למה בחרנו בקופת גמל להשקעה כחיסכון הטוב ביותר?

פורסם:

עד היום, קופות הגמל השונות והמוכרות לכולנו, שימשו כמכשיר פיננסי המיועד למטרות חיסכון לגיל פרישה, כאשר כל פעולה של משיכת כספים מוקדמת לוותה בהטלת קנסות יציאה משמעותיים. מהיום, עם כניסתה של קופת הגמל החדשה המכונה: קופת גמל להשקעה, עמיתי הקרן יוכלו למשוך את כספם בכל רגע נתון.

קופות הגמל החדשות להשקעה הן למעשה אפיק חיסכון נוסף המתווסף למוצרי החיסכון השונים לטווח הבינוני דוגמת: קרנות נאמנות, פוליסות חיסכון ופקדונות בנקאיים. בנוסף, קופות הגמל להשקעה מאפשרות לכל עמית ליהנות מיתרונות החיסכון לטווח הארוך, לרבות, פטור ממס על רווחי הקופה (רווחי ההשקעות) ופטור ממס על קצבת הפנסיה העתידית, וזאת בתנאי שעמיתי הקרן יתמידו בחיסכון עד הגיעם לגיל פרישה.

קופת גמל להשקעה – כל היתרונות לטווח הקצר, הבינוני והארוך

קופות הגמל החדשות להשקעה אשר נועדו להוות אפיק השקעה חדש ותחרותי למוצרי החיסכון השונים הקיימים בשוק, מעמידות לרשותו של כל חוסך מגוון רחב של יתרונות פיננסיים לטווח הקצר, הבינוני והארוך. בטווח הקצר והבינוני, עמיתי הקרן יוכלו ליהנות מחופש בחירה מוחלט בכל הנוגע לתמהיל השקעותיהם, כאשר לכל אחד ואחת מהם עומדת הרשות לקבוע את אפיקי ההשקעה השונים העומדים לרשותו, ובהתאם לכך את רמת הסיכון הנלווית אליהם. כמו כן, עמיתי הקרן יוכלו לממש את השקעותיהם בכל רגע נתון באמצעות פדיון כספי החיסכון ללא דרישה לתשלום קנסות יציאה גבוהים כפי שהיה מונהג עד היום בקופות הגמל השונות. יחד עם זאת, חשוב לציין שמשיכת כספי החיסכון בכל רגע נתון תלווה בדרישה לתשלום מס על רווחי הקופה.

לטווח הארוך, קופות הגמל החדשות להשקעה מאפשרות לציבור החוסכים בהן ליהנות מפטור על רווחי הקופה ופטור ממס על קצבת הפנסיה.

להלן יתרונות החיסכון במספר נקודות מהותיות לכל חוסך:

  1. כספי החיסכון נזילים עבורכם בכל רגע נתון
  2. באפשרותכם לבחור במגוון רחב של מסלולי השקעה המותאמים לרמת הסיכון הרצויה לכם
  3. ניהול כספי הקופה מתבצע באופן מקצועי על ידי מספר הולך וגדל של בתי השקעות וחברות ביטוח
  4. בכל רגע נתון תוכלו להעביר את כספי החיסכון ממסלול השקעה אחד למשנהו- וכל זאת ללא תשלום מס על רווחי ההון
  5. באפשרותכם לבחור את אופן ההפקדה לקופה: הפקדה במסגרת סכום חד פעמי, הוראת קבע וכדומה
  6. דמי הניהול אותם תדרשו לשלם נמוכים יותר המוצעים לכם במוצרי חיסכון אחרים דוגמת: פוליסת חיסכון וקרנות נאמנות
  7. פטור מלא ממס על רווחי ההון לחוסכים לטווח הארוך-גיל פרישה

קופות הגמל החדשות כאמצעי חיסכון לילדים במסגרת תכנית "חיסכון לכל ילד"

משרד האוצר אשר השיק את תכנית "חיסכון לכל ילד" (לכתבה מורחבת על התכנית לחצו כאן) קבע שקופות הגמל להשקעה כאמצעי החיסכון האופטימאלי ביותר לניהול כספי החיסכון לילדים עד גיל 15, וזאת לנוכח העובדה שהוא בחר בקופות הגמל להשקעה כברירת מחדל להורים שלא יקבלו החלטה בנוגע לבחירת אופי ומסלולי החיסכון. על פי הערכות האוצר, קופות הגמל להשקעה עתידות להשיג תשואה עודפת משמעותית מכל תכנית חיסכון אחרת המוצעת לכם, וכל זאת כאשר מדובר בחיסכון מינימאלי של 50 ₪ לחודש לתקופה ארוכת טווח.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

כיצד לבחור בקופת גמל להשקעה?

כניסתן של קופות הגמל החדשות לשוק מוצרי החיסכון לטווח הבינוני והארוך, הובילה בחודשים האחרונים לכך שיותר ויותר בתי השקעות וחברות ביטוח מציעות לקהל הרחב מגוון רחב של מסלולי חיסכון באמצעות קופות הגמל החדשות להשקעה. לצורך בחירתכם באחת מקופות הגמל להשקעה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לקיום הליך השוואתי בין קופות הגמל ובסופו בחירה באחת מהן.

הקפידו לבדוק מי מנהל עבורכם את כספי החיסכון?

קופת גמל להשקעה, בדומה לכל מוצר פיננסי אחר המיועד למטרות חיסכון, חייבת להיות מנוהלת על ידי מנהלי קופות מנוסים בתחום. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לקיים הליך השוואתי בין מנהלי קופות הגמל בהתאם לתשואות העבר אותן השיגו מנהלי הקופות לאורך השנים. קופות הגמל להשקעה הן אומנם מוצר חיסכון חדש המוצע לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות, אך הליך השוואתי מעמיק בכל הנוגע לתשואות אותן השיגו קופות הגמל הרגילות המנוהלות על ידי אותן חברות ביטוח ואותם בתי השקעות, תאפשר לכם לקהל אינדיקציה בכל הנוגע לעתיד לבוא בקופות החדשות.

מהו מסלול החיסכון האופטימאלי ביותר עבורכם?

אחד מהיתרונות המובהקים של קופות הגמל החדשות להשקעה טמון בעובדה שבכל אחת מהן תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של מסלולי השקעה המותאמים בין היתר לאופי ההשקעה הרצוי לכם ולרמת הסיכון המועדפת עליכם. לרשותכם, מספר מסלולי השקעה נפוצים הכוללים בין היתר: מסלול מניות, מסלול אג"ח, מסלול משולב (אג"ח ומניות), מסלול כללי ומסלול שקליים.
בכל אחד מהמסלולים מוצעות לכם רמות סיכון משתנות, דבר המאפשר להתאים את תמהיל ההשקעות בהתאם לרמת הסיכון המועדפת עליכם לטווח הקצר, הבינוני והארוך. כמו כן, עומדת לרשותכם האפשרות למעבר בין המסלולים בכל עת שתרצו-וכל זאת ללא תשלום מס על רווחי ההון של הקופה.

מהו גובה דמי הניהול אותם תדרשו לשלם?

כידוע, דמי הניהול אותם תדרשו לשלם למנהלי הקופה מהווים גורם משפיע על סכום החיסכון אותו תצברו לאורך השנים. כיום, דמי הניהול המקסימאליים אותם תדרשו לשלם בקופות הגמל החדשות להשקעה, מורכבים משני גורמים, האחד: דמי ניהול על ההקפדות (בסך מקסימאלי של 4% מההקפדות), והשני, דמי ניהול על כספי החיסכון (בסך מקסימאלי של 1.05%).
את דמי הניהול הנקבעים לכם ניתן להוזיל באמצעות ניהול משא ומתן אל מול גורמי הניהול של הקופה. זכרו: התחרות ההולכת וגוברת בין חברות הביטוח ובתי ההשקעות, מאפשרת לכם לנהל משא ומתן ענייני ואפקטיבי להוזלת דמי הניהול!

המרכז הישראלי לחיסכון – הפתרון הנכון לבחירת מסלולי חיסכון

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון עוסקים ומתמחים במתן שירותי הכוונה לבחירת מסלולי השקעה וחיסכון לטווח הקצר, הבינוני והארוך. באתר זה תוכלו למצוא מגוון איכותי ומעודכן של כתבות עומק בכל הנושאים הקשורים למוצרי החיסכון השונים העומדים לרשותכם, לרבות, מסלולי החיסכון באמצעות קופות הגמל החדשות להשקעה.

כמו כן, אנו מאפשרים לכם ליהנות מהליכי בניית תמהיל השקעה וחיסכון באמצעות יועצי החיסכון וההשקעה שלנו. צרו איתנו קשר עוד היום וגם אתם תוכלו למנף את כספי החיסכון וההשקעה שלכם לטווח הקצר, הבינוני והארוך.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם