איך רוכשים את פוליסת ביטוח החיים הכי טובה?

פורסם:

רכישת ביטוח חיים, בדומה לרכישת כל פוליסת ביטוח אחרת האמורה להשפיע על עתידם הכלכלי של בני משפחתכם, הינה פעולה המחייבת אתכם לבחון את תנאי הפוליסה באמצעות יועצי ביטוח מנוסים המאפשרים לכם ליהנות משירותי מקצועיים.

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי הכוונה מקצועיים שמטרתם: רכישת פוליסות ביטוח חיים בהתאמה אישית. שירותים אלו מוצעים לכם על ידינו בכל סוגי פוליסות ביטוח החיים, לרבות, פוליסות ריסק למקרה של מות המבוטח, פוליסות למקרה של אבדן כושר העבודה או נכות זמנית/קבועה, פוליסות ביטוחי חיים הנרכשות במסגרת ביטוחי מנהלים ועוד.

שירותי הכוונה מקצועיים לאורך כל הדרך!

כגוף מקצועי העוסק במגוון רחב של תחומים פיננסיים, לרבות, תחום ביטוחי החיים, אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, פועלים אל מול כל חברות הביטוח על מנת להציג בפניכם את פוליסת ביטוח החיים האופטימלית והמשתלמת ביותר עבורכם.
לצורך מתן שירותי הכוונה שלנו, אנו לומדים להכיר מקרוב את מכלול הצרכים הביטוחיים המותאמים לכל אחד ואחת מכם באופן אישי. לאחר מכן, אנו מצבעים עבורכם הליך השוואתי בין חברות הביטוח השונות בתחום ביטוחי החיים, ורק לבסוף, אנו מגבשים יחד איתכם את המסלול הביטוחי המומלץ ביותר עבורכם.

איך אנחנו מצליחים להשיג את ביטוח החיים הכי זול?

בדומה לכל פוליסת ביטוח אחרת, גם בפוליסות ביטוחי חיים, גובה הפרמיה הנדרשת מכם לתשלום חודשי נקבעת בהתאם לסכום הפיצוי המוגדר בפוליסה ובהתאם למספר קריטריונים הנקבעים על ידי חברת הביטוח באמצעותה אתם רוכשים את הפוליסה. בכל המקרים, חברות הביטוח ירצו לדעת את גילכם, תחום עיסוקכם, מצבכם הבריאותי וכדומה, וזאת לצורך הגדרת רף הסיכון ובהתאם אליו לקבוע את תעריפי הפרמיה.

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מקפידים לבחון את מכלול הקריטריונים הנבדקים על ידי חברות הביטוח לצורך קביעת הפרמיה, וזאת על מנת להציג בפניכם את פוליסות ביטוח חיים הכי זול ומשתלם המתאים לכם בצורה האופטימלית ביותר בעבורכם. אם גם אתם רוצים ליהנות מהיצע השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידינו, ואם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם את תעריפי הביטוח המוזלים והאטרקטיביים ביותר בישראל, זה הזמן ליצור עימנו קשר.

צוות מומחי הביטוח של המרכז הישראלי לחיסכון, מעמיד לרשותכם את כל הידע המקצועי הנדרש לצורך רכישת פוליסות ביטוח חיים במחירים מוזלים ובתנאים התואמים את מכלול הצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם.

זה הזמן הכי נכון להכיר מקרוב את כל השירותים המקצועיים המוענקים בתחום ביטוח החיים במרכז הישראלי לחיסכון!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם