איך יודעים איזה ביטוח בריאות הכי טוב בשבילכם?

פורסם:

אלפי ישראלים בגילאים 25-65 המעוניינים להצטרף לביטוח בריאות פרטי מתלבטים באיזה חברת ביטוח ירכשו את הכיסוי הביטוחי שלהם. בעקבות רפורמת ביטוחי הבריאות של אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר ניתן כיום לערוך תהליך השוואה חכם ומהיר.

מהם ביטוחי הבריאות המוצעים היום וכיצד תדעו שהביטוח אותו אתם מעוניינים לרכוש הוא ביטוח הבריאות הטוב ביותר? 

קודם כל חשוב לנו שתדעו, תחום ביטוח בריאות בישראל הוא אחד מתחומי הביטוח הנפוצים ביותר במדינת ישראל, וזאת לנוכח בעיית השרות במערכת הבריאות הציבורית בישראל. תחום ביטוח בריאות פרטי משווק גם על ידי חברות הביטוח הגדולות בישראל באמצעות פוליסות פרטיות וגם על ידי קופות החולים באמצעות מה שמכונה: שב"ן –שירותי בריאות נוספים.

במהלך שנת 2016 הוחלט על רפורמה (שכבר נכנסה לתוקפה) בתחום ביטוחי הבריאות, כאשר כל אחת מחברות הביטוח העוסקות בשיווק פוליסות ביטוחי בריאות, מחויבות בתנאי פוליסה אחידים. מטרת הרפורמה היא לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לקיים הליך השוואתי מהיר וממוקד בכל הנוגע לתעריפי הביטוח אותם אנו נדרשים לשלם.

יחד עם זאת, תנאי הפוליסה האחידים אינם מעניקים מענה פרטני לכל אחד ואחת מהמבוטחים, וזאת מכיוון שציבור המבוטחים מגיע מרקע בריאותי שונה, תחום עיסוק שונה, גילאים שונים וכדומה. כפועל יוצא מכך, רכישת ביטוח בריאות פרטי חייב להיעשות בהתאם למצבכם הבריאותי, גילכם, תחום עיסוקכם ופרמטרים נוספים אותם מומלץ לשקלל בעת הרכבת הפוליסה.

כיצד תדעו שהפוליסה אותם רכשתם היא הטובה ביותר בתחום ביטוחי הבריאות?

פוליסת הבריאות אותה אתה עתידים לרכוש אמורה לספק לכל אחד ואחת מכם את המעטפת הביטוחית הנרחבת ביותר ברגע האמת. על מנת להבטיח לעצמכם את הפוליסה המורחבת והאופטימאלית ביותר לצרכים הביטוחיים (השונים) של כל אחד ואחת מכם, אנו ממליצים לכם לבחון את תנאי הפוליסה בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • בדקו האם הכיסוי הביטוחי המוצע לכם הינו מהשקל הראשון עבור ניתוחים בישראל
  • בדקו האם הכיסוי הביטוחי המוצע לכם הינו מהשקל הראשון עבור ניתוחים וטיפולים רפואיים בחו"ל
  • בדקו מהם תנאי הפוליסה בכל הנוגע להיוועצות עם רופאים מומחים וקבלת חוות דעת רפואית נוספת
  • בדקו האם הפוליסה כוללת כיסוי מלא לטיפולים מחליפי ניתוח
  • בדקו האם הפוליסה כוללת בתוכה הרחבה לרכישת תרופות מחוץ לסל
  • בדקו את ממד השרות של חברת הביטוח
  • בדקו את המחיר – מערכת השוואת ביטוחי בריאות של משרד האוצר זמינה בקישור הבא – לחץ כאן

רוצים לקבל המלצות מניתוח תיק ביטוח הבריאות שלכם בחינם? השאירו פרטים וקבלו בדיקה מקיפה על ידי מומחה ביטוח בריאות שתעזור לכם לקבל החלטה נכונה וחכמה!

כפל ביטוחים - אחד מכל שלושה משלם כפול על ביטוח

כפילות ביטוח – איך זה קורה וכיצד ניתן לחסוך בעלויות הביטוח?

בנוסף לכל הבדיקות בפוליסת ביטוח הבריאות שלכם, אנו ממליצים לכם לבחון הליך לבדיקת כפילויות ביטוח. כיום, רובנו מחזיקים במספר פוליסות בתחום הבריאות, בין אם מדובר במסלולי השב"ן של קופות החולים ובין אם מדובר בפוליסות אותן רכשנו דרך חברות הביטוח (ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי, ביטוחי חיים וכדומה). בדיקה מקיפה ומקצועית של נושא הכפל הביטוחי בתחום ביטוחי הבריאות יכול להוזיל לכם באופן משמעותי את תעריפי הפרמיה אותם תדרשו לשלם.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם