איך בוחרים ביטוח בריאות פרטי? גלו עכשיו איך המומחים שלנו בוחרים!

פורסם:

עומדים לרכוש או לשדרג את פוליסת ביטוח הבריאות הפרטי שלכם? רוצים לדעת מהם הפרמטרים לבחירת ביטוח בריאות פרטי? הגעת למקום הנכון! בשורות הבאות ריכזנו עבורך מידע ענייני אודות האופן בו הכי כדאי לכם לבחור פוליסות ביטוחי בריאות פרטית

כיצד לבחור ביטוח בריאות פרטי בצורה נכונה?

ביטוח בריאות פרטי מומלץ לרכוש לאחר בדיקה יסודית ומקיפה של תנאי הפוליסה ותעריפי הפרמיה אותה תדרשו לשלם, וזאת בהתאם להגדרת צרככם הביטוחיים. הגדרת הצרכים מתבצעת בהתאם לגילכם, מצבכם הבריאותי הכללי, תחום עיסוקכם, הסכנות אליהן אתם חשופים במהלך יום העבודה וכדומה.

בדיקה מעמיקה של הצרכים הביטוחיים בשילוב בדיקת תנאי הפוליסה והכיסויים אותה היא מעמידה לרשותכם, תאפשר גם לכם לרכוש בסופו של הליך פוליסת בריאות מטיבה יותר ומשלמת הרבה יותר לטווח הארוך.

לחצו כאן לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי הכי טוב בשבילכם >>

פוליסות הבריאות המשווקות כיום באופן אחיד על ידי חברות הביטוח (וזאת לאחר החלת הרפורמה בביטוחי הבריאות), כוללות כיסוי ביטוחי לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל. בהתאם לתקנון האחיד של הפוליסה, ניתנות לכל מבוטח האפשרויות הבאות:

  • אפשרות לבחירת המנתח
  • אפשרות לבחירת המוסד הרפואי בו יתבצע הטיפול/ניתוח
  • אפשרות לקבלת חוות דעת שנייה –מותנה בהגבלה של עד 3 חוות דעת לשנה

כל הפוליסות האחידות המשווקות על ידי חברות הביטוח השונות בתחום ביטוח הבריאות, מגדירות מראש את סך ההוצאות לגביהן יתנן כיסוי ביטוחי במסגרת הפוליסה. בנוסף לתנאי הפוליסה האחידים, חברות הביטוח משווקות מוצרים ביטוחיים נוספים (שעד להחלת הרפורמה היוו חלק אינטגרלי מפוליסת הבריאות).

מצד אחד, רפורמת ביטוחי הבריאות מקלה עלינו בכל הנוגע לקיום הליך השוואתי של מחירי הפוליסות המוצעות לנו, אך מצד שני, היא מחייבת אותנו ברכישת השלמות ביטוחיות התואמות את צרכינו הביטוחיים.

כפועל יוצא מכך, כדאי לכם לקיים הליך השוואתי בין מספר חברות ביטוח בנוגע למכלול ההרחבות הביטוחיות המוצעות על ידיהן במסגרת ההגדרה הכללית לפוליסות בריאות (מחלקות קשות, סיעוד, תאונות אישיות וכו).

בחירת ביטוח בריאות בשלושה שלבים:

  1. בדוקו את הכיסוי הביטוחי העומד לרשותכם במסגרת שירותי ה-שב"ן (שירותי בריאות נוספים) מטעם קופות החולים.
  2. הגדר מראש את הכיסויים הביטוחיים הנדרשים לך בהתאם למצבכם הבריאותי והכלכלי כאחד.
  3. בדוקו היטב מהי גובה הפרמיה אותה תידרש לשלם לאורך זמן ומהם התנאים לשינוי תעריפי הפרימה לאורך זמן.

ביטוח בריאות פרטי רוכשים רק עם המומחים

רוצים לדעת יותר על רפורמת ביטוחי הבריאות ועל הדרכים לבחירת ביטוח בריאות אופטימלי לכם ולבני משפחתכם? אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכל ליהנות משירותיהם של מומחים בתחום ביטוחי הבריאות. לפרטים נוספים אודות השירות המוצע על ידינו צרו איתנו קשר כבר עכשיו ומומחה מטעמנו ישמח לעזור לכם לבחור את פוליסת ביטוח הבריאות הטובה ביותר בשבילכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם