זה הזמן לעשות סדר בביטוחים ולחסוך אלפי שקלים בשנה!

פורסם:

מרגישים חוסר שליטה על הוצאות הביטוח שלכם? חוששים שאתם לא באמת מבוטחים על מה שחשוב לכם? בטוחים שאתם משלמים כפול על ביטוחים זהים? בואו להכיר את הליך בדיקת הביטוח שיעשה לכם סדר בביטוחים, יחסוך לכם הרבה כסף כל חודש וכמובן יעניק לכם שקט נפשי!

מהם הליכי סדר ובדיקה בתיק הביטוח? למי הם מיועדים וכיצד הם מיושמים? כל מה שצריך לדעת על סדר בביטוחים בכתבה שלפניכם.

תיק ביטוח – ממה הוא מורכב?

ענף הביטוח כולל בתוכו מגוון רחב של מוצרי ביטוח אותם אנו רוכשים לאורך השנים, החל מביטוחי פרט כגון: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סיעוד וביטוח אובדן כושר עבודה, דרך ביטוחי רכוש כגון: ביטוח משכנתא וביטוחי רכב ודירה ועד לביטוחים פנסיונים המשלבים בתוכם מרכיבי חיסכון לגיל פרישה לצד מרכיבים ביטוחיים.

תוכניות הביטוח השונות אליהן אנו מצטרפים לאורך השנים מרכיבות למעשה את תיק הביטוח הפרטי של כל אחד ואחת מאיתנו, ובהתאם להיקף הפוליסות ותוכניות הביטוח בתיק, אנו נדרשים לשלם מדי שנה עד אלפי שקלים לטובת הכיסוי הביטוחי המובטח לנו בכל אחד ממוצרי הביטוח השונים המצויים בתיק הביטוח.

המורכבות של תיק הביטוח הולכת ונעשית גדולה יותר כאשר מדובר בתיק ביטוח משפחתי הכולל בתוכו מספר ביטוחי פרט לכל אחד ואחת מבני המשפחה, וזאת לצד ביטוחי רכוש המשותפים לבני המשפחה.

עושים לכם סדר בביטוחים – לחצו כאן ותתחילו לחסוך בעלויות הביטוח שלכם >>

מתי בפעם האחרונה בדקתם את תיק הביטוח שלכם?

במידה וגם אתם מחזיקים במספר פוליסות במקביל, זה הזמן לערוך ביניכם ובין עצמכם מבדק קצר אשר יסייע לכם להיחשף לחשיבותם של הליכי סדר ובדיקה בתיקי הביטוח בו אתם מחזיקים. לצורך המבדק האישי שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם אתם יודעים במדויק מהו הכיסוי הביטוחי המוצע לכם בכל אחד מהמוצרים הביטוחיים אותם רכשתם?
  2. האם אתם יודעים במדויק מהם התנאים להפעלת כל אחת מהפוליסות אותן רכשתם?
  3. האם אתם יודעים במדויק מהו התעריף הביטוחי אותם אתם נדרשים לשלם בגין כל פוליסה?
  4. האם אתם יודעים באופן מוחלט כי תיק הביטוח שלכם איננו כולל בתוכו כפילויות ביטוח המחייבות אתכם לשלם כפול בגין אותו כיסוי?

במידה וגם אתם מוצאים את עצמכם חסרי אונים ותשובות ברורות לכל אחת מהשאלות המופיעות לעיל, זה הזמן לדעת יותר על הליכי סדר ובדיקה של תיק הביטוח.

חשוב לנו שתדעו: הליכי סדר ובדיקה של תיק הביטוח האישי ו/או המשפחתי, יאפשרו גם לכם להיחשף למכלול המורכבויות הנלוות להחזקתן של מספר פוליסות ביטוחיות בעת ובעונה אחת, ובנוסף, הם יאפשרו גם לכם להיחשף לפתרונות הביטוחיים האופטימליים ביותר עבורכם לאורך זמן.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מהם הליכי סדר ובדיקה של תיק הביטוח?

סדר בביטוחים הינה פעולה מקצועית המיועדת למגוון רחב של מטרות עליהם נרחיב בהמשך. פעולה זו מיושמת על ידי מומחי ביטוח מקצועיים המסוגלים לספק לכל אחד ואחת מכם הליכי בדיקה וניתוח מעמיקים בכל הנוגע למכלול ההיבטים הנלווים לכל אחד ממוצרי הביטוח הנכללים בתיק הביטוח.

סדר בביטוחים – מהן מטרות התהליך?

סדר בביטוחים נועד בין היתר לבחון באופן המדוקדק ביותר את צרכיו הביטוחיים של כל מבוטח ומבוטח והתאמתם למוצרים הביטוחיים השונים המרכיבים את תיק הביטוח. במסגרת הליכי סדר ובדיקה של תיק הביטוח נבדקים הנושאים הבאים:

  • האם תיק הביטוח כולל בתוכו ביטוחים שאין בהם צורך
  • האם תיק הביטוח כולל בתוכו מקרים של כפל ביטוחים
  • האם תיק הביטוח כולל בתוכו ביטוחים בהם הפרמיה המשולמת הינה גבוהה מדי
  • האם תיק הביטוח מעניק מענה אופטימלי לצרכיו הביטוחיים של כל מבוטח ומבוטח בתיק
  • האם תיק הביטוח כולל בתוכו מוצרים ביטוחיים בהם הכיסוי המוצע אינו תואם את הצרכים הביטוחיים של המבוטחים

לצורך בדיקה וניתוח של כל אחד מהנושאים המופיעים לעיל, האחראיים על הליכי הסדר והבדיקה של תיק הביטוח, בוחנים את מכלול הצרכים הביטוחיים של המבוטח המחזיק בתיק, ולאחר מכן, הם בוחנים לעומק את מרכיבי הפוליסות השונות המצויות בתיק, לרבות, הפרמיה המשולמת בגין הפוליסה, תנאי הכיסוי בפוליסה וכדומה.

מטרות העל של הליכי סדר ובדיקה של תיק הביטוח הינם:

  • התאמה אופטימלית בין המוצרים הביטוחיים השונים המרכיבים את תיק הביטוח האישי ו/או המשפחתי לבין הצרכים הביטוחיים של מחזיקי התיק
  • חיסכון מצטבר של אלפי שקלים בשנה על סעיפי ההוצאה בכל הנוגע להחזקת תיק הביטוח.

מטרות העל מושגות רק לאחר הליך בדיקה מקצועי וענייני הבוחן עבורכם לא רק את המוצרים הביטוחיים המופיעים בעת קיומו של ההליך בתיק אלא גם את החלופות הביטוחיות השונות המותאמות לצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם.

בואו לעשות סדר בביטוחים – לחצו כאן ותתחילו לחסוך בעלויות הביטוח שלכם >>

סדר בביטוחים לאיתור מצבים של כפל ביטוח!

כפל ביטוח, פשוטו כמשמעותו, הינו מצב בו אתם נדרשים לשלם כפול על אותו כיסוי ביטוחי. מצב זה עלול להתרחש בכל תיק ביטוח בו מוחזקות מספר פוליסות באותו תחום ביטוחי, כגון: ביטוחי בריאות פרטיים לצד ביטוחי שב"ן. הליכי סדר ובדיקה של תיק הביטוח נועדו בין היתר לאתר כפילויות בתיק הביטוח ולבחון את הכיסוי האופטימלי ביותר עבור המבוטח.

סדר בביטוחים גם בתחום הביטוח הפנסיוני

כיום, רבים מאיתנו מחזיקים באפיקי חיסכון פנסיוני המשלבים בתוכם לא מעט רכיבים ביטוחיים כגון: ביטוחי חיים, ביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוחי נכות מתאונה, ביטוחי תאונות אישיות וכדומה. הליך סדר ובדיקה של תיק הביטוח נועד גם למטרות בדיקה וניתוח של היקף ההוצאה הביטוחית לה אתם נדרשים במסגרות השונות של החיסכון הפנסיוני.

המרכז הישראלי לחיסכון מציג: מבדק ביטוחי בדרך לעשיית סדר בביטוחים!

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מודעים למכלול המורכבויות הנלוות לאחזקתו של תיק ביטוח אישי ו/או משפחתי בעידן המודרני בו אנו חיים, ולכן, אנו מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם שירות מקצועי למטרות בדיקה וסדר בתיק הביטוח. שירות זה מיושם על ידי מומחי ביטוח ופיננסיים מטעמנו והוא משלב בתוכו מספר שלבים מקצועיים בדרך ליצירת מעטפת ביטוחית אופטימלית וחסכונית לאורך זמן. בין יתר הפעולות המיושמות על ידינו לאורך הליכי הבדיקה תמצאו:

  • פגישת היכרות אישית המיועדת לצרכי הגדרת צרכיו הביטוחיים של כל מבוטח
  • מיפוי המצב הקיים בתיק הביטוח ובחינת גובה הפרמיה אותה אתם נדרשים לשלם עבור כל מוצר ביטוחי הנכלל בתיק הביטוח
  • בדיקת עומק לאיתור כפילויות ביטוח
  • בדיקת עומק לאיתור "בעיות" בתנאי הפוליסה השונים

במקביל, אנו מקיימים עבורכם הליך השוואתי בין מספר חברות ביטוח שונות, וזאת למטרות בחירת הפוליסות האופטימליות ביותר עבורכם לאורך זמן. מומחי הביטוח והפיננסיים שלנו יעשו הכול על מנת להעמיד לרשותכם סקירה מקצועית של פוליסות הביטוח השונות המותאמות בדיוק לכם.
רוצים לדעת יותר על המבדק הביטוחי המוצע לכם במרכז הישראלי לחיסכון? רוצים לעשות סדר בביטוחים אחת ולתמיד? צרו איתנו כאן עוד היום!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם