תוכנית חיסכון שהבנק לא רוצה שתכיר

פורסם:

לאורך שנים ארוכות, ויש כאלו שיאמרו ארוכות מדי, החסכונות הכספיים של מרבית האזרחים בישראל התנהלו באמצעות מסלולי החיסכון השונים אשר הוצעו להם על ידי הבנקים המסחריים השונים במדינה. כיום, עשור לאחר כניסתה של רפורמת בכר לתוקף, עומדות לרשותנו אפשרויות חיסכון המתנהלות מחוץ לגבולות הבנק. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות תוכניות החיסכון שאף בנק לא רוצה שתכירו!

חיסכון מנוהל- תכנית החיסכון שהבנק לא רוצה שתכירו

חיסכון מנוהל הוא למעשה מסלול חיסכון והשקעה המוצע לכם על ידי בתי השקעות וחברות ביטוח. חיסכון זה שונה באופיו ממסלולי החיסכון השונים העומדים לרשותכם במערכת הבנקאית, וכפועל יוצא מכך, הוא מעמיד לרשותכם מגוון רחב של יתרונות עליהם נרחיב בהמשך. החיסכון המנוהל קרוי כך משום שהוא מנוהל על ידי מנהלי השקעות ומתכננים פיננסים מובילים בתחומם, הבוחרים עבורכם את מסלולי ההשקעה הנכונים, וזאת בהתאם ליכולות הכלכליות העומדות לרשותכם, למשך תקופת החיסכון הרצויה לכם, לאופי ההשקעתי שלכם ולפרמטרים נוספים הקשורים לכספי החיסכון שלכם.

חיסכון המנוהל על ידי מומחים פיננסיים ומנהלי השקעות בכירים, מגלם בתוכו פוטנציאל אדיר ליצירת רווחים על כספי ההשקעה, וזאת בהתאם למסלולי ההשקעה העומדים לרשותכם ובהתאם לרמת הסיכון המועדפת עליכם.
בנוסף, החיסכון המנוהל באמצעות פוליסות חיסכון בחברת ביטוח, מעמיד לרשות החוסך-משקיע, מגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: נזילות מלאה של כספי החיסכון בכל רגע נתון- וזאת ללא תשלום עמלות וקנסות יציאה כנדרש בבנקים המסחריים, בחירת מסלולי השקעה המותאמים לכם באופן אישי, אפשרות למעבר בין אפיקי ההשקעה ללא צורך בתשלום עמלות, הטבות מיסוי שונות לאורך כל תקופת החיסכון (המס על רווחי ההון מתבצע אך ורק בעת פדיון הכספים) ויתרונות נוספים שלא תמצאו בבנק.

חיסכון מנוהל- למי הוא באמת מיועד?

מכיוון שהחיסכון המנוהל מותאם באופן פרטני לכל מגוון החוסכים, הוא מיועד לכל אחד ואחת מכם המעוניין למנף את כספי החיסכון העומדים לרשותו, וכל זאת באמצעות מסלולי השקעה המאפשרים לכם ליהנות מתשואה גבוהה המושגת בהתאם לצרכים הכלכליים והיכולות הפיננסיות של כל אחד ואחת מכם. בניגוד לדעה הרווחת בקרב ציבור החוסכים בישראל, החיסכון המנוהל איננו מיועד אך ורק לבעלי אמצעים או למפקידי סכומים גדולים בחיסכון, אלא גם למפקידי סכומים "קטנים" (באופן יחסי).

ההתאמה האישית המוצעת לכל אחד ואחת מהחוסכים בשילוב התשואה הגבוהה אותה ניתן להשיג באפיקי ההשקעה השונים הופכים את מסלולי החיסכון המנוהל המתנהל מחוץ למערכת הבנקאית לאחד ממסלולי החיסכון האופטימליים ביותר עבור הכסף שלכם.

לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון משתלמת במיוחד – לחצו כאן >>

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשותכם שירות מקצועי לבחירת מסלולי החיסכון השונים המוצעים לכם על ידי בתי ההשקעות וחברות הביטוח. באמצעות שירות זה גם אתם תוכלו למנף את כספי החיסכון שלכם וליהנות מכל היתרונות הנלווים לחיסכון המנוהל.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם