קופת גמל להשקעה לילדים: כך תבחרו איפה הכי כדאי לכם לחסוך בשנת 2023

פורסם:

מעוניינים להבטיח את עתידם הכלכלי של ילדכם ולייצר עבורם הון עצמי גבוה? קופת גמל להשקעה יכול להיות פתרון נהדר! אך באיזה מסלול השקעה הכי נכון עבורכם לחסוך ולהשקיע בשנת 2023? ביקשנו משי לאופולד מומחה החיסכון של המרכז הישראלי לחיסכון לתת לכם טיפים לבחירת קופת גמל להשקעה לילדים הכי טובה והכי משתלמת.

לפני שניתן לכם טיפים לבחירת קופת גמל להשקעה לילדים הכי טובה לשנת 2023, חשוב לנו שנבין את יסודות ועקרונות קופת גמל להשקעה. קופת גמל להשקעה נועדה לתת מענה לחיסכון המשלב אלמנט של השקעה, כדי שנוכל לייצר תשואה טובה יותר מאשר בבנק. כזכור, אנו חווים עדין סביבת ריבית אפסית ולכן פתרון כדוגמת קופת גמל להשקעה יכולה להעניק לכם תשואה גבוהה על הכסף שלכם. קופת גמל להשקעה מזכירה במבנה ההשקעות שלה את קופת הגמל המסורתית וגם את ניהול קרן ההשתלמות שלכם, רק שישנם הבדלים מסוימים שכדאי להזכיר אותם. נכון לשנת 2022 ניתן להפקיד עד 72,616 ש"ח לערך כהפקדה חד פעמית או שילוב עם הפקדות חודשיות אך לא מעבר לתקרת גובה ההפקדה. על התשואה שתרוויחו על הכסף שלכם, תצטרכו לשלם מס – אך אם תבחרו להמשיך לחסוך לגיל פרישה תוכלו לקבל פטור על הרווחים, אך מרבית החוסכים לא מייעדים את החיסכון למטרה זו.

איזה קופת גמל להשקעה לילדים הכי טובה?

במעמד כתיבת מאמר זה, אנו מסתכלים על השנים האחרונות ורואים שניהול השקעות לטווח ארוך מניב לנו תוצאות מרשימות – בטח מאשר הריבית שניתנת בבנק. למי שלא מאמין בשוק ההון או שאפילו חושש ממנו, כדאי מאוד לשקול לשוחח עם איש מקצוע שיודע לדבר "בגבוה העיניים" ולהעניק לכם ביטחון בבחירת מסלול השקעה וחיסכון כי מתאים בשבילכם.
כדי להבין, איזה קופת גמל להשקעה הכי טובה לילדים? קודם כל נבחן את מבנה הקופה ונבין כי הרווח הנוצר בקופה, משולב בין תשואות קופת גמל להשקעה פחות עלות דמי ניהול הקופה. בחשבון פשוט נבין, כי ככול שנבחן בקופה המניבה לנו תשואה גבוה ודמי ניהול נמוכים נקבל את המקסימום שניתן עבור הכסף. חברות הביטוח ובתי ההשקעות מתחרות ביניהן על ניהול ההשקעות וככל שהתשואה גבוה יותר כך גם דמי הניהול בהתאם אך אם יש משהו שייתן לנו פתרון לזה? התשובה היא כן!

ישנו כלל שאומר שככול שיש לנו טווח חיסכון והשקעה ארוך, כך השקעה בשוק ההון תניב לנו תשואה גבוהה על הכסף שלנו. אבל, איך ניתן לדעת איפה להשקיע?

לאדם שאין לו ניסיון בשוק ההון וכן מעוניין לחוות את היתרונות שיש לשוק להציע ניתן לבחור במסלול חיסכון סולידי אשר לא משקיע באחוז מניות גבוה והתנודתיות בו נמוכה יחסית. אחרי קבלת ביטחון והבנה כיצד השוק עובד ניתן לעבור למסלול "מסוכן" יותר ולתת לכסף לעבוד. למי שיש ניסיון והבנה בשוק יש פתרון נהדר שיתן לכם תשואה גבוה ודמי ניהול נמוכים.

קופת גמל להשקעה מחקה מדד – שילוב של תשואה גבוה לטווח ארוך ודמי ניהול נמוכים

כיום בתי ההשקעות המובילים לא מעוניינים לפתח מסלולי עוקבי מדד והסיבה לכך ברורה, אם אין ניהול השקעות למה צריכים אותם? חברות הביטוח קפצו על הרעיון ומציעות לכל המעוניין שילוב של חיסכון והשקעה במסלולי מדד עם איכות שרות דיגיטלי. השקעה במסלול עוקב מדד בקופת גמל להשקעה לטווח ארוך כמו שנהוג בחיסכון לילדים יכול להוות לכם פתרון נהדר שכן חברות הביטוח ובתי ההשקעות מציעות לכם דמי ניהול מאוד נמוכים והתשואה לארוך תקופת זמן ארוך יכול להניב לכם תשואה גבוה.

אך לא כל אדם ולא כל חיסכון מתאים להשקעה בקופת גמל להשקעה במסלול עוקב מדד! חשוב מאוד להבין, השקעה במסלול זה מהווה הסכמה לכך שהכסף שלכם יתנהל בדיוק כמו שמתנהל המדד ובתקופות שפל הכסף שלכם פשוט מאוד יתרסק – בדיוק כפי שקרה בתקופת השפל בזמן תחילת מגפת הקורונה. לכן למי שלא מסוגל לחוות משברים או פשוט לא מצליח להבין שכסף שמושקע בשוק ההון יכול לעלות וגם לרדת, לא מומלץ לחסוך ולהשקיע במסלול עוקב מדד וכדאי לו לשקול מסלול חיסכון סולידי יותר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

האם אתם חייבים איש מקצוע שילווה אתכם בקופת גמל להשקעה לילדים?

התשובה שלנו ברורה במקרה הזה וחד משמעית, בהחלט! נכון, אנחנו לא אובייקטים ונכון אנחנו מתפרנסים מליווי של משפחות בזמן החיסכון וההשקעה שלהם, אבל כמות הפעמים שהצלחנו לכוון ולנווט את החיסכון וההשקעה בצורה בה הצלחנו לגרום לכסף של הלקוחות שלנו לעשות הרבה יותר עלתה על כמות הפעמים שחוסך הצליח לבד – יתכן שגם תמיד!

כיום, ניתן להבחין כי דמי הניהול אינם שונים כאשר מעורב איש מקצוע בלווי קופת גמל להשקעה לילדים ובמרבית הפעמים שילוב של איש מקצוע כדוגמת סוכן ביטוח פנסיוני פרטי שמלווה אתכם יכול להניב לכם יתרון למקסום החיסכון וההשקעה על ידי המלצות ומעקב אחר התנהלות קופת גמל להשקעה.

איזה קופת גמל להשקעה הכי משתלמת לכם?

חברת הביטוח ובתי ההשקעות מציעות לנו אפשרות להצטרף לקופת גמל להשקעה מחקה מדד בתנאים מעולים. את מסלול ההשקעה אלה לצערנו לא תמצאו בבתי ההשקעות אלטשולר שחם. את מסלולי החיסכון עוקבי המדד עם השרות הטוב ביותר ניתן לקבל בחברת הביטוח הראל וכן בחברת הביטוח הפניקס. כמו כן, תוכלו לראות כי בית ההשקעות מיטב דש מעניק לכם אפשרות להצטרף לקופת גמל להשקעה בתנאים מעולים. חברות הביטוח שציינו עורכים שקלול כל כל הכספים שמנוהלים אצלם (קופת גמל, קרן השלמות ופוליסות חיסכון) ומעניקים לכם הטבה בדמי ניהול על פי כמות היקף הכספים המנוהלים שם. כדי לבחון את כדאיות ההשקעה שלכם, כדאי מאוד שתיצרו קשר עם איש מקצוע שמבין אתכם ואת עולם החיסכון והשקעה ותבחרו יחד את מסלול ההשקעה ואת חברת הביטוח או בית ההשקעות הכי משתלם עבורכם.

לסיכום, בבחירת אפיק השקעה או אפילו מסלול השקעה בקופת גמל להשקעה לילדים חשוב מאוד לקבל הכוונה מקועית ממומחה חיסכון והשקעה. כגוף אשר שם לו למטרה לעזור לציבור הישראלי לקבל הכוונה פיננסית נכונה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שיחת הכווונה שיכול לעזור לכם להניב הרבה יורת על הכסף שלכם ולהעניק לילדכם עתיד כלכלי מבטיח.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכללי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם