עושים סדר בביטוחים: פעולה פשוטה, חסכון גדול!

פורסם:

מתי בפעם האחרונה ערכתם בדיקה תקופתית לתיק הביטוח המוחזק על ידיכם? מתי בפעם האחרונה ניסיתם לברר האם תיק הביטוח שברשותכם מכיל בתוכו כפילויות ביטוח הגורמות לכם לשלם יותר בכל חודש? מהיום, כל אחד ואחת מכם יכול "לעשות סדר בביטוחים" בתיק הביטוח העומד לרשותו באמצעות הליך בדיקה פשוט, מהיר ויעיל!

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, מאפשרים גם לכם ליהנות ממבדקים פנסיוניים ומבדקים ביטוחיים המעניקים לכם תמונת מצב עדכנית אודות החסכונות הפנסיוניים העומדים לרשותכם והמעטפת הביטוחית אותה רכשתם לאורך השנים. תהליכי המבדק הינם פשוטים, מהירים ויעילים והם אינם דורשים מכם ידע או התמחות בתחום הביטוחי, את כל עבודת המבדק אנו עושים עבורכם והחיסכון כולו שלכם!

צרו קשר ותתחילו לעשות סדר בביטוחים שלכם שיחסוך לכם הרבה כסף>>

סדר בביטוחים – מה הוא כולל?

מבדק ביטוחי הכולל סדר בביטוחים הוא למעשה מבדק המיועד לביטוחים אותם רכשתם לאורך השנים, לרבות, ביטוח חיים, ביטוח בריאות פרטי, ביטוח סיעוד, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח מחלות קשות וכדומה. במסגרת הליכי המבדק אנו מקפידים לבדוק שלושה היבטים עיקריים:

  • האם המעטפת הביטוחית העומדת לרשותכם מותאמת לצרכים האישיים שלכם
  • האם היקף הכיסויים המוצעים לכם תואמים את גובה הפרמיה החודשית אותה אתם נדרשים לשלם
  • האם המעטפת הביטוחית שלכם כוללת בתוכה כפילויות ביטוח אותן אתם נדרשים לשלם מדי חודש

המבדק הביטוחי המוצע לכם על ידי המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בתחום הביטוחים, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, לחסוך עד אלפי שקלים בשנה בכל הנוגע לתעריפי הפרמיה החודשית המשולמת על ידיכם עבור ביטוחים שאינם תואמים את הצורך האמיתי שלכם.

לצורך עריכת המבדק הביטוחי, אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון נפגשים עם כל אחד ואחת מלקוחותינו המעוניינים לקיים את הליכי המבדק, כאשר מטרת המפגשים נועדה בין היתר לצרכי בדיקה מעמיקה בנוגע למצבו הכלכלי של הנבדק, ניתוח הצרכים הביטוחיים של הנבדק, איסוף נתונים אודות הפוליסות אותן רכש הנבדק לאורך השנים והכיסויים העומדים לרשותו בכל פוליסה, איתור תשלומים מיותרים בכל אחת מהפוליסות המוחזקות על ידי הנבדק ואיתור כפילויות ביטוח.

עם סיום הליכי הבדיקה הראשוניים, אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשות הנבדק מספר חלופות בנוגע ליישום ממצאי הבדיקה. ממצאי הבדיקה ומסקנותיה, מוצגים בפני הנבדק מיד עם סיום התהליך, ובמקביל עומדת לרשותו תכנית לשיפור תנאי המעטפת הביטוחית.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מעטפת ביטוחית המותאמת לכל הצרכים הביטוחיים שלכם, ואם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם תעריפי ביטוח משתלמים ואטרקטיביים גם לטווח הקצר וגם לטווח הרחוק, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם ליצור איתנו קשר בנוגע לקיומו של הליך מבדק ביטוחי. עם סיום הליכי המבדק הביטוחי המוצע על ידינו, גם אתם תוכלו לשפר את המעטפת הביטוחיות החיונית לכם ולבני משפחתכם, וכל זאת בהתאם לצרכים הביטוחיים האמיתיים שלכם ושל בני משפחתכם.

רוצים לערוך סדר בביטוחים שלכם? צרו קשר והתחילו לחסוך בעלויות הביטוח שלכם!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם