רכשתם ביטוח תאונות אישיות בטלפון? אולי מגיע לכם כסף חזרה!

פורסם:

בתחילת השבוע התפרסם כי המפקחת על הביטוח הודיעה על הכרעה עקרונית אשר מחייבת את חברות הביטוח לבטל פוליסות ביטוח תאונות אישיות אשר לקוחות רכשו אותם מבלי לדעת שעשו זאת.

כזכור, לאור ריבוי תלונות בגין צירוף מבוטחים לפוליסת ביטוח תאונות אישיות באופן לא ברור ואף מטעה החליטה המפקחת על הביטוח על הכרעה עקרונית שבה חברת הביטוח תבטל את פוליסת ביטוח תאונות אישיות ואף תחזיר כסף למבוטחים.

רוצים לדעת איך מקבלים את כספכם בחזרה?

חברות הביטוח מחויבות ליצור קשר עם המבוטחים אשר רכשו את פוליסת ביטוח תאונות אישיות במהלך שנת 2014 ולאשר מולם כי הם מסכימים לכיסוי הביטוחי וכי הם יודעים את מהות הכיסוי. במידה והלקוח לא יאשר כי רכש והבין את מהות הכיסוי בזמן הרכישה תהיה חברת הביטוח מחויבת להחזיר את תשלום הפרמיות ששילם הלקוח מתחילת הקמת הפוליסה.

רוצים לעשות סדר בביטוחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון נתקל יום יום במקרים בהם לקוחות משלימים על ביטוחים דומים פעמיים – כפל ביטוח – ואף רוכשים פוליסות ביטוח שלא תואמות את הסטטוס המשפחתי ואף את הצרכים האישיים של הלקוח. אנו במשרד עוזרים למבוטחים אלו שרכשו את הפוליסות הללו למפות את הפוליסות הקיימות, להשוות בין החברות השונות ובסוף לבחור את הפוליסות הכי מתאימות להם תוך התייחסות מלאה לצורכיהם האישיים ולסטטוס המשפחתי שלהם תוך מתן דגש להתאים את הפוליסה הטובה ביותר המחיר הנמוך בישראל!

צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו ליהנות משרות אישי ומקצועי של מומחי הביטוח שלנו!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם