איפה הכי כדאי להשקיע 100 אלף שקל בישראל בשנת 2024?

פורסם:

עומד לרשותך סכום השקעה פנוי בגובה של 100 אלף שקל ויותר? מתלבט היכן להשקיע את כספי החיסכון אותם חסכת שקל לשקל? זה הזמן לדעת איפה הכי כדאי להשקיע בשנת 2024 סכומים של 100,000 שקלים ויותר.

הריבית הנמוכה המונהגת במשק הישראלי בשנים האחרונות הובילה לכך שכל ניסיון לייצר תשואה באמצעות תוכניות החיסכון או מסלולי הפיקדונות המוצעים לכם על ידי המערכת הבנקאית שואפים "לאפס", וזאת למרות שבמהלך השנה שעברה הבנקים החלו להציע ריבית מעט גבוהה יותר. הסיבה שהריבית הבנקאית לעולם תהיה קרובה לאפס, שאם נתייחס ל"ריבית ריאלית" הרי לאחר קיזוז האינפלציה נגיע לריבית שנתית אפסית.
לדוגמא: הפקדת סכומי החיסכון במסלולי החיסכון והפיקדונות השונים של המערכת הבנקאית תקנה לך ריבית של 4% לשנה, ובגמר התקופה תידרש לשלם מס של 15% מגובה רווחי התשואה. ואם נקזז את האיפנפלציה השנתית הממועת על 3% הרי שנקבל קרוב לחצי אחוז נטו בשנה, אז בכמה שקלים עלה החיסכון שלכם? אתם לא באמת צריכים לחשב… קרוב לאפס!

לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לתוכנית חיסכון >>

כיצד להשקיע חכם בסביבת ריבית אפסית?

הריבית הנמוכה והתשואה האפסית אותה ניתן לייצר באמצעות המערכת הבנקאית, הובילו לכך שיותר ויותר ישראלים מחפשים אלטרנטיבה טובה יותר לכספיהם. עבור כל אחד ואחת מכם המחזיק בחיסכון מצטבר של למעלה מ-100,000 שקלים, עומדת האפשרות להשקיע את כספו באפיקי השקעה כגון: נדל"ן, תיקי השקעות וחסכונות מנוהלים.

מבין שלושת אפיקי ההשקעה הנ"ל, האלטרנטיבה האידיאלית ביותר עבורכם הינה אופציית החיסכון המנוהל בחברת ביטוח. חיסכון זה מאפשר לכם להשקיע את כספיכם בתבונה, וליהנות ממגוון רחב של יתרונות כגון:

  • הקמת חיסכון מנוהל ללא התניה בסכום הכסף ההתחלתי אותו תרצו לנהל- כפועל יוצא מכך, תוכל לבחון את אפיק ההשקעה באמצעות סכומים נמוכים יותר מאילו העומדים לרשותך, ובכך לא לסכן את מלוא כספי החיסכון.
  • בניית תמהיל השקעה בהתאמה אישית- מסלולי ההשקעה המנוהלים במסגרת החיסכון המנוהל מותאמים לכל אחד ואחת מכם בהתאם לרמת הסיכון אותה תהיה מוכן ליטול.
  • תוכל לעבור באופן חופשי בין מסלולי ההשקעה השונים ללא צורך בתשלום עמלות וללא תשלומי מס על הרווחים.
  • תוכל לפדות את כספי החיסכון המנוהל בכל רגע וללא תשלום עלמות יציאה, קנסות או עמלות פירעון.
  • תוכלו לשעבד את הכספים לטובת הלוואה בתנאים מעולים שלא ניתן לקבל כמותם במערכת הבנקאית.
  • תוכלו להפקיד כל חודש סכום קבוע או הפקדות חד פעמיות נוספות לפי בחירתכם ללא עמלות נוספות.

טיפ – אם תשלבו חיסכון מנוהל עם הפקדות חודשיות קבועות תוכלו להגדיל את החיסכון שלכם במהירות ולקבל חיסכון סולידי ויציב ללא דאגות וזאת בגלל אפקט הריבית והפקדה הפועלים לטובתכם בתוכנית החיסכון שלכם.

ההבדל בין חיסכון מנוהל לתיק השקעות אישי

חיסכון מנוהל, בדומה לתיקי השקעות, מנוהל על ידי בתי השקעות וחברות ביטוח המתמחות בתחומי ההשקעה בשוק ההון. בשני המקרים, תדרשו לשלם דמי ניהול עבור השירות הניתן לכם, ובשני המקרים עומדת לרשותכם האפשרות לשנות את מסלולי ההשקעה בהתאם לתנאי השוק המשתנים.

יחד עם זאת, ההבדל בין חיסכון מנוהל לתיק השקעות אישי, טמון בסכומי הכסף הנדרשים לצרכי השקעה. בעוד תיק השקעות אישי מתנהל מסכומים של 300,000 שקלים ויותר, אפיקי החיסכון המנוהל מיועדים ללקוחות העומד לרשותם סכום נזיל ופנוי של 100,000 שקלים ויותר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רוצים לנהל את כספכם בתוכנית חיסכון?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מאגד את אנשי המקצוע המיומנים ביותר ובעלי ניסיון עשיר בתחום ההשקעות והחיסכון בחברות ביטוח ובבתי ההשקעות בישראל. צוות המומחים מעניק תמונת מצב עדכנית ועורך השוואה הוגנת ועניינית בין כל תוכניות החיסכון בחברות הביטוח לקבלת תוכנית החיסכון הכי טוב ומתאימה לכם. אם גם אתם מעוניינים להצטרף להצלחה של השנים האחרונות בתחום החיסכון המנוהל, אתם מוזמנים ליצור קשר עכשיו!

צריכים עזרה ורוצים לפתוח תוכנית חיסכון, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לערוך השוואת תוכניות חיסכון לבחירת תוכנית החיסכון הכי מתאימה לכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם