כמה כסף צריך לחסוך לפנסיה?

פורסם:

החיסכון לפנסיה הוא למעשה הגדרה כוללת למגוון נרחב של אפיקי חיסכון המיועדים לגיל פרישה. בשנים האחרונות, לאור העלייה המתמדת בתוחלת החיים, ולאור העלייה ברמת איכות החיים של כולנו, עולה שוב ושוב השאלה: כסה כסף צריך לחסוך לפנסיה?

על מנת לענות על השאלה הנ"ל באופן המקצועי ביותר, הבה נתבונן במספר נתונים סטטיסטיים. הנתון הראשון מתייחס לתוחלת החיים הנוכחית, כאשר על פי הערכות המומחים בנושא, תוחלת זו אמורה להמשיך לצמוח בעשורים הקרובים. כיום, תוחלת החיים לנשים הנמצאות בגיל הפרישה עומד על כ-23 שנים (בממוצע) מגיל הפרישה ואילך, ואילו אצל הגברים הממוצע עומד על 18 שנים מגיל הפרישה ואילך.

על פי נתונים אלו עולה כי גברים ונשים המעוניינים לחיות ברמת חיים סבירה ואיכותית בגיל הפרישה, נדרשים להנפיק חיסכון פנסיוני בהיקף של 1.2 מיליון שקלים, דבר המותיר אותם עם פנסיה סבירה הנעה בין 6,000 ל-7,000 שקלים בחודש.
כיום, מרבית השכירים בישראל חוסכים ממשכורתם החודשים בין 17% ל-18% למטרות החיסכון הפנסיוני (נתון זה מתייחס הן להפרשת סכומי הכסף של העובד עצמו והן לסכומי הכסף המופרשים על ידי המעסיק כולל מרכיב הפיצויים). על מנת להגיע לחיסכון פנסיוני מצטבר הנע בין 1.2 מיליון ל-1.4 מיליון (דבר המותיר לכם בממוצע כ-6,000-7,000 ₪ מדי חודש בגיל הפרישה, תדרשו להגיע לחיסכון חודשי החוצה את רף 20% מסך הכנסותיכם החודשיות.

איכות החיים בגיל פרישה – האם באמת חשבתם על זה פעם?

אחת הבעיות עם החיסכון הפנסיוני בימינו היא המודעות ההולכת וקטנה לניהול איכות החיים בגיל הפרישה. ברוב המקרים, חבר'ה צעירים בני 25-35, אינם מודעים לצורך הקיומי בחסכונות פנסיונים לגיל הפרישה, ומכאן מתחיל "כדור שלג" שרק ילך ויצבור תאוצה ככל שתקרב לגילאי הפרישה של דור הצעירים החי במדינת ישראל כיום.
מעבר לכך, ציבור גדול במדינת ישראל מתחיל לחסוך לגיל הפרישה בגיל מבוגר יחסית, דבר המותיר לו שנות עשייה מעטות יותר בכל הקשור להעמדת חיסכון פנסיוני לגיל הפרישה. עם ציבור זה נמנים עצמאיים, פרילנסרים ואנשים המגיעים משכבות סוציו אקונומי במעמד הבינוני והנמוך.

לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לחיסכון לגיל פרישה >>

כיצד יש להיערך ליום המחר?

כאשר אנו צעירים, בריאים ומלאי אנרגיה, אנחנו באופן טבעי מדחיקים כל מחשבה הקשורה לעתיד הרחוק מאיתנו, דבר העלול להוביל לאסון כלכלי למדינת ישראל. הרי מספיק להתבונן בנתונים הקשים המצביעים על כך שחלק ניכר מאוכלוסיית הקשישים במדינת ישראל (כיום) נכללים ברשימת הנזקקים, הרי שהמצב ילך ויחמיר ככל שלא ניערך בהתאם ליום המחר.
אחת הדרכים להבטיח את עתידכם הכלכלי גם בגיל הפרישה, היא לבחון בצורה מעמיקה את יכולותיכם הכלכליות בנוגע לחיסכון פנסיוני ארוך טווח, אשר יאפשר לכם בסופו של דבר "לקטוף את פירות ההשקעה שלכם" בעתיד לבוא.
כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מסלולי חיסכון פנסיונים, דבר המאפשר לכם להיוועץ עם יועצים פנסיונים עצמאיים (נטולי אינטרסים). יועצים אלו ירכיבו עבורכם תכנית פנסיונית בהתאם ליכולותיכם הכלכליות הנוכחיות ובהתאם לצרכים העתידיים שלכם ושל בני משפחתכם.

זכרו – החיסכון של היום הוא השקט הנפשי של המחר!

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

תכנון לגיל פרישה עושים רק עם המומחים

ב-"מרכז הישראלי לחיסכון", תמצאו מחלקת תכנון לגיל פרישה המתמחה בהתאמת תוכניות חיסכון ארוכי טווח המתאימים לצרכים ולדרישות של כל לקוח ולקוח לגיל הפרישה. איתנו תוכלו להשיג את תוכנית החיסכון הטובה והמתאימה ביותר עבורך.

 

אין באמור במודעה זו כדי להוות שיווק פנסיוני או ייעוץ מס ואין בו כדי להוות תחליף לשיווק פנסיוני או ייעוץ מס אשר מתחשב בצרכים ובנתונים המיוחדים לכל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן פנסיה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם