תוכנית חיסכון סולידית

פורסם:

אנשים רבים מחליטים לא ליטול סיכון מיותר, אלא לסגור אותו באפיק בנקאי כמו פק"מ אך האם זוהי באמת האופציה היחידה? הגיע הזמן שתכירו את המונח פוליסת השקעה וחיסכון של חברות הביטוח.

חשבו על עצמכם, נניח שיש לכם מעט כסף פנוי, מה תעשו אתו?

לאורך השנים התבססה איזושהי תפיסה שאם אתה רוצה להבטיח את הכסף, אתה צריך ללכת לבנק. שם שומרים על הכסף והסיכוי להפסיד קטן . בפועל ישנן תכניות השקעה וחיסכון סולידיות שמהוות רמת סיכון אפס ובכל זאת, בסופה של תקופה תצאו עם קצת יותר כסף בכיס.

איך מוצאים את תוכנית החיסכון האופטימלית?

נתחיל מכך שכאשר אתם סוגרים את הכסף בפק"מ אתם כפופים לריבית שמציע הבנק, בדרך כלל לא מדובר בנתון מזהיר, כך שהתשואה שלכם על הכסף מוגבלת משמעותית. תוכנית חיסכון בחברת ביטוח לעומת זאת יכולה להפיק רווח מסוים והיא חווה בתוכה גם לא מעט יתרונות.

מהי תוכנית חיסכון סולידית?

מדובר בהשקעה בדמות תיק פיננסי, המנוהל על ידי חברת הביטוח או בית השקעות, באפיקים הנחשבים בעלי סיכון נמוך, כמו למשל קרנות נאמנות או אג"ח. לתיק השקעות סולידי יתרון ברור של גמישות, ניידות והתאמה אישית לצרכים בזמן נתון, כך שכל אדם יכול להרכיב את התמהיל המתאים לו, לטווח ארוך או קצר. אותה ניידות באה לידי ביטוי גם בכל נושא המס, ניתן לעבור מהשקעה להשקעה, ללא תשלום מס, שישולם רק לאור משיכה מלאה או חלקית. במילים אחרות, אתם תגדירו לאן אתם רוצים להגיע ובאמצעות הכוונה נכונה ניקח אתכם לשם.

כמובן שלצד הגמישות, לתוכנית חיסכון כזו יתרונות נוספים כמו דמי ניהול לא גבוהים ובדרך כלל קבועים ותואמים לאופי ניהול התיק, במקרה של דמי ניהול רצוי ומומלץ להתעקש, כך שתקבלו את התנאים הטובים ביותר.

יתרון נוסף זוהי היכולת לממש את הכסף במהירות יחסית. אחת הסיבות שאנשים בוחרים להשקיע בפק"מ זה כי הם רוצים את נזילות הכסף, לדעת שהוא לא קבור באיזה אפיק השקעה מסובך. אפיק השקעה סולידי מאפשר בדיוק את זה, בתנאים טובים יותר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מדוע קשה יותר להשקיע בתוכנית חיסכון?

התשובה מורכבת ממספר אלמנטים, חלקם יושבים על התפיסה שהשקעה תמיד, ככלל, תהיה סיכון. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה מהו היחס בין הסיכון לתשואה והאם נניח לא נהיה מוכנים לסכן חלק קטן מהכסף או לקחת סיכון יחסי, על מנת להרוויח יותר בסופה של הדרך.

אי אפשר להפריד את ההחלטה האם לבחור בהשקעה סולידית מהכוונה נכונה שאתם מקבלים, ברגע שתרגישו ביטחון בדרך ותדעו שיש מי שמוביל אתכם להחלטה הכי נכונה ונמצא עם האצבע על הדופק, תחליטו להשקיע ולא רק לשים את הכסף בצד.

תוכנית חיסכון סולידי עושים רק עם המומחים

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק הכוונה מקצועית ומקיפה של כלל תוכניות החיסכון המוצעות על ידי חברות הביטוח בישראל. צוות המומחים יבחן את התאמת התוכנית הטובה ביותר לחוסך תוך מתן דגש לצרכיו האישיים ושיקולו העתידיים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם