קרן השתלמות – החיסכון הטוב ביותר בשבילך

פורסם:

החיסכון הטוב ביותר הקיים היום במדינת ישראל הוא בקרן השתלמות. מידי יום מצטרפים חוסכים חדשים לקרן השתלמות והוותיקים כבר נהנים מכספי החיסכון שצברו במשך השנים. חיסכון בקרן השתלמות, מעניק לחוסך מספר הטבות משמעותיות אשר מעניקות לחסוך תשואה ורווחים טובים יותר מכל חיסכון אחר. מעוניינים לדעת מהם היתרונות? ריכזנו עבורכם מספר יתרונות משמעותיים בחיסכון בקרן השתלמות.

מי זכאי לחסוך בקרן השתלמות?

לפני ההטבות והתשואות חשוב להדגיש ולהסביר מי זכאי לחסוך בקרן השתלמות:

  • עצמאי- כל אדם אשר הכנסותיו הן מפעילות עסקית עצמאית ויש לו התאגדות משפטית עצמאית: עוסק מורשה, שותפות או עוסק פטור.
  • שכיר- אדם המועסק אצל מעביד אשר מעניק לו הטבה. ההחלטה האם להעניק הטבה זו, נתונה בידי המעסיק בלבד.
  • שכיר בעל שליטה- זכאי להטבה בחיסכון בקרן השלמות, ההבדל בן שכיר רגיל לבעל שליטה הוא בהטבות המס לו הוא זכאי.

יתרונות בחיסכון בקרן השתלמות

חיסכון בקרן השתלמות כולל מספר יתרונות מהותיים ואנו ניתן את הדגש בשניים מהם:

הטבות מס בהפקדה – גם עצמאי וגם שכיר נהנים מהטבות מס בזמן ההפקדה. עצמאי זכאי להפקיד עד 7% או עד תקרת ההפקדה המוכרת – כל שנה מתפרסם תקרה הפקדה. שכיר זכאי להפקיד עד 7.5% או עד תקרה מסוימת – מתעדכן מדי שנה – בעוד שהמעסיק משלים עד 2.5% נוספים. על ההפקדה הזו גם העצמאי וגם השכיר לא משלים מיסים כדוגמת מס בריאות, ביטוח לאומי ומס הכנסה וההפקדה היא נטו לחשבון החיסכון של החוסך.

פטור ממס על הרווחים – כיום, כל משקיע או חוסך חייב במס רווחי הון על השקעותיו או על חיסכונותיו – כן, גם בחיסכון בבנק! לפיכך, חוסך בקרן השתלמות היה צריך גם לשלם מס על רווחים שהשיג במשך השנים, אך המדינה הכירה הזכאות של החוסכים להנות מפטור ממס על הרווחים שהושגו בקרן ההשתלמות עד לגובה התקרה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איזה קרן השתלמות הכי טובה לכם?

כיום, שוק קרנות ההשתלמות מנוהל על ידי בתי ההשקעות השונים המצעים מגוון רחב מאוד של מסלולי השקעה. כדי לבחור את קרן ההשתלמות הכי טובה לכם יש לערות השוואת קרנות השתלמות בצורה חכמה ונבונה. חוסכים שונים מאוד מאחד לשני וכיום עם ריבוי המסלולים וההצעה הגבוהה שיש היום כדאי ואפשרי להתאים את מסלול ההשקעה המתאים בדיוק לאופי שלכם.

חוסכים צריכים להבין כי חיסכון בקרן השתלמות מנוהלת בשוק ההון ולפיכך, החיסכון הוא דינמי. שוק ההון בישראל ובעולם כולו מתנהל ברמות סיכון כאלו ואחרות ולכן כל חוסך צריך לבחור את רמת הסיכון המתאים לאופיו ולרצונותיו. אדם סולידי – שונא סיכון – יבחר במסלול מוטה אג"ח בעלת אחזקה מעטה במניות. אדם בעל ניסיון בשוק ההון והבנה כי החיסכון הוא לטווח ארוך יבחר במסלול כללי או מוטה מניות כדי לנסות להשיג תשואה גבוהה יותר על חסכונותיו.

המרכז הישראלי לחיסכון – הדרך הנכונה לבחירת קרן השתלמות טובה

רוצים לבחור קרן השתלמות הכי טובה בשבילכם? רוצים להכיר מקרוב את מסלולי ההשקעה השונים? המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ישמחו להעניק לכם הכוונה נכונה בבחירת קרן השתלמות המתאימה בדיוק לכם.

זה הזמן ליצור קשר ולקבוע איתנו פגישה עוד היום וגם אתם תוכלו להתחיל לחסכון בצורה חכמה ונבונה בקרן ההשתלמות שברשותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם