ביטוח בריאות: כמה זה באמת צריך לעלות לכם כל חודש?

פורסם:

על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי כל תושב ישראלי יבוטח בביטוח בריאות שמקנה לו זכאות לשירותים הנכללים בסל שירותי הבריאות שהינו אחיד והזכאות זו אינה תלויה בשייכות לקופת חולים זו או אחרת. למעשה קופות החולים הם האחראיות על פי חוק לקבל כל אדם המבקש להיות חבר בהן ללא קשר למצבו הבריאותי, הכלכלי, מין, גיל ועוד.

יש לכם ביטוח בריאות פרטי ואתם לא יודעים כמה למה ועל מה אתם משלמים?

ראשית אתם לא לבד, מהנסיון שצברתי לאורך השנים אלפי אנשים משלמים מידי חודש סכום מסויים לביטוח בריאות פרטי עבור כיסוי שהם לא באמת מבינים מה נותן להם, לרוב אנשים משלמים על מוצרים שלא צריכים או מותאמים ובטח שלא נדבר על "כפל ביטוח" שלרוב לא ייתן לכם פיצוי כספי כפול גם אם שילמתם עליו פעמיים!!

אחת ולתמיד: כיצד בודקים תיק ביטוח למשפחה?

תיק ביטוח בודקים ראשית דרך "הר הביטוח" ורק דרך סוכן ביטוח שמוסמך לכך, לאחר שאישרתם לו ייפוי כח למידע ופניה להר הביטוח על מנת שבשלב הראשון יקבל מידע על הביטוחים הקיימים לכם ובאילו חברות ביטוח.
השלב השני הוא מיפוי של כל פוליסות הביטוח הקיימות בכל חברות הביטוח בישראל תוך כדי איסוף של פוליסות הביטוח ובדיקת גובה הכיסויים, בדיקת החרגות בפוליסה במידה ויש וכמובן השוואה והתאמה לעלויות שיורדות לכם בכרטיס האשראי כל חודש.

איזה ביטוח בריאות הכי מומלץ?

אז אין דבר כזה ביטוח בריאות מומלץ והכי טוב! יש ביטוח בריאות שכדאי לבחון בהתאם למצב הבריאותי ולתא המשפחתי ובאותה נשימה אומר כי ישנם כיסויי ביטוח למצב קטסטרופה שהם הבסיס המומלץ בכל פוליסת ביטוח היות וקופת החולים לא בהכרח תיתן לנו מענה בשעת הצורך כגון: תרופות שלא בסל, השתלות וניתוחים בחו"ל, העלות יחסי נמוכה ונותנת כיסוי גבוה באופן יחסי!

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

כמה באמת עולה לי הביטוח בריאות הכי טוב?

עלות הביטוח למעשה היא סכום של כל הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח ותלויה בגיל, גובה, משקל והמצב הבריאותי שלנו (למעשנים עלות גבוה יותר) וכמובן בגובה סכום הפיצוי שבחרנו לדוגמא: בביטוח חיים או כיסוי למחלות קשות. יחד עם זאת חשוב להבין שככל שיש סיכוי/סיכון גבוה יותר לתביעה של הביטוח כך העלות עולה, לדוגמא, הסיכוי לחלות ולתבוע מחלה קשה גבוה יותר מהסיכוי לחלות ולתבוע השתלה ולכן עלות כיסוי למחלות קשות תהיה גבוהה ובהתאם.

איזה ביטוח כדאי שיהיו לכם?

כפי שציינתי תחילה מומלץ שיהיה לכם כיסוי למקרה קטסטרופה קריא ביטוח תרופות שלא בסל, ביטוח השתלות, ביטוח ניתוחים בחו"ל ולאחר מכן יש לבחון רכישה של ביטוחים נוספים כגון ביטוח ניתוחים בארץ, כיסוי לשרותי בריאות אמבולטורי, ביטוח מחלות קשות, שרות אבחון מהיר ועוד והכל בהתאם לבירור צרכים והתאמה לגבי מצב בריאותכם, לעיסוק שלכם לצרכיכם ואף לעניין הגנטי המשפחתי.

מתי ולמה כדאי לרכוש ביטוח בריאות?

רוב האנשים פונים לרכוש ביטוח רק לאחר שראו חבר קרוב או מישהו מהמשפחה הקרובה שחלה במחלה קשה או שהיה זקוק לטיפול או ניתוח רפואי ולא היה לו ביטוח ו/או שלא קיבל שירות וטיפול הולם ושנכנס למשבר כלכלי בעקבות האירוע הבריאותי.
לכן ביטוח בריאות פרטי רוכשים באופן מיידי וכאשר אנחנו בריאים!

האמור במאמר זה אינו מהווה ייעוץ פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם ואין באמור משום הבטחת תשואה או רווח. אין לראות במאמר זה ובמידע ו/או הניתוח הכלולים בו הצעה או ייעוץ לרכישה ו/או מכירה של ביטוח ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם