תוכנית חיסכון בשילוב ביטוח – הדרך הנכונה להשגת המטרה

פורסם:

תכנית חיסכון בחברת ביטוח היא דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות וזאת מפני שהריבית המוצעת בבנק היא כמעט אפסית ומשקיעים כאלו ואחרים המעוניינים בתשואה גובהה על החיסכון שלהם פונים לתוכנית חיסכון בחברת ביטוח.

השאלה שחוזרת על עצמה בכל פתיחת תוכנית חיסכון היא "האם יש לכם ביטחון מלא שתגשימו את מטרת החיסכון?" לכל מטרה שלא תהיה – חיסכון לקניית דירה, חיסכון לילדים, חיסכון להשכלה גבוה- חוזרים המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון על השאלה "האם יש לכם ביטוח להשגת מטרת החיסכון?"

ביטוח – כדי להבטיח שתגשימו את מטרת החיסכון

נכון, ביטוח זה לא דבר שנעים לשמוע ולחשוב עליו אבל לעשות אותו זה הכרחי. קיימים מקרים רבים שאנשים נזקקו לו וניצלו בגופם או בכלכלת ביתם. אם באמת נרצה להבטיח את עתיד ילדנו ואת כלכלת ביתנו גם ברגעים קשים חשוב מאוד לדאוג לביטוח רפואי כזה או אחר.
רבים החוסכים בתוכניות חיסכון מגלים שמרכיב החיסכון בלי מעטפת ביטוחית איננה עוזרת כלל במקרה ביטוחי כגון גילוי מחלה קשה או טיפול רפואי יקר, שלא ממומן על ידי קופות החולים או תקציב המדינה- ולכן חוסכים יקרים, אנו פונים אלכם בבקשה. תבטחו את עצמכם!
התשואה המושגת בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח טובה פי כמה וכמה ממה שמוצע לכם היום בבנק. הסיבה: הכיסוי הביטוחי לילד כיום מסתכם החל מעשרות שקלים בודדים בלבד בחודש. אם נחשב את עלות הביטוח ונוריד אותה מהתשואה, עדין נשיג תוצאה טובה יותר ממה שמוצע בבנק.

למה ביטוח? פתרון פיננסי נהדר ברגעי משבר

חיסכון בלבד בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח איננה הפתרון המושלם ללא מרכיב ביטוח. הורים או חוסכים לכל מטרה אשר יקלעו למצב בריאותי קשה ויזדקקו למאות או מליוני דולרים לטיפול במחלה יתקלו בקשיים. אף אדם לא יוכל להשיג מימון לטיפול למחלה קשה מהפקדה חודשית לתוכנית חיסכון ולכן קניית ביטוח רפואי כלשהו לכל צרה שלא תהיה גם יגן על המשפחה מפגיעה כלכלית קשה וגם יגן על מטרת החיסכון בתוכנית החיסכון.

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

סוגי ביטוח המשתלבים נהדר בתוכנית חיסכון

ישנם סוגי ביטוח רבים אבל אם נתמקד בביטוח שמטרתו לדאוג שתוכנית החיסכון תמשיך לעבוד בכל מקרה של בעיה רפואית ולמנוע פגיעה כלכלית במשפחה נגלה שישנם סוגי ביטוח שחובה שיהיו בכל תוכנית חיסכון בעלת אסטרטגיה ארוכת טווח.

סוגי ביטוח לתוכנית חיסכון:

  • ביטוח חיים – במקרה של אובדן, ריסק בתוך תכנית החיסכון יבטיח כי המוטבים יקבלו את מלא הכספים שהחוסך היה מעוניין לחסוך. ריסק כזה ניתן לשלב בתוך תכנית החיסכון בעלות חודשית מאוד נמוכה של שקלים בודדים עד עשרות שקלים בחודש ולבצע התאמות במהלך החיסכון ככל שהחיסכון מתקדם.
  • ביטוח אובדן כושר עבודה – ברגעים קשים של אובדן יכולת השתכרות עקב תאונה או מחלה, תכניות החיסכון בחברת ביטוח יכולות להציע פתרון מושלם ולהמשיך את ההפקדות לתוכנית מבלי לפגוע באסטרטגיה גם ברגעים קשים אלו.
  • ביטוח מחלות קשות – ברגעים קשים של גילוי מחלה קשה, בדרך כלל עוזבים את שגרת התעסוקה כדי לטפל בבעיה הרפואית ומפסידים הכנסה כדי לטפל בבעיה הרפואית. מקרה כזה פוגע כלכלית בכל אדם ומשפחה ולכן במידה ויש ביטוח מחלות קשות המשפחה תזכה לפיצוי של עשרות עד מאות אלפי שקלים להתמודדות כלכלית טובה יותר בטיפול הבעיה הרפואית. עלות כיסוי ביטוחי מסוג זה יכול לנוע בין שקלים בודדים לילד ועד עשרות שקלים בודדים למבוגר.
  • ביטוח תאונות אישיות – בתכנית ביטוח פשוטה זו הנותנת פיצוי כספי בעקבות פציעה (שבר או כוויה) ניתן לשלב גם מרכיב של פיצוי כספי חודשי עד גובה של 4000 ₪ בחודש למשך 3 שנים, בעלות חודשית של עשרות שקלים בודדים. מדובר בפוליסה מצוינת המספקת פתרון לטווח קצר עד בינוני ומבטיחה שאסטרטגית החיסכון לא תפגע.

תוכנית חיסכון עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, מכיל אנשי מקצוע המתמחים במתן שירותי ליווי והכוונה בכל הקשור לקבלת החלטות פיננסיות והתאמת החסכונות הפיננסיים והמעטפת הביטוחית לצרכים האישיים של כל חוסך. במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות משירות זמין ומהיר, אשר יאפשר לכם לבחון בצורה מקצועית ומקיפה את מכלול החלופות והאפשרויות העומדות לפניכם בטרם רכישת תכנית חיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם