ביטוח בריאות הפניקס: שינוי נותן השרות בתוכנית התפתחות הילד

פורסם:

חברת הביטוח הפניקס הודיעה כי החל מתאריך 24.2.2024 יבוצע עדכון בנוגע לנותן השרות בתכונית התפתחות הילד בפוליסת ביטוח הבריאות של הפניקס

חברת הביטוח הפניקס הודיעה כי חברת "ביקורופא" תחליף את חברת "פמי פרמיום בע"מ" ותעניקאת השירות בתכניות התפתחות הילד.
מבוטחים אשר מחזיקים באחת מהתכניות התפתחות הילד בפוליסת ביטוח בריאות שברשתם יעודכנו בדבר השינוי ובנוגע לפרטי ההתקשרות החדשים אשר יופיעו גם באתר האינטרנט של החברה. מבוטחים אשר החלו בסדרת טיפולים או פנו לקבלת שירות בטרם מועד החלפת ספק השירות זכאים לקבל או להשלים את השירותים באופן הבא:

טיפול באמצעות ספק שבהסדר (בתשלום השתתפות עצמית) –
מבוטח אשר מחזיק בהתחייבות מטעם חברת "פמי פרמיום" למתן טיפולים אצל מטפל הסדר מטעמם – יוכל לממשה עד תום תוקפה. בתום תוקף ההתחייבות יש לפנות לחברת "ביקורופא" להמשך בדיקת הזכאות.


טיפול באמצעות ספק שאינו בהסדר (החזר עבור קבלות) –
* טיפול שבוצע עד 23.02.24 (כולל): להגשת תביעה להחזר ההוצאות בגין הטיפול יש להעביר את המסמכים לחברת "פמי פרמיום".

חברת הביטוח הפניקס מעדכנת כי שינוי ספק השרות הוא כדי לשור על איכות השרות ומבקש מקהל המבוטחים להתעדכן על השינוי דרך סוכן המטפל או מול מוקדי השרות של החברה.

מעוניינים לעשות סדר בביטוח הבריאות שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמים אתכם לערוך מבדק ביטוח הכולל סקירה רחבה של כל פוליסות הביטוח שברשותכם. מבדק זה הוא הכרחי אחת לכמה שנים כדי להתאים לכם את פוליסת ביטוח הבריאות הטובה ביותר בשבילכם עם כל השינוי שעולם הביטוח חווה בזמן האחרון. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם