ביטוח משכנתא: כללי מפתח שיעזרו לכם לבחור

פורסם:

ביטוח משכנתא המורכב גם מביטוח מבנה וגם מביטוח חיים הוא אחד התנאים ההכרחיים ביותר לצורך העמדת הלוואת משכנתא מאחד הבנקים למשכנתאות הפועלים במדינה. ביטוחי המשכנתא נועדו בראש ובראשונה להוות כבטוחה לבנק המעמיד לרשותכם את הלוואת המשכנתא לצורך רכישת הדירה, ורק לאחר מכם להעניק לכם פיצוי כספי כזה או אחר במקרים של אירוע ביטוחי, וגם זאת בהתאם לתנאי פוליסת ביטוח המשכנתא אותה רכשתם. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר כללי מפתח לרכישת ביטוחי משכנתא.

ביטוח משכנתא לא חייבים לרכוש מהבנק

עד לשנים האחרונות, הבנקים למשכנתאות חייבו את נוטלי הלוואות המשכנתא לרכוש מהם את ביטוחי המשכנתא, דבר אשר הוביל לתעריפי ביטוח גבוהים במיוחד. כיום, לאחר יישום רפורמות שונות בתחום הביטוח, ביטוחי משכנתאות ניתן לרכוש באופן עצמאי וללא תלות המחייבת אתכם לרכוש ביטוח משכנתא מהבנק. יישום הרפורמה הוביל לתחרות הולכת וגדלה בין חברות הביטוח השונות, דבר המאפשר לכם ליהנות מתנאי רכישה אטרקטיביים יותר מבעבר.

ביטוח משכנתא רוכשים רק לאחר ביצוע סקר שווקים מקיף וממצה

מכיוון שביטוח המשכנתא עומד בתוקף לאורך כל תקופת ההלוואה אותה נטלתם מהבנק, קיומו של סקר שווקים ממצה ומקיף טרם הרכישה יכול לחסוך לכם אלפי שקלים במצטבר לאורך התקופה. הקפידו לבצע סקר שוק ממצה ומקיף בכל הקשור לתעריפי הביטוח והבטיחו לעצמכם חיסכון של אלפי שקלים. במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו למצוא ביטוח חיים הכי זול בישראל לאורך כל חיי הפוליסה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

שמים דגש גדול על האותיות הקטנות

כמו בכל פוליסת ביטוח אחרת, גם כאן מומלץ לקרוא היטב את כל האותיות הקטנות ולבדוק בצורה מעמיקה את הסעיפים השונים. במידת הצורך, פנו עם פוליסת הביטוח לאיש מקצוע מתחום הביטוח או המשכנתאות, וזאת על מנת שיבדוק בעבורכם את התנאים השונים המופיעים בפוליסה.

הרחבות לביטוחי המשכנתא

חברות הביטוח השונות מעמידות לרשותכם מגוון נרחב של הרחבות במסגרת רכישת ביטוח משכנתא. הרחבות אלו כוללות בין היתר ביטוח צד שלישי וביטוחי תכולה. במידת הצורך, בדקו מהם התנאים המוענקים לכם במסגרת הרחבות ביטוחיות אלו, וכמו כן, וודאו שחברת הביטוח מעמידה לרשותכם שמאי מקצועי שיאמוד את היקף ושווי התכולה העומדת לרשותכם.

ביטוח רעידות אדמה כחלק מביטוח המבנה

במידה ואתם רוכשים דירה באמצעות הלוואת משכנתא במבנה מגורים ישן אשר איננו עומד בתקנות החוק בנוגע לרעידות אדמה, וודאו כי ביטוח המבנה במסגרת ביטוח המשכנתא אותו אתם רוכשים כולל סעיף המתייחס לרעידות אדמה. ביטוח רעידות אדמה הוא אחד הביטוחים בהם תעריפי הביטוח עולים בהדרגה בשנים האחרונות, וגם כאן חובה עליכם לבדוק מהם התנאים והסעיפים המופיעים בפוליסה בנוגע להתרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה בשטח מדינת ישראל.

ביטוח משכנתא עושים עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

רוצים לדעת יותר על אופן רכישת ביטוחי משכנתא? צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עומד גם לרשותכם. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ישיר, וליהנות ממגוון נרחב של שירותי ייעוץ, הכוונה והדרכה.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם