ביטוח משכנתא הכי זול בישראל

פורסם:

כאשר אתם רוכשים דירה, אתם מחויבים לעשות ביטוח משכנתא. מדובר בתשלום חודשי, המצטרף לתשלום הכולל ובנוי ממספר מרכיבים אשר בסופו של דבר מספקים סוג של ביטחון לגבי יכולת החזר. היות ומדובר בצעד שהולך יד ביד עם המשכנת ומשולם לכל אורכה, חשוב שתדעו במה מדובר ואיך אפשר להזיל אותו ובכך למעשה להוזיל את התשלום החודשי.

לקבלת הצעה לביטוח משכנתא הכי זול בישראל, השאירו פרטים ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם!

ביטוח משכנתא – מי נגד מי

ביטוח משכנתא בא להבטיח יכולת החזר או במילים אחרות אי אובדן במקרה שמשהו ייפגע ביכולת ההחזר של הלווה.
סכום הפוליסה הולך בד בבד עם תכנית משכנת שמתבססת בעיקר על סכום ותקופת ההלוואה, מה שמבטיח שאם חלילה בעל המשכנתא הולך לעולמו, הבנק יקבל את יתרת הכסף. מעבר לכך, ביטוח משכנתא מכיל גם ביטוח מבנה, כך שבמקרה שייגרם לנכס נזק משמעותי שיוריד את ערכו, הבנק יהיה מבוטח
למרות שמדובר בביטוח שבא לבטח את הנכס למול הלווה, אפשר בהחלט להכליל בביטוח משכנתא כיסויים רלוונטיים למי שחותם על הפוליסה, כך למשל ביטוח מבנה יכול לכלול בתוכו גם ביטוח תכולה, כך שבמקרה של נזק לרכוש, לא כל סכום הפיצוי ילך אל הלווה אלא גם אליכם על מנת לפצות על אובדן הרכוש.

איך לבחור ביטוח משכנתא

אם בעבר כולם עשו ביטוח משכנתא דרך הבנק היום ישנה אופציה לעשות את הביטוח דרך חברת ביטוח, כך שלפני שאתם עורכים אותו, חשוב לערוך השוואה לא רק מבחינת מחיר אלא גם מבחינת מה כוללת הפוליסה. כך למשל, במקרה של נזק לנכס, מה גובה הפיצוי לבנק, האם יש פיצוי גם לכם במידה ויהיה נזק לרכוש או שתישארו ללא נכס או מקום מגורים.
כיום ניתן לערוך השוואה פשוטה באמצעות האינטרנט, אך מומלץ לשוחח גם עם האדם מאחורי המילים, כך שתקבלו מענה אישי וישיר לכל שאלה או התלבטות שיש לכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

האם ניתן להחליף את ביטוח משכנתא קיים?

גם מי שכבר לקח משכנתא ועשה ביטוח משכנתא דרך הבנק, יכול להוזיל את הביטוח ולשנות את חברת הביטוח שעומדת מאחוריו, חשוב לציין כי אין אפשרות לבטל לחלוטין את ביטוח המשכנתא ולכן צריכה להיות חפיפה וכל ההתאמות צריכים להיעשות בהתאם.

היות והבנק הוא המוטב, הפוליסה חדשה צריכה לציין שיעבוד למוטב בלתי חוזר, דהיינו הבנק, סכום הפיצוי נקבע על ידי שמאי וצריך לכסות את ערך הנכס במקביל, יש לשים לב שהפוליסה מכילה סעיף של רעידת אדמה. בפוליסת ביטוח חיים הדגשים שיש לקחת בחשבון וידרשו על ידי הבנק הם ביטוח כל יתרות ההלוואה וכל מי שחתום על המשכנתא, הגדרת הבנק הלווה כמוטיב בלתי חוזר לפוליסה וכמובן קביעת תאריך סיום הפוליסה כופף למועד סיום ההלוואה, כך שכל תקופת המשכנתא תהיה מכוסה.

ביטוח משכנתא זהו צעד חשוב והכרחי שמלווה את סכום המשכנתא, היות ומדובר בסכום משמעותי בהכנסת הבית, יש להשקיע את האנרגיה והזמן הדרוש על מנת לבחור ביטוח מקצועי ועם עלות נמוכה יותר.

באו לחסוך בעלות ביטוח המשכנתא עם המרכז הישראלי לחיסכון

הוצאות הבית הן רבות ומגוונות, חלקכם ניתן לחסוך בשיחת טלפון אחת למרכז הישראלי לחיסכון. אם אתם מעוניינים לחסוך בעלויות הביטוח בכלל ובעלויות ביטוח המשכנתא הפרט, צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לחוסך לכם הרבה זמן וכסף.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם