ביטוח חיים – דברים חשובים שצריך לדעת

פורסם:

עומדים לרכוש פוליסת ביטוח חיים? מחפשים אחר מידע מורחב אודות פוליסות ביטוחי חיים? הגעתם למקום הנכון. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של שירותי הכוונה מקצועיים בכל הנוגע לאופן רכישת פוליסות ביטוחי החיים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות תחום ביטוחי החיים בישראל.

ביטוח חיים- כל הסוגים

פוליסות ביטוחי חיים בישראל כוללות שני סוגים עיקריים של כיסוי ביטוחי, האחד, כיסוי ביטוחי מפני מוות (ביטוח חיים ריסק), והשני, כיסוי ביטוחי מפני אובדן כושר עבודה. לכל אחד מהכיסויים הביטוחיים הנ"ל קיימות מספר פוליסות חלופיות המותאמות לצרכיו השונים של המבוטח. בין יתר הפוליסות החלופיות בתחום ביטוחי החיים תמצאו: ביטוח חיים בפרמיה משתנה, ביטוח ריסק לצרכי הבטחת הכנסת בני משפחתו של המבוטח לאחר מותו, ביטוח ריסק במסלול פיצוי יורד, ביטוח ריסק המיועד לצרכי פירעון בזמן מוגדר מראש וביטוח מנהלים.

טופס גילוי נאות – השלב הראשון בדרך לרכישת פוליסת ביטוח חיים

בהתאם לחוק הביטוח בישראל, כל אדם המעוניין לרכוש פוליסת ביטוח חיים מחויב למסור לידי חברת הביטוח מידע מורחב ומדויק אודות מצבו הבריאתו. מידע זה נמסר באמצעות טופס גילוי נאות המפרט את גילו, מצבו המשפחתי, מצבו הבריאותי ומצבו התעסוקתי של המבוטח. חשוב שתדעו מצבכם הבריאותי הוא אחד הפרמטרים המרכזיים בכל הקשור לקביעת מחיר הפרמיה אותה תדרשו לשלם בגין רכישת הפוליסה. כפועל יוצא מכך, עליכם למסור תצהיר נכון ומלא בהתאם למצבכם הבריאותי, לרבות, הצהרות רפואיות מרופא תעסוקתי או כל אישור רפואי אחר אליו תדרשו.

באמצעות טופס גילוי נאות, חברות הביטוח יבררו גם פרטים שונים בנוגע לאורח החיים אותו אתם מנהלים, לרבות, עיסוקיכם בספורט אתגרי, תחביבים אישיים המוגדרים כמסוכנים, חשיפתכם לחומרים רעילים במסגרת מקום העבודה, זיהום האוויר באזור מגוריכם וכדומה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מוטב הפוליסה בביטוח חיים

כל אדם החותם על פוליסת ביטוח חיים רשאי לבחור מוטב אשר יהא זכאי לקבלת סכום הביטוח במקרה של מות המבוטח. להלן מספר דברים שחשוב לדעת על סעיף המוטבים בפוליסות ביטוח חיים בהתאם לחוק חוזה הביטוח בישראל.

  • במקרים בהם המוטב הינם ילדים או צאצאים יכללו גם מי שאומצו על ידי המבוטח וגם מי שנולדו בתוך 300 יום לאחר התרחשות מקרה הביטוח, כלומר, 300 יום לאחר פטירתו של המבוטח.
  • במקרים בהם צוינו מספר מוטבים אך לא צוין חלקם של כל אחד ואחת מהם, כספי הביטוח יחולקו באופן שווה ואחיד ביניהם.
  • במקרים בהם נקבע כי המוטב הינו בן/ת זוגו של המבוטח אך לא צוין שמו, המוטב הינו בן/ת בעת התרחשות מקרה הביטוח.

רוצים לדעת יותר על אופן רכישת פוליסות ביטוח חיים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עומד לרשותכם בכל שאלה. צרו עימנו קשר עוד היום והבטיחו רכישת פוליסת ביטוח חיים המותאמת לגילכם, מצבכם הרפואי וכדומה בעלות הוגנת המתאימה בדיוק לצרככם האישיים להגנה מלאה לכלכלת המשפחה גם ברגעים קשים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם