מי חברת הביטוח הכי טובה בישראל?

פורסם:

אלפי ישראלים מנצלים את הרפורמות בעולם הביטוח כדי לשפר את הכיסוי הביטוחי ולהוזיל את עלויות הביטוח היקרות.
כדי לעזור לציבור הוחלט באגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, לפרסם לציבור הרחב מדד שנתי אודות מוצרי הביטוח המרכזיים בישראל. מדד שירות חברות הביטוח נועד ליצור מערכת השוואה בין חברות הביטוח, וזאת מתוך מטרה לקדם את התחרות והשקיפות בשוק הביטוח הישראלי

מה נלקח בחשבון במדד איכות השירות?

מדד שירות חברות הביטוח של אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר הינו מדד הבוחן ארבעה פרמטרים מרכזיים בתחום פעילותן של חברות הביטוח השונות:
  1. תשלום תביעות- המדד משקלל את אחוז התביעות אשר אושרו ושולמו על ידי חברות הביטוח ואת מהירות התגובה והטיפול מצד חברת הביטוח בתביעות אלו.
  2. שביעות רצון הלקוח- המדד משקלל את מידת שביעות רצון לקוחות החברה מהשירות הניתן להם.
  3. תלונות הציבור- המדד משקלל את מספר התלונות אשר הוגשו לאגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר כנגד חברות הביטוח השונות.
  4. זמני מענה- המדד משקלל את מהירות מתן המענה הטלפוני בכל אחד ממוקדי השירות של חברות הביטוח.
ארבעת הפרמטרים הנ"ל מסייעים לאנשי האגף  לדרג את חברות הביטוח השונות הפועלות בישראל בהתאם לכל אחד מתחומי הביטוח הבאים: ביטוחי רכוש ורכב, ביטוחי רכב חובה, ביטוחי דירה ותכולה, ביטוח הוצאות רפואיות, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי וביטוח נסיעות לחו"ל. על פי מדד שירות חברות הביטוח לשנת 2018 נקבע כי החברות המובילות בתחום ביטוחי הסיעוד הן: מנורה, הראל וחברת הביטוח כלל. בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל דורגו החברות הבאות במקומות הראשונים: AIG, ביטוח ישיר והראל. בתחום ביטוח הוצאות רפואיות דורגו במקומות הראשונים החברות הבאות: ביטוח ישיר, הראל. בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל דורגו החברות הבאות במקומות הראשונים: AIG, ביטוח ישיר והראל. תוצאות המדד המלא מפורסמות באתר הבית של רשות ההון, הביטוח והחיסכון.

איזו חברת ביטוח הכי טובה?

על פי המדד ניתן לראות הבדל בין שני סוגי חברות ביטוח: חברות הביטוח הישירות וחברות ביטוח הגדולות והמסורתיות עם מערך שרות ושיווק על ידי סוכנים. מה ההבדלים? חברות הביטוח הישיר מעניקות שרות ישיר ללקוח על ידי מערך callcenter גדול ופלטפורמה אינטרנטית בכדי להעניק שרות בעלות נמוכה. החברות המובילות הינן AIG ישראל וביטוח ישיר. חברת הביטוח הגדולה והאיכותית ביותר הפועלת על ידי סוכנים וסוכנות בישראל: "הראל חברה לביטוח" הפועלת בתפוצה ארצית רחבה ומשתפת פעולה עם כמות גדולה של סוכנויות ביטוח וסוכני ביטוח בישראל. היתרון של חברת הביטוח הראל היא בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת במתן שרות ללקוח וגם מעניקה יחס אישי על ידי סוכן אישי. לגבי המחיר? המחירים במוצרי הביטוח השונים לעתים זולים יותר מהמחירים בחברות הביטוח הישירות או אותו מחיר ממש. אז אם נותנים לכם את אותו המחיר עם שרות אישי וישיר, מה תבחרו? רוצים לקבל הכוונה מקצועית לבחירת חברת ביטוח הכי טובה ללא התחייבות וללא עלות? השאירו פרטים ומבטיחים לחזור בהקדם!

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

עושים לכם סדר בביטוחים – המרכז הישראלי לחיסכון

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשותכם מגוון רחב של שירותים בתחום הביטוח, החיסכון והפיננסיים. שירותים אלו מנוהלים על ידי צוות מומחים בכל אחד מתחומי פעילותנו, והם מאפשרים לכם בין היתר לרכוש את מוצרי הביטוח האופטימליים ביותר עבורכם מחברות הביטוח הטובות והמובילות ביותר בישראל. חדש במרכז הישראלי לחיסכון: ניתוח תיק ביטוח בריאות – כולל בדיקה מקצועית על ידי מומחה לאיתור כפל ביטוחים, איתור ביטוחים מיותר ובדיקת זכאות להוזלת מחיר. כפל ביטוחים - אחד מכל שלושה משלם כפול על ביטוח רכשתם ביטוח ואתם לא מבינים על מה אתם משלמים? מרגישים שאבדתם שליטה על תשלומי הביטוח? הגיע הזמן לעשות סדר בביטוחים!  ניתוח תיק ביטוח – בדיקה מקפיה ומקצועית על ידי צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון יכול לעזור לכם להיות מבוטחים כמו שצריך ולשלם כמה שפחות! בבדיקה ניתן לקבל הכוונה מקצועית לבחירת הכיסוי הביטוחי, בדיקת כפילויות, השוואת מחירים ובניית אסטרטגיית חיסכון לעתיד כלכלי מבטיח.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם