השוואת מחירים בביטוח חיים – כך תחסכו בעלויות הביטוח שלכם

פורסם:

מחזיק בפוליסת ביטוח חיים או עומד לרכוש אחת כזו בזמן הקרוב? רוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר לקיומו של הליך השוואתי בתחום ביטוחי החיים? השורות הבאות נכתבו במיוחד עבורך!

פוליסות ביטוחי החיים הנחשבות בעיני רבים לאחד ממוצרי הביטוח החשובים ביותר, משווקות בישראל לציבור המבוטחים באמצעות מסלולי ביטוח פרטיים או קבוצתיים. פוליסות אלו ניתנות לרכישה גם במסגרת ביטוחי מנהלים המשלבים בתוכם רכיבים ביטוחיים דוגמת: ביטוח נכות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מחלות קשות וביטוח חיים-ריסק.

לנוכח חשיבותה הרבה של פוליסה זו, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם, גם לאילו מביניכם המחזיקים כבר בביטוח חיים וגם לאילו מביניכם המעוניינים לרכוש ביטוח חיים, לקיים הליך השוואתי ממוקד ומקצועי במסגרתו תוכלו לדעת במדויק מהו התעריף הביטוחי הנדרש מכם. המסגרת תהליך תוכלו לבצע השוואת מחיר בביטוח חיים כדי לקבל את המחיר הזול ביותר ובכך לחסוך מאות ועד אלפי שקלים בשנה בעלות ביטוח החיים שלכם. השוואת מחיר ביטוח חיים יכול לתת לכם מענה להוזלת מחיר כבר ביום הראשון וניתן גם לערוך השוואה לתקופה ארוכה כדי להבטיח מחיר זול גם בעתיד.

השוואת מחיר ביטוח חיים

ביטוח חיים מומלץ לרכוש אך ורק לאחר שבחנתם את מכלול החלופות העומדות לרשותכם בתחום זה ורק לאחר שבחרתם לעצמכם מסלול ביטוחי המותאם לגילכם, מצב משפחתכם, מצב בריאותיכם, תחום עיסוקכם וכדומה. מסלולי הביטוח השונים המוצעים לכם במסגרת ביטוחי החיים כוללים בין היתר: ביטוחי חיים ריסק (פיצוי כספי למוטבי המבוטח במקרי מוות), ביטוח חיים בשילוב חיסכון לגיל פרישה וביטוחי חיים המשלבים בתוכם רכיבים ביטוחיים לאובדן כושר עבודה, לגילוי מחלות קשות, לנכות מתאונה וכדומה.

לאחר הגדרת המסלול הביטוחי המותאם ביותר לצרכים הביטוחיים האישיים שלכם, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם, לקיים הליך השוואתי בין תנאי ותעריפי הפוליסות השונות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח השונות. תהליך השוואת מחירי ביטוח חיים חייב להתבצע על ידי מומחה ביטוח בעל רישיון בתחום וזאת כדי להבטיח כי הפוליסה מתאימה בדיוק לצרככם האישיים וכן נערכה הצהרת בריאות בצורה מקצועית ונכונה.

למה חשוב לערוך השוואת מחיר ביטוח חיים כל שנה?

חברות הביטוח בישראל מתחרות בינהן על פוליסת ביטוח חיים ומוזילות את המחיר אחת לתקופה. מבצעי החברה מעניקים ללקוחות מצטרפים הנחות חסרות תקדים אשר יכולות להוזיל משמעותית את המחיר ולחסוך למבוטח כסף רב. חשוב לבדוק אחת לשנה האם המחיר שאתם משלמים הוא המחיר הזול ביותר הקיים היום בישראל על ידי השוואת מחיר ביטוח חיים על ידי מומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

חשוב מאוד: אין לבטל פוליסת ביטוח חיים ללא בדיקה מקצועית של איש מקצוע בעל רישיון בתחום הביטוח. במידה וישנה בעיה רפואית חשוב לבדוק טוב טוב את הצהרת הבריאות ולא להקל ראש בנושא זה.

חיסכון בעלות ביטוח החיים על ידי בדיקה מקיפה של איש מקצוע יכולה להזיל לכם משמעותית את המחיר – בואו לבדוק איתנו כבר עכשיו >>

בואו לגלות כיצד ניתן ליהנות מפוליסות ביטוחי החיים המשתלמות ביותר בישראל!

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, עוסקים ומתמחים במגוון רחב של תחומי ביטוח ופיננסיים לטווח הארוך, לרבות, תחום ביטוחי החיים. בתחום זה אנו מעניקים לרשותכם מעטפת שירותית הבוחנת תחילה את הצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם, ולאחר מכן אנו מעמידים לרשותכם מספר חלופות לרכישת ביטוח חיים מותאם במחירים הזולים ביותר!
לרשותנו, ידע מקצועי מורחב בכל הנוגע לקריטריונים השונים באמצעותם חברות הביטוח קובעות עבורכם את תעריפי ביטוח החיים. כמו כן, אנו מקיימים עבורכם הליך בדיקה מעמיק של כל אחת מהצעות הפוליסה העומדות לרשותכם- ובכך אנו בוחנים למעשה באופן אובייקטיבי ובלתי תלוי את תנאי הפוליסה אל מול המחיר אותו תדרשו לשלם.

רוצים לדעת יותר על הליכי השוואת מחירים בתחום ביטוחי החיים? רוצים להוזיל באופן משמעותי את תעריפי הפוליסה ולהבטיח לעצמכם את התנאים האופטימאליים ביותר עבורכם? צרו איתנו קשר עוד היום!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם