מדריך חינם: איך בוחרים נכון ביטוח חיים

פורסם:

חושבים לרכוש ביטוח חיים? יש לכם ביטוח חיים ואתם רוצים לדעת אם רכשתם את הביטוח הנכון? לפניכם מדריך חינמי שערכו צוות המומחים שלנו לבחירת ביטוח חיים בצורה נכונה.

כל אחד מעוניין להגן על המשפחה גם ברגעים קשים, אחת הדרכים הנכונות הוא לרכוש ביטוח חיים שיעניק ביטחון כלכלי גם אחרי פטירה של ראשי המשפחה האמונים על כלכלת הבית. במקרה פטירה פוליסת ביטוח חיים יכולה להעניק סכום כסף המספק את המשך כלכלת המשפחה ומבטיחה כי מבחינה כלכלית תהיה למשפחה את היכולת להמשיך להתקיים ללא הכנסה  של אותו אדם שנפטר.

איזה סוג ביטוח חיים כדאי לקנות?

קודם כל ברגע שבחרת לרכוש ביטוח חיים חשוב לדעת לתכנן את סכום הכיסוי הביטוחי אותו תרצו להבטיח ליקרכם גם אחרי פטירה. חשוב להבין, קיימים סוגים שונים של פוליסות ביטוח חיים. קיים מגוון רחב של פוליסות ביטוח חיים, פוליסת ביטוח חיים עם סכום חד פעמי – פוליסה זו הכי נפוצה בחברות הביטוח, יש גם פוליסת ביטוח חיים עם תשלום חודשי קבוע ממש כמו משכורות מובטחת לכמה שנים שתבחרו.  איזה פוליסת ביטוח חיים הכי כדאי לרכוש? שילוב של שני הכיסויים הוא השילוב האופטימלי לפי דעת המומחים שלנו. שכן סכום חד פעמי נמוך יכול לכסות הוצאות פטירה והוצאות חד פעמיות שנשארו כמו: הלוואות קטנות, הוצאות רכב ושכר לימוד. תשלום  חודשי קבוע מחברת הביטוח יכול להחליף את המשכורת החודשית ולתת שקט למשפחה לעתיד כלכלי.

איזה סכום ביטוח כדאי לכם לרכוש?

כדי לדעת את התשובה לשאלה יש לתכנן מספר פרמטרים. לפי דעת המומחים שלנו יש לתכנון את ההוצאות הקבועות החודשיות הקיימות היום בבית, במידה ויש לכם משכנתא ואתם מבוטחים בביטוח משכנתא אז ניתן לקזז את עלות המשכנתא. לאחר מכן יש לתכנן את השנים קדימה שתצטרכו לממן את ההוצאה ונשאר לכם רק לכפול את הסכום החודשי במספר החודשים  וקבלתם את התוצאה שאתם צריכים לבטח בסכום חד פעמי.

צריכים עזרה בתכנון סכום ביטוח החיים הרצוי בשבילכם? לחצו כאן וצרו קשר עם המומחים שלנו לקבלת הכוונה ללא התחייבות וללא עלות >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מתי קונים ביטוח חיים?

ביטוח חיים כדאי מאוד לרכוש בגיל צעיר ככל הניתן וזאת מהסיבה כי הסיכוי שהצהרת הבריאות שלכם לא תהיה "נקייה" הוא נמוך בגיל צעיר. רבים טועים ורוכשים את הביטוח בגיל מבוגר אך נוכח המציאות גם אנשים צעירים נפטרים ונהרגים בכל יום. לכן כדי לקבל את הכיסוי האופטימילי ביותר כדאי לרכוש בגיל צעיר – לדעת המומחים ברגע שקיימת התחייבות כלשהי זה הזמן הנכון לרכוש ביטוח חיים. התחייבות יכולה להיות: הלוואה, חוזה התקשרות ארוך טווח, שותפות עסקית, חתונה, הבאת ילידים לעולם ועוד דוגמאות דומות בהקשר של התחייבות כלשהי.

כמה עולה לעשות ביטוח חיים?

עלות החודשית לביטוח חיים משתנה מאדם לאדם וזאת בהתאם לגילו, סכום הביטוח אותו רכש, מצבו הרפואי והאם הוא מעשן או לא. לאחר שחשבנו את הפרמטרים הללו ניתן לקבל תוצאת של הפרמיה אותה נדרש הלקוח לשלם. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מצליח לחסוך ללקוחות המרכז עד 50% בעלות החודשית בביטוח חיים! הוזלה שניתנת כהנחה משמעותית ללא ספק!

השוואת מחירים ביטוח חיים

ברגע שאנו יודעים מהו סכום הביטוח אותו כדאי לנו לרכוש, נשאר לאתר את המחיר הטוב ביותר. כדי לקבל את המחיר הכי טוב צריך לבצע השוואת מחירים ביטוח חיים על ידי מומחים. חברות הביטוח מעניקות הטבות להצטרפות לביטוח חיים על ידי הנחות מרשימות. השוואת מחירים ביטוח חיים רצוי לעשות עם מומחה בעל רישיון מהסיבה שהוא מסוגל לבחון את כדאיות הפוליסה לאורך זמן. השוואת מחירים בביטוח חיים כדאי לעשות כל כמה שנים וזאת בגלל היכולת של חברות הביטוח להעניק הטבות חדשות למצטרפים כל שנה על ידי מבצעים. השוואת מחירים ביטוח חיים יכול לחסוך לכם המון המון כסף לאורך השנים. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק השוואת מחירים ביטוח חיים כחלק מתהליך סדר בביטוחים וזאת כדי להוזיל משמעותית את המחיר.

הגשת תביעה בביטוח חיים

במידה וקרה מקרה ביטוחי – פטירה – חשוב מאוד להיות מיוצגים על ידי איש מקצוע מיומן! אם אתם פונים לבד לחברת הביטוח דעו לכם כי נחשב הדבר כאילו פניתם לבית המשפט ללא עורך דין! אתם חייבים לדעת את הזכויות שלכם ומה תנאי הפוליסה מעניקה לכם. לאחר מכן חושב מאוד לקבל הכוונה פיננסית נכונה מה לעשות עם הסכום אותו תקבלו מחברת הביטוח.

מעוניינים לקבל הכוונה נוספת על ידי מומחה בחינם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח להעניק לכם הכוונה מקצועית מותאמת אישית לכם על ידי נציג אישי ומקצועי. 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם