חינוך פיננסי – כיצד ניתן לחסוך בחופשת הקיץ

פורסם:

חודשי הקיץ ותקופת החגים המגיעה מיד אחריהם, מהווים אתגר כלכלי עבור כל משפחה ממוצעת, הנאלצת להתמודד עם לא מעט הוצאות כספיות, המתווספות להוצאות השוטפות הנדרשות לתחזוקת המשפחה. המומחים שלנו במרכז הישראלי לחיסכון, ריכזו עבורכם מספר טיפים ועצות שיסייעו גם לכם לעבור את הקיץ בשלום-כלכלי, ובנוסף, יאפשרו לכם ליהנות מצמיחה כלכלית גם במהלך חודשי הקיץ ותקופת החגים.

תקצוב ידוע מראש

הכינו רשימה של כל ההוצאות השוטפות של המשפחה למהלך חודשי הקיץ ותקופת החגים. רשימה זו אמורה להיות על פי סעיפי הוצאה שונים, כגון: סעיף כלכלה (מזון ושתייה), סעיף חינוך (בית ספר, חוגים) וכדומה.
לאחר הכנת הרשימה, בדקו באילו סעיפים תוכלו לחסוך (ולו במעט) לאורך התקופה. חיסכון של עשרות שקלים למאות שקלים בכל סעיף וסעיף, יעמיד לרשותכם כסף זמין (מסל ההכנסות שלכם) ויאפשר לכם לפנות את הכסף לצרכי חופשה או לכל מטרת חיסכון.

 בדקו מחדש את חלופות החיסכון שלכם

בזמן שאתם נחים ונופשים במהלך חופשת הקיץ שלכם, זה הזמן האידאלי לבחון כיצד הכסף עובד עבורכם ובשבילכם. בדקו את כל קופות החיסכון בהם כספכם מושקע, בדקו מהי התשואה אותה אתם מקבלים עבור הימצאות הכסף שם, והיעזרו בידע מקצועי של מומחי פיננסים בכל הקשור לחלופות החיסכון העומדות לרשותכם.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של כלים מעשיים לשיפור המצב הכלכלי ולצמיחה כלכלית. בין יתר הכלים העומדים לרשותכם תוכלו למצוא שירותי ייעוץ בחיסכון בכלכלת הבית והכוונה נכונה בכל הקשור לאפיקי חיסכון בהם מומלץ להשקיע את כספכם ולקבל יותר – לפחות יותר ממה שנותנים לכם בבנק.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

טיפים לחיסכון בחופשת הקיץ

  • הקציבו דמי כיס שבועיים לילדיכם וחנכו את הדור הצעיר למשמעות החיסכון- הקצבת דמי כיס שבועיים לילדיכם תאפשר לכם להקנות להם משמעת על ערך הכסף ודרכי החיסכון בו. הפכו את נושא דמי הכיס למשחק משפחתי, במסגרתו מי שמצליח לשמור על חלק נכבד מדמי הכיס השבועיים שלו, זוכה לפרס משפחתי.
  • חפשו אחר אטרקציות ובילויים משפחתיים המוענקים לכם בחינם- במהלך חופשת הקיץ ארצנו הקטנה מתמלאת באירועים לכל המשפחה. בחלק גדול מהמקרים, אירועים אלו פתוחים לקהל הרחב ומאפשרים כניסה חופשית, ולחלק מהאירועים תוכלו לרכוש כרטיסי כניסה בהנחה משמעותית ממקום העבודה או מטעם מועדוני לקוחות כאלו ואחרים בהם אתם רשומים. עקבו אחר הפרסומים השונים בנוגע לאירועים המשפחתיים השונים המוצעים לכם, בחרו את האטרקציות ודרכי הבילויים ההולמים את אופי משפחתכם, ונצלו כל רגע מהחופשה לבילוי משפחתי משותף!

חינוך פיננסי – המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין משפחות ובתי אב בישראל ללמוד כיצד לבנות נכון את הניהול השוטף של משק הבית ובסוף כל חודש גם לחסוך. אנו מאמינים כי איפה שלא ניתן לחסוך חייבים לבטח ובתמהיל חיסכון ומעטפת ביטוחית נכונה אפשר להבטיח את הביטחון  הכלכלי של המשפחה בכל שלב בחיים.

נשמח להעניק לכם הכוונה נכונה לחיסכון כבר מהיום, צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחינוך פיננסי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם