חדש: הטבה מיוחדת לרוכשים ביטוח מחלות קשות פרמיום של הראל

פורסם:

חברת הביטוח הראל פרסמה בימים האחרונים הטבה משמעותית לרוכשים החדשים המצטרפים לביטוח מחלות קשות פרמיום. ההטבה מעניקה סכום ביטוח נוסף עבור תשלומי המשכנתא בזמן מקרה של מחלה קשה.

בימים האחרונים עדכנה חברת הביטוח הראל, כי כל מי שמצטרף לביטוח מחלות קשות פרמיום החדש יהיה זכאי לתשלומי ביטוח נוספים. בקרות מקרה הביטוח – מחלה קשה – אשר בגינו זכאי המבוטח לתשלום מלוא סכום הביטוח, יהיה זכאי המבוטח שברשותו פוליסת ביטוח מחלות קשות פרמיום, לסכום ביטוח נוסף בגובה ההחזר החודשי של המשכנתא (אם מבוטח בהראל) למשך 6 חודשים ועד לסך של 3,000 שקל לחודש.

כרגע לא ניתן לדעת אם מבוטחים שכבר רכשו פוליסת ביטוח מחלות קשות רגילה יהיו זכאים להטבה אך למצטרפים חדשים נראה כי יתרון ברכישת פוליסת ביטוח מחלות קשות של הראל תעניק מענה גם לתחום תשלומי המשכנתא.

רוצים להצטרף לביטוח מחלות קשות פרמיום של הראל

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם אפשרות לקבל בדיקת ביטוח מקיפה אשר תבחן את כל הכיסויים ואיכותם. לאחר בחינה של הביטוחים תוכלו לשפר את הכיסויים וגם לנסות להוזיל את המחיר שאתם משלמים כל חודש. כמו כן, תוכלו להצטרף ולרכוש לכם את פוליסת ביטוח מחלות קשות פרמיום של הראל ולקבל הטבה נוספת של עד 40% ממחיר החברה.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם