ביטוח סיעודי – באיזה גיל כדאי לכם לקנות ביטוח סיעודי פרטי בחברת ביטוח?

פורסם:

מעוניינים לרכוש ביטוח סיעודי? לא מבינים למה חברות הביטוח מציעים לכם ביטוח סיעודי בגיל צעיר? מהו ביטוח סיעודי ומדוע מומלץ לרכוש אותו בגיל צעיר ככל הניתן? ביקשנו מצוות המומחים שלנו לענות את התשובות במאמר הבאה והוספנו דברים חשובים שלדעתנו אתם חייבים לדעת על ביטוח סיעודי פרטי בחברת ביטוח.

מהו ביטוח סיעודי ומהי חשיבותו?

קודם כל נסביר לכם מהו ביטוח סיעודי, פוליסת ביטוח סיעוד הינה פוליסה אישית המיועדת לצרכי כיסוי הוצאות טיפול רפואי-סיעודי במקרים בהם המבוטח נקלע למצב סיעודי, וזאת בהתאם להגדרת מצב סיעודי המצוינת בפוליסה. טיפול זה מגיע לאלפי שקלים מדי חודש והוא איננו נכלל בשירותים הרפואיים המוענקים לכלל אזרחי המדינה במסגרת חוק בריאות ממלכתי.

חשוב לנו שתדע: הסיוע החלקי הניתן על ידי המוסד לביטוח לאומי מכסה חלק יחסי מהטיפול הרפואי-סיעודי הנדרש, ולכן ברוב המקרים, מימון הטיפולים עובר לאחריותם הישירה של בני המשפחה והקרובים לאותו אדם.

מנגד, מבוטחי הפוליסה זכאים לקבלת פרמיה חודשית המיועדת לצרכי מימון ההוצאות הגבוהות של הטיפול רפואי-סיעודי, ובכך למעשה ההליך הטיפולי איננו הופך לנטל כלכלי על בני משפחתם.

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד >>

באיזה גיל מומלץ לרכוש ביטוח סיעוד?

שאלה שנשאלת רבות על ידי לקוחות ומבוטחים צעירים "למה אתם ממליצים ומציעים לי לרכוש ביטוח סיעודי עכשיו שאני צעיר? הרי אני אצטרך את זה רק בגיל ממש מבוגר". הגיל בו ניתן לרכוש פוליסת סיעוד משתנה מחברת ביטוח אחת לשנייה, וזאת בהתאם למדיניות החברה בכל הנוגע למתן כיסוי בעת הפעלת הפוליסה. באופן עקרוני, ביטוח סיעוד ניתן לרכישה עד סביבות גיל שמונים, אך חשוב שתדע שככל שתרכוש את הפוליסה בגיל מתקדם יותר כך תידרש לפרמיה גבוהה יותר.
מנגד, רכישת פוליסת סיעוד בגיל צעיר ככל הניתן, מאפשרת לך ליהנות גם מפרמיה חודשית נמוכה וגם מרצף ביטוחי המאפשר לך ליהנות מכיסוי מתמשך גם במקרים בהם ביטלת את הפוליסה לאחר מספר שנים. למידע נוסף בנושא זה , צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

כיום, ישנן חברות ביטוח המאפשרות לכם לרכוש פוליסת סיעוד בפרמיה קבועה, כלומר, מחיר חודשי קבוע אשר אינו משתנה עם הגיל הכרונולוגי שלך. היתרון המובהק בפוליסה מסוג זה טמון בעובדה שהיא מעמידה לרשותך זכויות ביטוחיות הנזקפות לזכותך גם במקרים בהם תבטל את הפוליסה לאחר מספר שנים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מצב סיעודי איננו בהכרח עניין הקשור לגיל הכרונולוגי

לצערנו, גם אנשים צעירים בגילם עלולים לסבול ממצב סיעודי וזאת לאחר מעורבותם בתאונת דרכים, תאונת עבודה או כל תאונה אישית אחרת. לפיכך, רכישת פוליסת ביטוח סיעוד מהווה צעד נבון ונכון לרכישת זכויות ביטוחיות המקנות לך את הכיסוי האופטימלי למימון הוצאות טיפול הנלוות למצבי סיעוד.

רוצה לדעת יותר על הפרמטרים לבחירת פוליסת סיעוד? אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות משירותי הכוונה מקצועיים בכל הנוגע לבחירת המעטפת הביטוחית האופטימלית ביותר עבורכם. צרו איתנו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם את הפוליסה הנכונה בגיל הנכון!

אם אתם צריכים עזרה ורוצים לרכוש ביטוח סיעודי פרטי, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לרכוש ביטוח סיעודי פרטי בתנאים מעולים עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח סיעודי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם