צפי תשואות קרן השתלמות לחודש יולי 2022

פורסם:

חודש יולי 2022 הניב ככל הנראה תשואה חיובית לחוסכים בקרן השתלמות וקופות גמל לסוגיהם. עקב עליית שוק המניות ושוק האג"ח בארץ ובעולם תשואות קרן השתלמות לחודש יולי הקרוב יעמדו ככל הנראה על תוצאה חיובית ממוצעת של 3.2% במסלול הכללי.

טבלת צפי תשואות קרן השתלמות לחודש יולי 2022 בהמשך הכתבה

אחרי חודשים קשים לעוקבים אחרי תשואות קרן השתלמות וקופות הגמל מגיע חודש יולי 2022 עם תשואה חיובית נאה לחוסכים ולמשקיעים. ככל הנראה, התשואה הממוצעת במסלול הכללי תעמוד על 3.2% וזאת עקב עליית שוק המניות ושוק אג"ח בארץ ובעולם. מדד ה S&P 500 זינק וככל הנראה יסיים את חודש יולי 2022 עם תשואה חיובית של 9.1% לערך אשר הושגו מרביתם ביומיים האחרונים של החודש. התשואה החיובית בחודש יולי 2022 מרגיעה את הירידות מתחילת השנה וככל הנראה, מנהלי השקעות אשר נחשפו לאחוזי מניות גבוהים ונטלו סיכונים יצליחו להציג תוצאות עודפות מהממוצע החודשי וזאת בכדי לצמצם את הפער מתחילת השנה.

על פי התחזית, מי שהצליחה להניב תשואה עודפת היא דווקא המאכזבת בתקופה האחרונה – אלטשולר שחם, אשר אכזבה את החוסכים שלה עם תוצאות שליליות גבוהות. התנודתיות בתוצאות של אלטשולר שחם מראות, כי הרצון של מנהלי ההשקעות להדביק את הפער משאר הגופים ולעצור את הנטישה ההמונית של הלקוחות מאלצת אותם לשנות אסטרטגיות ולקחת לעיתים גם סיכונים עודפים על פני השוק. האם אלטושלר שחם צודקים? נחכה ונראה.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

טבלת צפי תשואות לחודש יולי 2022

אלטשולר שחם 4.26%
מור 2.9%
אנליסט – 3.05%
כלל 3.3%
ילין לפידות 3.2%
הפניקס אקסלנס 2.9%
מיטב 3.15%
הראל 2.9%
מגדל 2.75%
מנורה מבטחים 2.7%

שימו לב! מדובר בצפי תשואות בלבד לנתונים הסופיים יש לחכות לפרסום משרד האוצר באתר הגמל נט.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם למבדק פנסיוני מקיף שיעזור לכם לבחור את קרן השתלמות הכי טובה בשבילכם. בתקופה זו ניתן לערוך מבדק פנסיוני מקיף הכולל בדיקת הוזלת דמי ניהול בקרן השתלמות – בדיקה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שיכנסו ישירות לחיסכון שלכם וכמובן, התאמת המסלול הכי נכון לאסטרטגיית החיסכון שלכם.

אהבתם את העדכון שלנו?

אם אתם אוהבים לבדוק כל חודש את מצב החיסכון שלכם בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, יש לנו הצעה משתלמת במיוחד בשבילכם!

למטה בצד ימין ישנו כפתור בצורת פעמון אדום. אם תלחצו עליו תוכלו לקבל עדכונים חמים בעולם החיסכון מבלי להתאמץ בכלל ישירות אליכם ולהיות הראשונים להתעדכן בנתונים חשובים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם