בדיקת ביטוח – עושים סדר וחוסכים!

פורסם:

בעידן המודרני בו אני חיים ומתנהלים, כל אחד ואחת מאיתנו מחזיק במספר פוליסות ביטוח המותאמות לאורח חייו וצרכיו המשתנים. ריבוי פוליסות הביטוח אותן אנו רוכשים, מונע מאיתנו (בחלק מהמקרים) לבחון את תעריפי ותנאי הביטוח, וכפועל יוצא מכך, אנו מחדשים או רוכשים ביטוחים שונים ומכל סוג, מבלי לערוך בדיקת ביטוח הכולל הליך השוואתי בין חברות וסוכנויות הביטוח.

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון פועלים על מנת לספק לכל אחד ואחת מכם מידע מקיף ועדכני בנוגע לכל סוגי הפוליסות הבאות: ביטוח בריאות פרטי, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח מחלות קשות וביטוח נסיעות לחו"ל. בנוסף, אנו מפעילים שירות מקצועי לבדיקת ביטוחי מנהלים, וזאת במסגרת מבדק פנסיוני אותו אנו מציעים ללקוחותינו.

בדיקת ביטוח  – סדר בביטוחים עושים רק עם מומחים

כגוף מקצועי העוסק במגוון רחב של תחומים פיננסיים, לרבות, בתחום הביטוח, אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם שירות בדיקת ביטוח הכולל סדר בביטוחים, במסגרתו אנו לומדים להכיר את מכלול הצרכים הביטוחיים שלכם, ובהתאם לכך לבנות עבורכם את המעטפת הביטוחית האופטימלית ביותר. שירות זה מיושם על ידי מומחי ביטוח ופיננסיים מנוסים ומובילים בתחומם, ובין יתר הפעולות המיושמות על ידינו במסגרת השירות תמצאו:

  • היכרות אישית עם הלקוח לצורך הגדרת צרכים ביטוחיים

  • מיפוי מצב קיים – בדיקה זו נועדה לבחון את גובה הפרמיה אותה אתם נדרשים לשלם לפוליסות הביטוח השונות

  • בדיקת כפילויות ביטוח

  • סקירה מקצועית של פוליסות ביטוח שונות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח המובילות ביותר בישראל

  • ביצוע השוואת מחירים לבחירת פוליסות הביטוח האופטימליות והמשתלות ביותר עבורכם

  • יצירת מעטפת ביטוחית אישית התואמת את מכלול הצרכים הביטוחיים שלכם במחיר הטוב ביותר

ועוד מגוון רחב של פעולות המיושמות על ידינו במסגרת השירות המקצועי המוצע לכם.

המרכז הישראלי לחיסכון – הידע המקצועי שלנו, הרווח כולו שלכם!

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון מצויים בקשרי עבודה שוטפים יום יומיים עם כל חברות הביטוח המובילות ביותר בישראל. קשרי העבודה הענפים שלנו מאפשרים לנו לתכנן עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו מגוון רחב של פוליסות ביטוח בהתאמה אישית.

אם גם אתם רוצים ליהנות מתעריפי ביטוח מוזלים מבלי לוותר על היקף הכיסויים הביטוחיים העומדים לרשותכם, אנו מזמינים גם אתכם לערוך בדיקת ביטוח וסדר בביטוחים וליצור עמנו קשר ישיר בדרך לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם