ביטוח חיים – אילו סוגים יש ואיך הכי נכון לבטח?

פורסם:

ביטוח חיים נועד על מנת לאפשר למשפחתו של המבוטח להמשיך ולנהל אורך חיים דומה, מבלי שיצטרכו לדאוג איך לסגור את החודש. מדובר בצעד עם חשיבה קדימה, דאגה ליקרים לנו מכל ולכן חשוב מאוד להיות מתוכננים וראליים, רגע לפני שאתם נפגשים עם סוכן הביטוח הנה כמה דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

ביטוח חיים –  מהן האופציות שלנו?

ביטוח חיים, ביטוח ריסק שמעניק פיצוי למשפחה במקרה של מוות. מדובר בביטוח שבו אתם קובעים את סכום הפיצוי ולכן אחד השיקולים העיקריים שאתם צריכים לקחת בחשבון זה מה צרכי המשפחה, בהווה ובעתיד.

ישנם שני סוגי ביטוחים עיקריים – ביטוח חיים שמבטיח פיצוי חד פעמי, סכום כסף גדול שמשולם למבוטחים במקרה חלילה של מוות וצורה אחרת של ביטוח חיים, שהיא למעשה ביטוח הכנסה חודשית, בו בני המשפחה מטופלים בכל חודש.
מעבר לכך, היום חברות הביטוח מנסות להתאים את המוצר לקהל לקוחות משתנה ולייצר מוצרים גמישים ודינמיים: ישנם גם ביטוחי חיים יעודים כמו ביטוח חיים במקרה של מוות בתאונה, כלומר, הפיצוי ניתן רק עם סיבת המוות הינה תאונה. ניתן לשלב בביטוח חיים, ביטוחים נוספים כמו ביטוח אובדן כושר עבודה, כך שיתקבל פיצוי גם במקרה של הורדה בהכנסה ופגיעה באיכות חיים.

חשוב שתדעו, ניתן היום לקחת את המודל הסטנדרטי של ביטוח חיים ולהתאים אותו למה שיגרום לנו להרגיש בנוח, כמו ביטוח שנקרא בעודו בחיים, קבלת מחצית מסכום הפיצוי בעת גילוי מחלה קשה, בעודכם בחיים. או ביטוח חיים דינאמי, בו הפרמיה משתנה מעת לעת, בהתאמה לשינוי בתא המשפחתי, עם לידת ילד נוסף, שינויים בקריירה וכדומה.

איך אדע איזה ביטוח חיים מתאים לי?

בשלב הראשון אתם צריכים לשבת ולהבין איזה סוג הוצאות צפויות לכן בשנים הקרובות, כאלה שכדאי להתכונן אליהם כמו לימודים, אירועים. מעבר לכך, מהם ההוצאות השוטפות שהיום משולמות ממשכורתו של המבוטח, לאחר שריכזתם את הכול, יש לכם מושג כלשהו מה טיב ההכנסה שאתם צריכים לקבל מהביטוח, על מנת להמשיך ולחיות באותה רמה.

ישנם מי שמעדיפים לקבל סכום כסף גדול, בפעם אחת ולהתנהל באופן עצמאי ויש מי שדווקא מרגישים ביטחון עם סכום חודשי, כזה שממשיך את קו השגרה, בלי הפתעות ובלי לעמוד בפני החלטות גדולות.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איך נקבע התשלום החודשי וסכום הפיצוי בביטוח חיים?

כמו בביטוחים אחרים, גבוה הפרמיה נקבע על פי סכום הפיצוי ובהתייחס לפרמטרים אחרים שהם למעשה קריטריונים של סיכון. ככל שהסכום שאתם מבקשים לקבל גבוה יותר, כך תצטרכו לשלם יותר בכל חודש.

לפני שאתם עורכים ביטוח חיים, הביטוח רוצה לדעת בני כמה אתם, במה אתם עוסקים, מה מצבכם הבריאותי וקריטריונים נוספים שתפקידם למצב אתכם על רף הסיכון, ככל שאתם יותר בריאים וצעירים, כך הפרמיה תהיה נמוכה יותר. שיקולים נוספים שמשפיעים על עלות הפרמיה זה משך תקופת הביטוח ופוליסות משולבות שנכללות לצד או עם הביטוח, כמו למשל ביטוח מראה לבן או בת הזוג, שילוב אלמנט אובדן כושר עבודה וכדומה.

ביטוח חיים עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מספק הצעה רחבה של סוגי ביטוחים במספר חברות ביטוח מהמובילות במשק. לקבלת הצעה לביטוח חיים הכי זול בישראל ומתאים בדיוק לצרככם באישיים, השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם