הכירו את המומחה שיעשה לכם סדר בביטוח אחת ולתמיד!

פורסם:

מדי שנה נזרקים לפח כ 6.5 מיליארד שקלים, בעקבות כפל ביטוחי. שי לאופולד, סוכן ביטוח בעל ניסיון של עשרות שנים החליט שהגיע הזמן לעשות סדר, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות להצטרף ולהפסיק לבזבז כסף בעבור ביטוחים בהם אתם לא משתמשים

כפל ביטוחי: הגיע הזמן לעשות סדר אחת ולתמיד

ע"פ נתונים של רשות ההון, 6.5 מיליון ישראלים מחזיקים בכפל ביטוחי. מה זה אומר? ובכן, נאווה, בת 44, אשת פרסום גילתה לפני מספר שנים כי היא משלמת דמי ניהול בעבור לא פחות משלוש פוליסות ביטוח. ברבות השנים עברה נאווה ארבעה משרדי פרסום, ובכל משרד נפתח בעבורה פוליסת ביטוח. נאווה איננה לבד. למעשה, מדובר בתופעה אשר רק הולכת וצוברת תאוצה, בעיקר בשל המעבר התכוף בין מקומות עבודה וכן ההבנה כי "רוב הציבור איננו מסוגל או זמין לבחון היכן ישנם פוליסות ביטוח, ולכן מגלים בדיעבד כי הם לא רק מפסידים כסף אלא משלמים בעבור פוליסת ביטוח שאין בה צורך", כפי שמסביר שי לאופולד.

שירות אישי באמצעות סוכן ביטוח מוביל

"הכפל הביטוחי הנפוץ ביותר הוא בדרך כלל בביטוח של תאונות אישיות וכן ביטוח חיים. מדובר בפוליסות נפוצות, ובאמצעות השירות אותו אני מעניק ניתן לעשות סדר ולבחון היכן יש כפל ביטוחי ולבטל אותו". עוד מוסיף שיכי באמצעות השירות אותו הוא מעניק ניתן לחסוך לא מעט זמן, וזאת בשל דו"ח אותו הוא מציג למבוטח, לצורך איחוד הפוליסות וביטול הכפל הביטוחי.

שי לאופולד מנכל המרכז הישראלי לחיסכון

"רוב הציבור איננו מסוגל או זמין לבחון היכן נמצאים פוליסות הביטוח שלו, ולכן מגלים בדיעבד כי הם לא רק מפסידים כסף אלא משלמים בעבור פוליסת ביטוח שאין בהם באמת צורך"

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

האם גם לכם יש כפל ביטוח?

שי לאופולד הוא סוכן ביטוח אשר החליט לעשות סדר בעבור לקוחותיו, ולכן מציע שירות ייחודי אשר במסגרתו מריץ שי לאופולד את הנתונים באמצעות אתר הר הביטוח (יוזמה של משרד האוצר לצורך איתור פוליסות ביטוח) ולאחר מכן מבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח בעזרת מערכת מתקדמת העובדת עם כל חברות הביטוח בישראל, לצורך איחוד הפוליסות הקיימות. שי לאופולד טוען כי מאז החל להעניק את השירות, חסכו המבוטחים אלפי שקלים בשנה, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות לעשות סדר. אם נאווה, אישה עסוקה ואם לארבעה ילדים קטנים הצליחה – אז למה לא גם אתם?

לקבלת שרות אישי משי לאופולד לבדיקת סדר בביטוחים – ניתן ליצור קשר ישירות עם שי לאופולד בטלפון נייד: 050-3026750 או להשאיר פרטים באתר ושי לאופולד יצור אתכם קשר מיד.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם