קרן השתלמות: צפי לתשואה גבוהה בינואר 2019

פורסם:

לאחר שנה די מגמגמת וקשה בשוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, תחילת שנת 2019 התחילה בסימן שאלה גדול. כעת אפשר כבר לומר שהשנה החדשה מתחילה טוב מאוד לחוסכים בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות. והתשואות מרקיעות לשחקים!

עמיתי קופות גמל וקרן השתלמות צפויים להניב תשואה חיובית נאה בחודש ינואר 2019 וזאת עקב עליות בערוצי ההשקעה השונים בשוק ההון העולמי והמקומי בפרט.

עמיתי קופות גמל וקרנות ההשתלמות צפויים להניב תשואה חיובית נאה בחודש ינואר 2019 וזאת עקב עליות בערוצי ההשקעה השונים בשוק ההון העולמי והמקומי בפרט.

על פי הערכות, ממוצע התשואה בקופות הגמל ובקרנות ההשתלמות לחודש ינואר 2019 נע בין 2.4% ל3.7% במסלול הכללי.

איזה בית השקעות הצליח להניב את התשואה הגבוהה ביותר?

על פי הערכות צוות המרכז הישראלי לחיסכון התשואה הגבוהה ביותר במסלול הכללי היא של בית ההשקעות אלטשולר שחם אשר הניבה תשואה מוערכת של 3.7% לאחריה נמצאת בית ההשקעות אקסלנס עם תשואה מוערכת במסלול הכללי של 2.82% בחודש ינואר 2019.

ממוצע התשואה של חודש ינואר 2019 עומד על 2.6% שם ניתן לראות את יתר בתי ההשקעות וחברות הביטוח. המאכזבת ביותר מתחילת השנה ניתן לראות את הלמן אלדובי ומנורה עם תשואה מעט מתחת לממוצע. בסה"כ תחילת שנת 2019 מתחילה חיובית ונותר רק לקוות שהמגמה תמשיך להיטיב עם החוסכים.

למידע נוסף אודות קרנות השתלמות, אנו מזמינים אתכם לבקר בדפי המידע המורחבים בתחום זה המצויים באתר, וגם ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעה לבחירת קרן השתלמות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם