בדיקת כפל ביטוח בריאות – הדרך הכי טובה לחיסכון בהוצאות הביטוח

פורסם:

בריאות היא הדבר החשוב ביותר בחיים. ביטוח בריאות מאפשר לכם לדעת שתקבלו את המענה הטוב ביותר גם אם חלילה תזדקקו לטיפול מורכב או לתרופות יקרות. לעומת זאת כפל ביטוח בריאות הוא כבר הוצאה מיותרת שעלולה להגיע לאלפי שקלים בשנה. מוזמנים לגלות איך לחסוך בלי להסתכן ובלי לפגוע בבריאות שלכם ושל בני משפחתכם

נטלי ישראל, סוכנת ביטוח עם ניסיון של קרוב ל-10 שנים, מסבירה כיצד נוצר כפל ביטוח בריאות, הכל מתחילת מזה שהציבור חייב לדעת שבישראל ישנם שני סוגים של ביטוחי בריאות בנוסף למערכת הבריאות הציבורית הממלכתית שחלה אוטומטית על כל האזרחים. לצערנו סל השירותים הרפואיים המוענק במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו כולל מגוון נרחב של שירותים רפואיים מצילי חיים, לרבות תרופות המוגדרות כמצילות חיים אשר אינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי ומימון טיפולים רפואיים מורכבים ומסובכים במיוחד. לכן, קופת החולים וחברות הביטוח ממליצות לנו לרכוש סוגים שונים של ביטוחי בריאות.

נעסוק בשני סוגי הביטוח הנפוצים שמרבית הישראלים רוכשים אשר גורמים לכפל ביטוח נפוץ:

הסוג הראשון הוא השב"ן – שירותי בריאות נוספים. כל קופות החולים בישראל מציעות את כיסוי השב"ן ורבים מקבלים את ההצעה והופכים לבעלי "מכבי זהב", "כללית פלטינום", "מאוחדת שיא" וכו'. חשוב להדגיש שלמרות השם "שירותי בריאות", זהו סוג של ביטוח לכל דבר – אך הכיסוי הביטוחי לא מלא ורחב ולכן ישנם אזרחים הפונים לחברות הביטוח הפרטיות .

הסוג השני הוא ביטוח בריאות פרטי שמציעות חברות הביטוח בישראל. במקרים רבים אנשים רוכשים גם שב"ן וגם פוליסה פרטית, ולא שמים לב שיש איזושהי כפילות בין שני המוצרים – לא תמיד באשמתם. ישנם גם ישראלים שעקב חוסר תשומת לב משלמים במקביל לשתי חברות ביטוח בריאות עבור כיסויים דומים – וכך בעצם נוצר מצב של כפל ביטוח בריאות אשר גורם להם להפסיד סכומי כסף משמעותיים מדי חודש.

בדיקת כפל ביטוח בריאות – איך לבדוק את הכיסוי הקיים?

דרך אחת לבדוק כפל ביטוח בריאות היא להיכנס לאתר "הר הביטוח" ולבדוק אילו ביטוחים יש לכם. לאחר מכן תוכלו לפנות לכל חברת ביטוח שיש לכם פוליסה אצלה ולבקש פירוט – מהם הכיסויים שרכשתם ומהי העלות שלהם. במקביל יש ליצור קשר עם קופת החולים שבה אתם חברים ולברר האם יש לכם שב"ן, ואם כן מה הוא כולל ומהי העלות החודשית שלו. יש לשים לב כשאתם עורכים השוואה נכונה כחלק מתהליך בדיקת כפל ביטוח בריאות בין הכיסויים שכן מערכת הר הביטוח רחוקה מלהיות מושלמת ויכולה לבלבל אזרחים שלא מתמצאים בעולם הביטוח ועלולים חס וחלילה לבטל ביטוחים חשובים מאוד. לכן חשוב מאוד לערוך בדיקת כפל ביטוח בריאות בצורה נכונה.

איך לחסוך כסף בעלות הביטוח בלי לוותר על כיסויים חיוניים?

ביטוח בריאות הוא מוצר מודולרי באופיו. בין המרכיבים שתוכלו לרכוש: כיסוי לניתוחים (בארץ ו/או בחו"ל), סל תרופות מורחב, פיצוי למקרה שמתגלה מחלה קשה (בסכום גבוה, לבחירתכם), אבחונים מהירים, כיסוי לטיפולים מיוחדים בחו"ל, ביטוח חיים ועוד. הבסיס להחלטה הטובה ביותר – זו שמצד אחד מספקת כיסוי מלא ומצד שני מצמצמת את ההוצאה החודשית – הוא מיפוי מדויק של הצרכים שלכם. בנוסף נדרשת הבנה מלאה של האותיות הקטנות בכל פוליסת ביטוח או השב"ן, ועל כן מומלץ להיעזר בסוכני ביטוח המומחים בבדיקת כפל ביטוח בריאות.

נעים מאוד,
שמי נטלי ישראל, שותפה בכירה בצוות המרכז הישראלי לחיסכון, מומחית ביטוח ופיננסים ובעלת רישיון משרד האוצר. יש לי ניסיון רב כסוכנת ביטוח פנסיוני ואני מכירה מקרוב מאוד את שיטות העבודה וקבלת ההחלטות בחברות הגדולות. אני שמה כערך עליון את התאמת הכיסוי הביטוחי באופן אישי ללקוח לפי מצבו הבריאותי, המשפחתי והכלכלי.

בהחלטות חשובות כמו רכישת ביטוח חשוב מאוד שתהיה הסתכלות כוללת על מצבו הפיננסי של הלקוח ולכן נשקלת בבדיקת הביטוח גם איכות החיסכון הפיננסי אשר מהווה גורם דרמטי בבחירת אפיק החיסכון לגיל פרישה והכיסוי הביטוחי אשר נמצא בתוכו.

אני רוצה להזמין אתכם, לבדוק כמה ניתן לחסוך בתיק הביטוח או בחיסכון הפיננסי שלכם ולהבטיח שיש לכם את הכיסוי הטוב ביותר שאתם יכולים לרכוש עבור המשפחה שלכם.

הבדיקה הינה ללא עלות וללא התחייבות

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון נייד: 050-8104876 או להשאיר פרטים כאן באתר ואשמח לעזור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם