מבדק פנסיוני – כך תדעו אם קרן השתלמות שלכם הכי טובה

פורסם:

מחפשים את קרן ההשתלמות הכי טובה? הגעתם למקום הנכון! שוק קרנות ההשתלמות רחב ומסובך, רבים מתקשים לקבל החלטה היכן לנהל את קרן ההשתלמות שלהם. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולעזור לכם לקבל את ההחלטה היכן הכי כדאי לנהל את קרן ההשתלמות שלכם. בשורות הבאות תגלו כיצד ניתן לבחור את קרן ההשתלמות הכי טובה בשבילכם בקלות ובפשטות.

מי אחראי על קרן השתלמות שלכם?

ראשית נפריח אשליה בנושא אחריות על קרן השתלמות. רבים מהחוסכים חושבים ובטוחים כי אחריות הבדיקה והחיסכון בקרן ההשתלמות היא של המעסיק. זו טעות חמורה שאין כמותה! האחריות בניהול קרן ההשתלמות היא על החוסך בלבד. אחריות המעסיק היא רק לטובת הפקדה לקרן השתלמות אותה יבחר העובד. עצמאי, האחריות היא עליו בלבד ולא על אף אחד אחר.

אתם רשאים לבחור את החברה שתנהל עבורכם את קרן ההשתלמות שלכם ללא התערבותו של המעסיק או כל גורם אחר. אחרי הכל, זה הכסף שלכם ורק אתם תקבעו איך לנהל אותו והיכן.

למה חשוב לבדוק את ניהול קרן ההשתלמות?

כל חוסך רוצה להשיג את הכי טוב בשבילו ולהיות בטוח שהקרן השתלמות שלו היא הכי טובה. אם כך, חייבים החוסכים לבדוק אחת לתקופה, אם קרן ההשתלמות שלהם היא הכי טובה בשבילם. על פי המלצת משרד האוצר מומלץ לבדוק ולבחון את ניהול קרן ההשתלמות אחת לחצי שנה וזאת כדי לדאוג כי ניהול קרן ההשתלמות מתאימה לאופי החוסך ולצרכיו האישיים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מה בודקים בקרן השתלמות?

בבדיקת קרן ההשתלמות חשוב מאוד לבדוק מספר פרמטרים מהותיים. מלבד דמי הניהול בקרן והתשואה שהושגה חשוב מאוד לבדוק אם רמת הסיכון בקרן המתאימה לאופיו של החוסך ולצרכיו האישיים.

לאחר מכן, חשוב לבדוק אם ניהול קרן ההשתלמות בסביבת הסיכון הנלקחת מצליחה להניב תשואה המתאימה לרמת הסיכון. לאחר מכן, ניתן לערוך השוואה בין קרנות השתלמות המנוהלות באותה רמת סיכון ולקבל אינדיקציה האם ניהול קרן ההשתלמות שלכם משיגה את התשואה הטובה ביותר ביחס לרמת הסיכון שנלקחה גם ביחס לחברות אחרות. אם התשואה והניהול לא מתאימים לכם, תמיד אפשר לשנות.

השוואת קרנות השתלמות

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד להעברת קרן ההשתלמות שלכם לחצו כאן >>

דמי ניהול – לא הכי חשוב בבחירת קרן השתלמות

רבים חושבים כי דמי ניהול נמוכים מהווים יתרון משמעותי בבחירת קרן השתלמות. השאלה החשובה שצריך לשאול האם הם מקבלים תמורה בעבור מה שהם משלמים?

ניקח סיטואציה בה חוסך משלם דמי ניהול נמוכים, אך אם זאת, קרן ההשתלמות שלו משיגה תשואה נמוכה מאוד. האם זה שהוא חסך בעלות דמי הניהול בקרן השתלמות שלו הניבה לו תשואה גבוהה יותר מחוסך ששילם יותר אבל השיג תשואה גבוהה יותר? התשובה היא פשוטה מאוד, כן!

דמי ניהול נועדו לספק לחוסך שרות וניהול טוב יותר, אם אתם מעוניינים לקבל שרות טוב וניהול קרן איכותי שמשיגה תשואה ממוצעת ומעלה, יש לזה מחיר. דמי ניהול צריכים להיות הוגנים ולא בהכרח זולים ולכן יש לייחס להם חשיבות בהתאם לדרישות ולתוצאות.

קרן השתלמות בודקים רק עם המרכז הישראלי לחיסכון

כיום אנו עורכים אלפי מבדקים פנסיוניים בשנה, הכוללים בדיקה של קרן ההשתלמות ומצליחים לשפר ולנתב נכון יותר את ניהול קרן ההשתלמות של קהל לקוחותינו. בבדיקה אנו עורכים סקירה של כל החסכונות הפנסיוניים ובנוסף וחשוב לא פחות את המעטפת הביטוחית של כל לקוח. אנו מזמינים אתכם לערוך אתנו מבדק פנסיוני מלא עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון. צרו קשר ונציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם בהקדם!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם