כנסו לכתבה ותגלו! האם אתם באמת צריכים סוכן ביטוח?

פורסם:

מתלבטים היכן לנהל את תיק הביטוח שלכם? רוצים לדעת מהו הערך המוסף האמיתי בהתנהלות השוטפת אל מול סוכן ביטוח אישי? זה הזמן לדעת אחת ולתמיד האם באמת צריך סוכן ביטוח!

בשנים האחרונות, מככבת בטלוויזיה סדרת פרסומות של אחת מחברות הביטוח הישיר, הממליצה לכולנו להפסיק לממן את סוכני הביטוח ולפעול באופן ישיר אל מול חברות הביטוח. סדרת הפרסומות אומנם מאוד משעשעת וחיננית, אך האם יש אמת בפרסום וכולנו בסך הכול "מממנים" את סוכני הביטוח?

הערך המוסף של סוכן ביטוח

ניהול תיק ביטוח אל מול סוכנויות ביטוח, מהווה פעולה ביטוחית המאפשרת לך ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך כל תקופת ההתקשרות הביטוחית ביניכם. היתרונות הנלווים להתנהלות ביטוחית אל מול סוכן ביטוח כולל בין היתר:

  • בירור מקיף ומדויק של הצרכים הביטוחיים
  • התאמה אישית של תנאי הפוליסות המוצעות לך
  • מענה אישי לכל עניין ביטוחי
  • ליווי אישי במקרים בהם תדרשו להגיש תביעת ביטוח כנגד חברות הביטוח השונות
  • עדכון תנאי הפוליסות השונות בהתאם לשינויים כאלו ואחרים בחייך

בנוסף, סוכן הביטוח האישי העומד לרשותך, הינו איש מקצוע המתמחה באפיון פוליסות, דבר המאפשר לו לבצע בדיקה מקיפה בכל תנאי הפוליסה, לרבות, השורות והאותיות הקטנות שחברות הביטוח הישירות מנסות להעלים מעיניך.

רוצים לעשות סדר בביטוחים שלכם ולחסוך הרבה כסף? צרו קשר כאן >>

האם באמת תידרש לשלם יותר לסוכן ביטוח?

הדעה הרווחת בקרב הציבור הכללי בישראל בכל הנוגע להתנהלות ביטוחית אל מול סוכן היא שברוב המקרים תידרש לשלם סכומים חודשיים גבוהים יותר עבור הפוליסות אותן אתה רוכש באמצעותו. תפיסה זו היא שגויה וחסרת בסיס נוכח המחירים של מוצרי הביטוח בחברות הביטוח המסורתיות. בנוסף, שרות של סוכן אישי תבטיח לך הרבה יותר שירות ברמה האישית ובחלק גדול מהמקרים היא תאפשר לך ליהנות מחיסכון מצטבר ומשמעותי בהוצאות החודשיות על תיק הביטוח.
סוכן ביטוח מקצועי ובלתי תלוי, יציג בפניך מספר חלופות לניהול תיק הביטוח, כאשר כל אחת מהחלופות מבוססת על תנאי הפוליסות האופטימליות ביותר לצרכיך הביטוחיים. בנוסף, סוכן הביטוח המקצועי ינהל עבורך משאים ומתנים עיקשים וענייניים אל מול חברות הביטוח בכל הנוגע לשיפור תנאי הפוליסה והוזלת הפרמיות אותן אתה נדרש לשלם מדי חודש.

לסיכום, ניהול תיק הביטוח באמצעות סוכן ביטוח מקצועי, מסור, אמין ואובייקטיבי, היא ללא ספק פעולה ביטוחית המעניקה לכם ערך מוסף לכל פוליסה אותה אתה עומד לרכוש. הידע, הניסיון והמענה האישי המוענק לך על ידי סוכן הביטוח, מבטיח ומאפשר גם לך ליהנות מכל היתרונות הנלווים להפעלת סוכן…ביטוח!

אם אתם צריכים עזרה ורוצים לעשות סדר בביטוחים ולהוזיל את עלויות הביטוח שאתם משלמים כל חודש, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר או דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לעשות סדר בביטוחים ולחסוך עד אלפי שקלים כל חודש! 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם