילכם? רוצים להכיר מקרוב את מסלולי ההשקעה השונים העומדות לרשותכם המוצעות על ידי בתי ההשקות? רוצים לדעת איך ניתן ליהנות מיותר תשואה עתידית על הכסף שלכם בקרן ההשתלמות שברשותכם?

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם