ביטוח בריאות פרטי: חשוב להצטרף מוקדם, אז למה לחכות?!

פורסם:

ביטוח בריאות נועד לכסות הוצאות בגין טיפולים רפואיים שונים בעת הצורך. על פי חוק הביטוח הממלכתי, בישראל מבוטחים כל האזרחים תושבי הקבע בביטוח בריאות. הביטוח מקנה זכאות לשירותים רפואיים בסיסיים. בשל כך, ישנם עומסים כבדים על מערכות הבריאות בישראל, נדרשת המתנה ארוכה לתורים והפעילות היא על פי דחיפות המקרה. לשיפור זמן התגובה והשירות אזרחים רבים רוכשים ביטוח בריאות פרטי עליו נפרט בהרחבה.

רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטי מאפשר לכל חולה לקבל שירות מהיר ויעיל הרבה יותר. אך זו לא הסיבה היחידה. ביטוח בריאות פרטי מכסה מפני מקרים אותם ביטוח הבריאות הממלכתי אינו מכסה. הביטוח מציע כיסוי מורחב לטיפולים רפואיים מיוחדים ותרופות שאינן בסל הבריאות. מחירם של אלו עלול להיות נטל כבד עבור החולה. בנוסף לכך, הביטוח מכסה מצבים בהם החולה נדרש לבצע ניתוח בארץ ובחו"ל. לחולה אף ניתנת אפשרות לבחור את נותן השירות מבין האופציות הקיימות, דבר שלא ניתן בביטוח בריאות ממלכתי.

הרחבות בביטוח בריאות פרטי

בכיסוי ביטוח בריאות פרטי ניתן לרכוש הרחבות רבות. לדוגמא, סל הריון המאפשר בדיקות וייעוצים מעבר לבסיס הקיים בביטוח בריאות ממלכתי. ביטוח השתלות ומחלות קשות, ביטוח טיפולי שיניים מורחבים, תאונות אישיות ועוד. בנוסף לטיפולים הקונבציונאליים ניתן להוסיף הרחבות לטיפולי רפואה משלימה. הורים לילדים יכולים לרכוש עבורם ביטוח עם כיסויים מורחבים. כדוגמת אבחונים וטיפולים רגשיים. את הביטוח ניתן לרכוש במסגרת ביטוח פרטי אישי או ביטוח בריאות קבוצתי.

ביטוח בריאות פרטי אישי

את הביטוח הפרטי האישי יכול כל אדם לבצע על פי צרכיו בנוסף לביטוח הממלכתי. את הביטוח מבצעים מול חברות הביטוח השונות בהתאם לתנאי הפוליסה והפרמיה נקבעת על פי הכיסויים שנרכשו. הפוליסה מותנית בשאלון רפואי והליך חיתום. חברת הביטוח יכולה להגביל את תנאי הפוליסה או במקרים קיצוניים לא לקבל את הלקוח כמבוטח.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח בריאות קבוצתי

ביטוח בריאות מסוג זה נעשה במסגרת הצטרפות לקולקטיב. הלוא הוא קבוצת מבוטחים בעלי מאפיין משותף. לדוגמא, ביטוח קבוצתי עבור עובדי חברת החשמל. כשמצטרפים במסגרת קבוצתית ניתן להשיג תנאים טובים יותר. תנאי הפוליסה נקבעים מראש בהסכם שנקבע מול נציג הקבוצה ומותאם לצרכיה. כיסוי הפוליסה נעשה באופן אחיד לכל מבוטחי הקבוצה. ניתן להחיל ביטוח קבוצתי על כמות מינימלית של 50 איש.

חשיבות ביטוח הבריאות

ביטוח בריאות הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר ולכן יש להתייחס אליו בכובד ראש. יש חשיבות רבה לכיסוי הממלכתי אך לרוב הוא אינו מספק. לכן, כל אחד יכול להשלים את הכיסויים הרצויים בביטוח פרטי על פי המאפיינים האישיים. אם יש לכם כבר ביטוח בריאות פרטי, מומלץ לעבור על כל הכיסויים בכדי לבדוק אם הם מספקים.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך בדיקת ביטוח מקיפה שתעשה לכם סדר בביטוחים ותוזיל לכם את המחיר. צרו איתנו קשר עוד היום ושריינו לכם בדיקה מקיפה עם צוות המומחים שלנו.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם