תוכנית חיסכון לאוניברסיטה כבר מכיתה א'

פורסם:

ילדיכם עולה לכיתה א' ואתם חושבים כבר על לימודים באוניברסיטה בשבילו? זה הזמן להתחיל לחסוך בעבורו למטרות השכלה גבוהה ולכן העתיד הכלכלי שלו מתחיל כאן ועכשיו!

הרגע בו אנו מלווים את ילדינו לספסל הלימודים בכיתה א', הוא ללא ספק אחד מהרגעים המרגשים ביותר בחיינו ובחייהם, ומאותו רגע נחזור על ריטואל שנת הלימודים החדשה במשך 12 פעמים ברציפות. אך מעבר להשכלה הבסיסית והמורחבת אותה ירכשו ילדינו במהלך 12 שנות הלימוד הבאות, כל אחד ואחת יודע, שעתיד כלכלי מבטיח לילדינו מתחיל ברכישת השכלה גבוהה.

תוכנית חיסכון לילדים תעזור שגם אתם תוכלו בבוא מן הימים לממן את לימודי ילדיכם באחד ממוסדות הלימוד להשכלה גבוהה בארץ ובחו"ל, וכפועל יוצא מכך לאפשר להם להתרכז רק בלימודים (כי זה מה שבאמת חשוב!), אנו ממליצים לכם כבר ביום הראשון של כיתה א', לפתוח עבור ילדיכם תכנית חיסכון לטווח הרחוק.

תוכנית חיסכון לאוניברסיטה – אפיקי השקעות מומלצים

אם ניקח בחשבון את מסלול החיים הנפוץ ביותר בישראל (12 שנות לימוד, 3 שנות שירות בצבא ושנה-שנתיים של טיולים במזרח או בדרום אמריקה), הרי שעומדת לרשותכם תקופת חיסכון של 15 עד 17 שנה לערך, במהלכה תוכלו למנף את מסגרת ההשקעה שלכם במידה ותשקיעו נכון כבר היום.

מעבר לתכניות החיסכון – בריבית נמוכה  המוצעות לכם על ידי הבנקים המסחריים הפועלים בישראל, תוכלו ליהנות כיום מתכניות חיסכון המאפשרות לכם לצבור הון עבור ילדיכם במהלך תקופת החיסכון (17 שנה לערך). תכניות אלו מוצעות לכם על ידי חברות הביטוח השונות, והן כוללות בתוכן תמהיל השקעות מגוון המותאם לכל אחד ואחת מכם באופן אישי, בהתאם להיקף החיסכון החודשי שלכם, תקופת החיסכון ורמת הסיכון הנלווית לאפיקי ההשקעה השונים. חיסכון בחברות ביטוח הינו חיסכון המתבצע מחוץ למסגרת הבנקאית, הוא מתנהל באופן נפרד מפעילות העובר ושב שלכם.

רוצים לדעת יותר על אפיקי חיסכון למטרות לימודים גבוהים לטווח הרחוק?

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון גייסנו עבורכם את מיטב המומחים הפיננסיים בתחום החיסכון, וכל זאת על מנת להעמיד לרשותכם שירות מקצועי, אובייקטיבי ובעל ראייה מעמיקה לצרכי החיסכון של כל אחד ואחת מכם. המומחים שלנו עומדים גם לשירותך!.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון להשכלה גבוהה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם