הידעתם? ביטוח ישיר רכשה סוכנות ביטוח

פורסם:

ביטוח ישיר חברת הביטוח אשר מתגאה באפשרות לבטח את אזרחי ישראל ללא סוכן רכשה במהלך שנת 2023 סוכנות ביטוח מחברת פנגו ומנורה מבטחים

על פי הפרסומים בכלכליסט, במהלך שנת 2023 רכשה ביטוח ישיר את סוכנות הביטוח של פנגו בשיתוף פעולה עם מנורה מבטחים. לטענת החברה הרכישה היתה למטרת פיתוח שיתופי פעולה עם תיקי סוכנויות ביטוח נוספים בעתיד. עוד נטען על ידי חברת הביטוח כי לקוחות החברה מבוטחים דרכה רק באופן ישיר וללא סוכן ורכישת תיקי הביטוח של פנגו לא תשפיע על עקרון חברת הביטוח להציע רכישת ביטוח ללא סוכן. מהלך מוזר או חכם? אם מביטים במקרה מזווית עסקית נראה כי ביטוח ישיר הולכים למהלך של הגדלת ההכנסות והלקוחות אשר לא מעוניינים בביטוח ללא סוכן ועם הזמן אולי יצליחו לשכנע אותם לעבור לעבוד ישיר עם חברת הביטוח, מהלך של קניבליזם ידוע בתחום. מזווית חברתית, מי שמעיד על עצמו שלא צריך "לממן סוכן" כדי לקבל שרות עבור כיסוי ביטוח מוזר שהלך על מהלך של רכישת סוכנות ביטוח וקבלת עמלות מחברות ביטוח ממש כמו סוכן.

מעוניינים לעשות סדר ביטוחים שלכם

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך בדיקת ביטוח מקיפה על ידי מומחה אשר נותן לכם אפשרות לבדוק את הביטוחים שלכם ואת מצב החסכונות והפנסיה הכל במקום אחד. איש מקצוע מיומן בעל ניסיון, קיים אך ורק בסוכנות ביטוח או כסוכן ביטוח בעל רישיון מטעם משרד האוצר ולא כנציג מכירות בחברת ביטוח ישירה כדוגמת ביטוח ישיר אשר לא יכול להעניק לכם תמונת מצב רחבה אודות המעטפת הביטוחית והפיננסית שלכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם