חיסכון לילדים – חשיבה פיננסית לטווח הרחוק

פורסם:

כל אחד ואחת מאיתנו מעוניין להעניק לילדיו את הטוב ביותר, בין אם מדובר בחינוך הטוב ביותר ובחוגים הטובים ביותר ובין אם מדובר באופניים החדישות והטובות ביותר. השאיפה שלנו כהורים להעניק לילדינו את הטוב ביותר "כאן ועכשיו", מונעת מרבים מאיתנו לתכנן את עתידם הכלכלי של ילדינו. כידוע, היקף ההוצאות הנלוות לגידול ילדים בסביבת החיים המודרנית הוא גבוה במיוחד, וככל שהילד גדל כך גדלים הצרכים והדרישות, ובחלק מהמקרים, ההוצאות מונעות מאיתנו לחסוך כספים עתידיים בעבור ילדינו.

הפתרון: חיסכון לילדים כאן ועכשיו!

פתיחת תוכנית חיסכון לילדים מוקדם ככל הניתן, תאפשר לכם לצבור סכומי כסף לא מבוטלים לאורך השנים, וזאת במידה ותבחרו במסלולי החיסכון הנכונים. הקצבת סכומי כסף חודשיים לטובת חיסכון לילדים, תאפשר גם לכם לייצר עבור ילדים אפיק פיננסי עתידי שישרת את ילדיכם בעת הצורך.

כיום, מעבר למסלולי החיסכון המוצעים לכם בבנקים המסחריים בישראל, עומדות לרשותכם מגוון רחב של תכניות חיסכון מנוהלות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות. תכניות החיסכון המנוהלות הן למעשה תכניות חיסכון הפועלות במתכונת של אפיקי השקעה, דבר המאפשר לכם לייצר תשואה גבוהה יותר עבור כספי החיסכון המיועדים לעתיד הכלכלי של ילדיכם. תוכניות חיסכון אלו מותאמות ליכולות הכלכליות שלכם, לתקופת החיסכון הרצויה לכם ולאופי ההשקעתי שלכם. ברוב המקרים, בנייה מושכלת ונבונה של תיק ההשקעות תאפשר לכם להעביר לילדיכם סכום כסף לא מבוטל בעת הצורך.

הקמתה של תכנית חיסכון מנוהלת מהווה את אחד מהשירותים המוצעים לכם אצלנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון. שירות זה, בדומה לכל שירות אחר המוצע לכם על ידי נציגי המרכז, הינו שירותי הכוונה מקצועיים אשר מיועד לבחון ולהשוות בעבורכם בין מסלולי החיסכון השונים המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לתוכנית חיסכון לילדים – לחצו כאן >>

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות משירותי הכוונה מקצועיים במסגרתם נבנה עבורכם "פרופיל חיסכון" המגדיר את מטרת החיסכון, משך תקופת החיסכון הרצויה לכם, יכולותיכם הכלכליות ועוד. באמצעות פרופיל זה נבצע עבורכם הליך השוואתי בין מסלולי החיסכון השונים המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות, ויחד איתכם נבחר ונגבש תכנית חיסכון לילדים מובנית אשר תותאם לכל אחד ואחת מכם באופן פרטני.

חיסכון לילדים עושים רק עם המומחים

רוצים לדעת יותר על שירותי ההכוונה שלנו? רוצים לגלות עוד על השרותים המוצעים לכם במגוון רחב של תחומים? צרו איתנו קשר עוד היום ונציג בכיר מטעמנו ייצור אתכם קשר בהקדם!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם