ביטוח בריאות: איזה חברת ביטוח בריאות הכי טובה בישראל?

פורסם:

מעוניינים לרכוש ביטוח בריאות פרטי ולא יודעים באיזה חברת ביטוח לבחור? רוצים להבטיח שיהיה לכם את פוליסת ביטוח בריאות הכי טובה בישראל במחיר הכי משתלם?מהי הרפורמה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים וכיצד היא משפיעה על הפרמטרים לבחירת חברת הביטוח? כל התשובות בשורות הבאות.

מספר מילים על הרפורמה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות

במהלך שנת 2016 נכנסה לתוקפה הרפורמה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים. רפורמה זו עוסקת בפוליסות בריאות במסגרתן ציבור המבוטחים זכאי לכיסוי ביטוחי לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוחי בישראל. בהתאם לעיקרי הפוליסה, חברות הביטוח מחויבות בשיווק פוליסות אחידות המאפשרות לציבור המבוטחים לבחור בין היתר את זהות המנתח ואת המוסד הרפואי בו יתבצע הטיפול.

כמו כן, עומדת לרשות המבוטחים האפשרות לקבלת חוות דעת שנייה בהתאם למגבלה של עד שלוש חוות דעת לאורך שנת ביטוח קלנדרית.

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לביטוח בריאות פרטי – לחצו כאן >>

עיקרי הפוליסה לאחר החלת הרפורמה

בין יתר עיקרי הרפורמה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים תמצאו:

  • פוליסת בריאות שתוקפה הינו לשנתיים בלבד
  • לרשות המבוטח עומדת האפשרות להוסיף שירותים רפואיים שאינם נכללים בתנאי הפוליסה האחידה
  • הפרמיה אותה תדרשו לשלם נקבעת בהתאם לקבוצות גיל שונות
  • הפוליסה אינה כוללת כיסויים שונים אשר נכללו בביטוחי הבריאות הפרטיים טרם החלת הרפורמה, לרבות, כיסוי בגין מחלות קשות והשתלות, כיסוי עבור רכישת תרופות מחוץ לסל הבריאות ועוד.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רפורמת ביטוחי הבריאות – כיצד היא מסייעת לכם לבחור את חברת הביטוח הטובה ביותר?

הרפורמה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים נועדה בראש ובראשונה לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו את היכולת לבצע הליך השוואתי מהיר ויעיל בין הפוליסות השונות. בהתאם לעיקרי הפוליסה נקבע כי תנאי הפוליסה הינם אחידים לכלל הפוליסות המוצעות לנו על ידי חברות הביטוח השונות, וכפועל יוצא מכך, עומד לרשותנו אמצעי יעיל ומהיר לקיומו של הליך השוואתי בין חברות הביטוח השונות.
יחד עם זאת, בבואנו לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית עבורנו ועבור בני משפחתנו, חשוב שניתן את הדעת לפרמטרים נוספים מעבר להגדרת המחיר ותנאי הפוליסה האחידים.

פרמטרים אלו כוללים בין היתר את:

  1. טיב השירות העומד לרשותנו מטעם חברת הביטוח לאורך כל תקופת הפוליסה
  2. תקופת האכשרה
  3. היקף הכיסויים הנוספים המוצעים לנו ותנאיהם
  4. ההתאמה המוצעת בין צרכינו הביטוחיים לבין תנאי הפוליסה האחידים והנוספים כאחד

רוצים לדעת יותר על ביטוחי בריאות פרטיים לאחר החלת הרפורמה? אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו להיוועץ עם צוות מומחים העוסק ומתמחה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים. צוות זה יסייע גם לכם ליהנות ממעטפת ביטוחית מלאה המותאמת לצרכים הרפואיים והביטוחיים של כל אחד ואחת מכם. לקבלת הצעה מותאמת אישית צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם