כיצד תוכלו לרכוש דירה בעזרת קרן השתלמות של ההורים מבלי לפגוע בחיסכון?

פורסם:

הסיכוי של זוגות צעירים לרכוש דירה בשנת 2019 מבלי לקבל עזרה מצד ההורים הפך לכמעט בלתי אפשרי, בהסתמך על נתוני הלמ"ס עולה, כי בכל שנה מתחתנים בישראל 40-50 אלף זוגות וכי 70% מהזוגות הנשואים שהתחתנו השנה לא יוכלו כבר לקנות דירה ללא עזרת ההורים וללא הון עצמי התחלתי. האם זה אומר שעלינו לקבל זאת כגזרה מהשמיים או שניתן לעשות משהו?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם טיפ חשוב שיכול לעזור לכם להגיע להגשמת החלום גם אם לא נולדתם להורים עשירים.

חיסכון בקרן השתלמות או אפילו קופת גמל ישנה מאפשרת לחוסכים לנצל מספר הטבות משמעותיות. הדרך שלכם להרוויח מההטבות אלו היא פשוטה. כל שעליכם לדעת זה, איך ניתן להשתמש בהן!

הון עצמי לרכישת דירה? יש קרן השתלמות!

אם אתם כבר יודעים לחשב את גובה ההון העצמי שנדרש לרכישת דירה, תדעו שניתן להשלים את ההון העצמי על ידי לקיחת הלוואה מקרן ההשתלמות שלכם. אין לכם קרן השתלמות? אפשר גם מקרן ההשתלמות של ההורים. קרן השתלמות נזילה (וותק של לפחות 6 שנים) מאפשרת לכם לקבל הלוואה בגובה של עד 80% מסכום החיסכון בריבית אטרקטיבית מאוד של P-0.5% ! ריבית שלא תוכלו להשיג בשוק האשראי ובטח לא בבנק.

כיצד תוכלו לעמוד בגובה החזר ההלוואה וגם החזר המשכנתא?

כאן טמון הסוד הגדול! הטבה נוספת בלקיחת הלוואה מקרן השתלמות היא ביכולת ההחזר החודשי. היום אתם מכירים את השיטה של הבנק שאם לקחתם הלוואה תצטרכו להחזיר כל חודש קרן פלוס ריבית. אך לא כך הדבר בלקיחת הלוואה מקרן השתלמות. כיום ניתן לבקש הלוואה בשיטת הגרייס, המשמעות היא שאתם מחזירים כל חודש רק את הריבית והקרן נגררת לסוף התקופה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

דוגמא למקרה של לקוח שלנו שעזר לבנו לרכוש דירה

לפני מספר שנים פנה אלינו לקוח עם שאלה הבאה: איך זוג צעיר יכול לרכוש דירה? הבעיה הייתה שקצב צבירת החיסכון של הזוג היה נמוך יותר מקצב עליית מחירי הדירות וכל חודש המחירים רק עלו והחיסכון זחל לאט.
לזוג הצעיר היה חסר להון העצמי כ- 150,000 ש"ח בעבור דירה שמצאה חן בעיניהם. בבדיקה שערכנו, להורים הייתה קרן השתלמות וקופת גמל בגובה 200,000 ₪ והם יכלו לקבל הלוואה בגובה 160,000 ש"ח בריבית של P-0.5% בשיטת הגרייס לתקופה ארוכה וההחזר החודשי היה בגובה 146 שקלים בלבד!
התוצאה: הזוג רכש דירה בהחזר משכנתא נמוך יותר מהשכירות ששילמו, היתרה עזרה בצבירת חיסכון בחברת ביטוח (בגלל התשואה) ולאחר מספר שנים הם החזירו להורים את ההלוואה שלקחו וזכו בדירה משלהם בעזרת טיפ קטן שקבלו מצוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.
לסיכום, כיום ישנם מגוון כלים פיננסים המאפשרים לכל אחד ליצור עתיד כלכלי טוב יותר עבורו ועבור משפחתו ובעזרת היעד הנכון תוכלו לנצל את הכלים האלה עבורכם.


בכתבה הבאה אספר לכם, כיצד בעזרת טיפ זה, עזרתי לחמתי לרכוש דירה 😉

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם