איפה פותחים תוכנית חיסכון לילדים בשנת 2023 עם מנוע סילון רב עוצמה?

פורסם:

בטח תסכימו איתנו שאם אנחנו רוצים לקצר את זמן הנסיעה שלנו ליעד רחוק, כדי מאוד להשתמש בכביש מהיר וברכב עם מנוע חזק או אם מדובר ביעד ממש רחוק, כדאי מאוד שתטוסו במטוס עם מנוע סילון רב עוצמה שיקצר לכם את משך הטיסה ולא באיזה מטוס קטן וזעיר.

שימו לב, נהיגה במהירות מופרזת די מסוכנת ויכולה להביא לאיבוד שליטה ולגרום לאסון! אך אם נספר לכם שיש שיטה להגיע מהר וגם בבטחה ליעד החיסכון שלכם, לא תרצו לגלות אותה?


חוסכים בבנק? יש לכם בעיה גדולה!

מרבית הישראלים חוסכים בבנקים בכל מיני תוכנית חיסכון כמו פיקדון יומי/ שבועי/ חודשי/ שנתי וכו' להם יש את הבעיה הכי גדולה. הריבית שהם מקבלים על החיסכון שלהם הוא די אפסי ולעתים הוא לא ממש מצליח להשיג את האינפלציה השנתית (נכון לכתיבת שורות אלה האינפלציה עומדת על מעל ל5% לפי הודעת בנק ישראל) ואם אתם לא מקבלים ריבית בגובה האינפלציה השנתית הרי שאתם מפסידים כסף בוודאות!


מהם האופציות החיסכון הכי טובות בשנת 2023?

שנת 2022 היתה שנה מאתגרת בשוק ההון ולחוסכים בתוכנית חיסכון באפיקי השקעה השונים. בשנים האחרונות מסלולי החיסכון השונים הצליחו להניב לחוסכים ומשקיעים עשרות אחוזי תשואה מצטברת. רוצים לדעת איפה אפשר לקבל תשואה כזו?

קופת גמל להשקעה לפני מספר שנים החזיר האוצר את האפשרות לחסוך בקופת גמל לכל מטרה ולא רק לחיסכון לגיל פרישה. קופת גמל להשקעה מאפשרת למשוך את הכספים בכל עת וללא קנסות. ישנם מספר מסלולי השקעה מגוונים בבתי השקעות ובחברות הביטוח היתרון המשמעותי הוא בעלויות ניהול נמוכות ובגמישות בין המסלולים.

החיסרון הוא שלא ניתן להפקיד יותר מ- 72,616 ש"ח בשנה ואם לא תקבלו הכוונה נכונה, תשלמו דמי ניהול גבוהים וחלילה תבחרו מסלול השקעה מסוכן ממש כמו לנסוע במהירות מופרזת שילדכם לא חגורים מאחור ואין לכם ביטוח על הרכב – הרי לא תעשו דבר כזה לעולם, נכון?

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח בשנים האחרונות פוליסת החיסכון בחברות ביטוח תופסת תאוצה מדהימה ומרבית האזרחים נוהרים להפקיד את חסכונותיהם באחד מאפיקי ההשקעה שמציעות חברות הביטוח המובילות. היתרון בניהול חיסכון בחברת ביטוח הוא בגמישות בבחירת מסלולי השקעה, עלויות ניהול נמוכות ואי הגבלה של סכום החיסכון המופקד בשנה.

בהשוואה לקופת גמל להשקעה היתרון המשמעותי והבולט ביותר שיש לפוליסת החיסכון הוא בדמות השקעה בנדלן מניב המשמשת כסוג של כרית בטיחות אשר מעניקה לחוסכים הגנה בזמן שינויים באפיקי ההשקעה השונים. בנוסף, ישנם חברות ביטוח המעניקות ביטוח חיים עד גובה של 10% מסכום החיסכון כהטבה לחוסכים – בחינם.

תוכנית חיסכון לילדים מותאמת אישית
להצטרפות לחצו על התמונה ליצירת קשר >

הורים יקרים, תוכנית החיסכון של ילדכם לא מנוהל באחת מאפיקי החיסכון האלו? ייתכן שאתם מפסידים כסף רב! בצעו עכשיו מעבר לפוליסת חיסכון מותאמת אישית על ידי מומחה באחת מאפיקי החיסכון המובילים ותצלחו להבטיח עתיד לכלכלי לילדכם.


"כאשר אנחנו בוחנים תוכנית חיסכון מותאמת אישית לילדים שלכם, אנחנו לא בוחנים אותו בעיניים של אנשים שרק מפקידים כסף כל חודש לחברות הביטוח, אלא דרך עיניים של אדם שיצטרך את כספו ביום אחד להגשמת חלום ילדו."

אנו מלווים עשרות אלפי משפחות בישראל אשר בחרו לחסוך את כספם בלווי צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון. לנו יש ניסיון מוכח של מעל לעשור בהתאמה מדויקת של תוכנית חיסכון מותאמת אישית. בשנים האחרונות עזרנו לזוגות צעירים לחסוך מהר ונכון לרכישת דירה בישראל, עזרנו להורים לדאוג לעתידם הכלכלי של ילדיהם: לחסוך מספיק ללימודים באוניברסיטה, לקניית דירה, שיהיה להם מספיק כסף לחתונה ולכל מטרה שחפצה בהם.

בואו לקבל עכשיו הצעה לחיסכון מותאם אישי על ידי מומחה פיננסים של המרכז הישראלי לחיסכון ללא עלות וללא התחייבות.

נטלי שלימן מתל אביב- יפו מספרת איך המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, עזרו לה לפתוח תוכנית חיסכון לבנותיה המקסימות.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם