למה משקיעים בוחרים בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח כתכנית חיסכון הכי טובה לילדיהם

פורסם:

לאור התופעה המדהימה בשנים האחרונות של משקיעים החוסכים לילדיהם בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח, ביקשנו ממומחי החיסכון של המרכז הישראלי לחיסכון לספר לכם מדוע יותר יותר משקיעים בוחרים בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח כמכשיר חיסכון הכי טוב לעתיד ילדיהם.

בשנים האחרונות יותר יותר משקיעים והורים בוחרים לפתוח תוכנית חיסכון לילדיהם, דווקא בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח ופחות בבנק. השאלה שנשאלת, כיצד הם בטוחים שעתיד הכלכלי של ילדיהם נמצא במקום הנכון? ביקשנו ממומחי הפיננסים של המרכז הישראלי לחיסכון, להסביר יותר טוב על התופעה וגם לתת טיפים למשקיעים המעוניינים לדאוג לילדיהם לעתיד כלכלי מבטיח.

על פי נתוני ממשרד האוצר, פוליסות החיסכון בחברת ביטוח מנהלות כבר מעל 100 מיליארד שקל למשקיעים ולחוסכים בישראל. מתוך סכום זה, ישנו חלק נכבד מאוד שמושקע בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח כתוכנית חיסכון לילדים. על פי המגמה, יותר יותר הורים הפכו למשקיעים וזנחו את החיסכון הבנקאי מהסיבה שאין ריבית בחיסכון הבנקאי וכחלופה מצאו את פוליסת בחיסכון בחברת ביטוח כמכשיר המעניק תשואה הרבה יותר טובה ממה במתקבל בבנק.

התופעה: יותר ויותר משקיעים בוחרים בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח

בשנים האחרונות, ישנה מגמה ברורה שהציבור מאס בבנקים ומחפש אלטרנטיבה טובה יותר לניהול החיסכון וההון האישי שלו. בעשור שחלף, ניתן לראות בברור כי הציבור בחר בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח כמוצר החיסכון וההשקעה הטוב ביותר "אזרחי ישראל הבינו כי אם לחסוך את ההון הכי חשוב לנו לגיל פרשיה – הפנסיה – אנחנו סומכים על חברת הביטוח, למה לא לסמוך על חברות הביטוח גם בחיסכון האישי שלנו?" אומר שי לאופולד מומחה חיסכון ומנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון. ברגע שהציבור הצליח להתגבר על המחסום הפסיכולוגי "שרק בנק הוא בטוח" והבין שניתן לנהל כספים גם בפלטפורמת חיסכון במקום אחר, הציבור התחיל לדחוף כסף בכמויות אדירות לשוק הפוליסות בחברת ביטוח ובכך יצר מנגנון של תחרות בין חברות הביטוח על כל שקל של החוסך. הרווח של הציבור הוא, שקודם כל הפוליסות נמכרות בדמי ניהול זולים יותר מבעבר וזאת בזכות התחרות וגם חברות הביטוח מנסות בכל דרך אפשרית להשיג תשואה גבוה וגם בטוחה ככל הניתן.

יתרונות פוליסת חיסכון בחברת ביטוח כתוכנית חיסכון לידלים

ראשית, נבין כי השקעה בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח או כל השקעה אחרת בשוק ההון תניב לכם תשואה גבוה ככל שיעבור הזמן וזאת בגלל אפקט הריבית דרבית שדובר באתר זה רבות. שנית, חיסכון בתוכנית חיסכון לילידם היא לטווח ארוך והממוצע עומד על 20 שנה לפחות. שני פרמטרים הללו נותנים למשקיעים ולהורים את האפשרות להבטיח לילדיהם עתיד כלכלי בטוח, שכן פוליסת חיסכון בחברת ביטוח מנוהל בשוק ההון וגם בנכסים מניבים אשר לאורך השנים יכולים להעניק לכם תשואה גבוהה ומה שבטוח הרבה יותר ממה שמקבלים בבנק. יתרון בולט לפוליסת חיסכון בחברת ביטוח הוא בפשטות שלו, ניתן להבין בברור כמה כסף יש לכם, כמה תשואה קיבלתם הכי חשוב כמה זה עלה לכם. פוליסות החיסכון בחברת ביטוח פועלות בשיטה דומה מאוד לחיסכון שלכם בקרן השתלמות או בקופת גמל שלכם ולכן פשוט מאוד להבין אותה. חשוב לא פחות, חברות הביטוח מנגישות לכם את האפשרות לצפות בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח ממש כמו שאתם נכנסים לאפליקציה של הבנק כדי לצפות במצב חשבון העו"ש שלכם ולבצע פעולות של הפקדה נוספת או משיכה חלקית או מלאה ללא עיכובים מיותרים והכי חשוב: הכל דיגיטלי!

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איך בוחרים בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח הכי טובה לכם?

התשובה לשאלה זו מתייחסת למגוון האפשרויות הקיימות לכם. ניתן להבחין, כי חברות הביטוח המובילות בתחום החיסכון הן: הראל חברה לביטוח, הפניקס חיסכון פיננסי, הכשרה, מגדל כלל ומנורה. בין שלל החברות, תוכלו למצוא מגוון מסלולי חיסכון הבחירה במסלול הכי נכון ובחברת ביטוח הכי טובה לכם היא לא בחברה כמו באדם שיכוון אתכם. כאשר אתם בוחרים לנהל את החיסכון שלכם בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח, תדאגו בבקשה לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון עשיר בתחום החיסכון ארוך הטווח ובשוק ההון ובטח בעל "קשרים" מעולים עם חברות הביטוח. בחירה של איש מקצוע נכון, יעזור לכם להתאים את מסלול החיסכון וההשקעה הכי נכון עבורכם, יוזיל לכם עלויות דמי ניהול והכי חשוב ילווה אתכם גם ברגעים קשים.

אם אתם מעוניינים לחסוך ולהשקיע בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח, צוות המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם ליצור איתנו קשר, להתרשם ולצעוד ביחד איתנו לעבר עתיד כלכלי מבטיח לכם ולילדכם.

  • חשוב מאוד! האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. חשוב לבחון חיסכון והשקעה עם מומחה ואיש מקצוע בעל רישיון משרד האוצר.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם