האם חברת הביטוח פסגות לקראת סגירה?

פורסם:

על פי הפרסומים השונים בתקשורת בית ההשקעות פסגות טוען כי נכשל בתחום הביטוח. על פי הערכות בית ההשקעות מתכנן לצאת מתחום הביטוח כמה שיותר מהר ומספר אופציות עומדות על הפרק

לפני מספר שנים נכנס בית ההשקעות פסגות בקול תרועה רמה לתחום הביטוח במטרה להיות חברת הביטוח הגדולה בישראל. בית ההשקעות החל את דרכו בתחום הביטוח בניהול קרן פנסיה ולאחר מכן בתחום פוליסות החיסכון וביטוח החיים וביטוח המשכנתא. כיום, לאחר כניסת אפיק ההשקעה בתחום קופות הגמל "גמל להשקעה" טוען בית ההשקעות כי כשל בניסיונו להוות חברת ביטוח גדולה ועל פי הפרסומים תיק הביטוח החיים עומד רק על 20 מיליון (מספר נמוך מאוד ביחס לשוק). אפיק ההשקעה בפוליסת החיסכון לא הצליח כל כך בפסגות והסיבה לטענתם הוא בקופת הגמל להשקעה.

כזכור, פסגות הוא לא בית ההשקעות הראשון שסגר את פעילות הביטוח שלו. לפני כשנה לערך בית ההשקעות אלטשולר שחם החליט לסגור את תחום הביטוח ומכר את הפעילות לחברת הביטוח הכשרה.

על פי הערכות בית ההשקעות פסגות ימכור את פעילותו לחברת ביטוח או ימכור את חברת הביטוח שלו למשקיעים פרטיים.

מעוניינים להיות מבוטחים בחברת ביטוח גדולה ויציבה?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון משתף פעולה עם חברות הביטוח הגדולות והיציבות ביותר בתחום ביטוח החיים והבריאות. בנוסף, צוות המומחים מעניק הכוונה פיננסית ובחירה של אפיקי השקעה מותאמים אישית לכל אחד. אם גם אתם מעוניינים לקבל הכוונה,שרות וסדר בביטוחים של צוות המומחים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

 

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם