ביטוח חיים – על ביטחון כלכלי לא לוקחים סיכון

פורסם:

ביטוח חיים הוא אחד מסוגי הביטוחים החשובים והמשמעותיים ביותר בחייו של כל אחד ואחת מאיתנו, והוא מאפשר לבני משפחתו של המבוטח להיות זכאים לקבלת פיצוי כספי לאחר פטירת המבוטח. מכיוון שתעריפי הביטוח משתנים בהתאם למספר פרמטרים של המבוטח, מומלץ להקדים את מועד ההצטרפות למסלול הביטוח, וליהנות מתעריף מוזל (יחסית) בגיל צעיר יותר. עלות ביטוחי החיים נקבעת בין היתר על פי גילו ומינו של המבוטח, מצבו הבריאותי ועוד. כמו כן, חברות הביטוח רשאיות לדחות בקשת הצטרפות של אדם מסוים, וזאת על פי שיקולי כדאיות של חברת הביטוח.

ביטוח חיים למען ביטחון כלכלי למשפחה

ביטוח חיים, המהווה מעין "רשת ביטחון כלכלית" לבני משפחתו של המבוטח לאחר פטירתו, מאפשר לבני המשפחה או יורשיו של המבוטח, להיות זכאים לקבלת קצבה חודשית על פי סעיפי הפיצוי בפוליסה, או לחילופין, להיות זכאים לקבלת כל סכום הביטוח.

סכומי הפיצוי הכספי הנקבעים על פי פרמטרים שונים בהתאם לתכנית הביטוח אליה הצטרפתם, מחייבים אתכם לתכנן היטב מסלול הביטוח, וכמו כן, לשלב בתוכו מסלולי חיסכון פנסיוני, וכפועל יוצא מכך, להרכיב תכנית ביטוח מקיפה אשר איננה פוגעת בכיסוי הביטוחי המוענק לכם על ידי חברות הביטוח השונות.

מכיוון שביטוחי החיים מהווים את אחד הביטוחים החשובים והמשמעותיים ביותר במהלך חיינו, ומכיוון של סעיף וסעיף בפוליסה עלול להשפיעה על עתידה הכלכלי של המשפחה, חשוב, מומלץ ואף ראוי להיוועץ עם מיטב המומחים בתחום הביטוח והחיסכון הפנסיוני.

ביטוח חיים עושים רק לאחר שמתייעצים עם המומחים

"המרכז הישראלי לחיסכון", הינו גוף מקצועי המתמחה במתן שירותי הכוונה מקצועית, ליווי והדרכה בכל הקשור לקבלת החלטות פיננסיות וביטוחיות, אותן נדרש כל אחד ואחת מאיתנו לקבל במהלך חייו. השירותים המוצעים לכם על ידי "המרכז הישראלי לחיסכון", מאפשרים לכם ליהנות מניסיון רב תחומי בענפי הביטוח ובתחומי הפיננסים, ליהנות מאנשי מקצוע המגיעים מתחום הכלכלה, החשבונאות, הביטוח, תחום ההשקעות והפיננסים.

כמו כן, תוכלו ליהנות משירות זמין ומהיר, אשר יאפשר לכם לבחון בצורה מקצועית ומקיפה את מכלול החלופות והאפשרויות העומדות לפניכם בטרם רכישת ביטוח חיים כזה או אחר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רכשו עוד היום ביטוח חיים להגנה על המשפחה

אנחנו ב-"מרכז הישראלי לחיסכון", עובדים ברמה השוטפת עם בתי ההשקעות וחברות הביטוח המובילות ביותר בתחומן, וכפועל יוצא מכך, אנו משתפים פעולה עם אנשי המקצוע מהשורה הראשונה בתחומם. במידה וגם אתם רוצים ליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים המותאמים באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, זה הזמן להכיר את מכלול השירותים שלנו!

לבניית מעטפת ביטוחית המותאמת בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם