תוכנית חיסכון: למה כדאי לחסוך בחברת ביטוח?

פורסם:

עומד לרשותכם סכום כסף אותו תרצו להפקיד בתוכנית חיסכון לטווח הקצר או הבינוני? מתכננים לפתוח תכניות חיסכון לילדים לטווח הארוך? מחפשים אחר תוכניות החיסכון המשתלמות ביותר? זה הזמן לדעת הכול על פוליסות חיסכון המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח השונות.

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח – רקע כללי

בשנת 2005, עם כניסתה לתוקף של רפורמת בכר, החלו חברות הביטוח לשווק יותר ויותר פוליסות חיסכון המיועדות לצרכי השקעה או חיסכון של כספים לטווח הקצר או הבינוני. עד אותה שנה חברות הביטוח עסקו יותר בניהול כספים המיועדים לצרכי פרישה, אך מאותה שנה (בעקבות תיקוני חקיקה), הפכו חברות הביטוח לתחליף ראוי וכדאי גם לצרכי חיסכון והשקעה לטווח הקצר והבינוני, וכל זאת באמצעות פוליסות חיסכון המתחרות בתכניות החיסכון השונות המוצעות על ידי הבנקים המסחריים בישראל.

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח – כל היתרונות

העמדת פוליסת חיסכון בחברת ביטוח כזו או אחרת, מעמידה לרשותכם מגוון נרחב של יתרונות הן במסגרת פוליסת חיסכון לטווח הקצר או הבינוני והן במסגרת פוליסת חיסכון לטווח הארוך. בין יתר היתרונות הנלווים להעמדת פוליסת חיסכון בחברות הביטוח תמצאו:

  • פחות עמלות – פוליסת חיסכון בחברת ביטוח איננה כרוכה בתשלום עמלות, וזאת בניגוד לעמלות החיסכון השונות המונהגות באפיקי החיסכון השונים בבנקים המסחריים בישראל.
  • יותר נזילות – העמדת פוליסת חיסכון בחברות הביטוח, בניגוד לתוכניות חיסכון מסוימות בבנקים המסחריים, מאפשרת לכם ליהנות מרמת נזילות גבוהה יותר אפילו ברמה היומית, דבר המאפשר לכם לשחרר את כספי החיסכון בכל רגע נתון ללא תשלום עמלות פירעון וכדומה.
  • יותר ניידות – המעבר בין מסלולי השקעה וחיסכון במסגרת פוליסות חיסכון בחברות הביטוח, איננו כרוך בתשלום מס, וכפועל יוצא מכך, אתם יכולים להתאים את מסלולי החיסכון שלכם בהתאם לתנודות השוק ובהתאם לצרכים האישיים שלכם.
  • שיטת מיסוי יותר משתלת – המיסוי בפוליסות החיסכון בחברות הביטוח מיושם רק על הרווח הריאלי אותו השיגה התוכנית מיום פתיחתה ועד ליום הפירעון.
  • ריביות גבוהות יותר לטובתכם – פוליסות החיסכון השונות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח מאפשרות לכם ליהנות מריבית גבוהה יותר גם במסלולי השקעה וחיסכון לטווח הקצר או הבינוני. כפועל יוצא מכך, אינכם נדרשים לסגור את כספכם לטווח הארוך לצורך השגת ריביות גבוהות לטובתכם כנהוג בתוכניות החיסכון השונות בבנקים המסחריים בישראל.
  • יותר אפיקי השקעה – פוליסות החיסכון המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח מאפשרות לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של מסלולי השקעה וחיסכון לטווח הקצר, הבינוני או הארוך. פוליסות אלו מותאמות עבור כל אחד ואחת מכם ברמה האישית בהתאם ליכולותיו הכלכליות, אופי ההשקעה הרצוי לו ועוד.

כל היתרונות המופיעים לעיל, הופכים את מסלולי החיסכון וההשקעה בחברות הביטוח לכדאיות יותר, משתלמות יותר ורווחיות הרבה יותר לכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

תוכנית חיסכון עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

רוצים לפתוח תוכנית חיסכון בחברת ביטוח? רוצים להכיר מקרוב את אפשרויות החיסכון ומסלולי ההשקעה השונים העומדות לרשותכם? רוצים לדעת איך ניתן ליהנות מיותר תשואה עתידית על הכסף שלכם?

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם